Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در ارتباط با آخرین شرایط این باشگاه اظهار کرد: وقتی طی دوره ۴ ساله وزارت ۳۰ - ۴۰ نفر را به عنوان مسئول در یک باشگاه قرار می دهید به این معنی است که انتخاب‌های شما اشتباه بوده و این کار را بلد نیستید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتح الله زاده ادامه داد: من در دوره‌های مختلف ریاست جمهوری در خدمت باشگاه استقلال بودم و با همه این بزرگواران جلسات مختلفی را درباره باشگاه استقلال برگزار کردم، اما امروز وزیر ورزش شخصا پرسپولیس را خودش اداره می‌کند و استقلال را به دست معاون خود سپرده که این اشتباه است.

او ادامه داد: من به عنوان مدیر برخی از معاونان وزیر ورزش را حتی در باشگاه خودم نمی‌آوردم، اما اکنون چنین آدم‌هایی برای باشگاه استقلال تصمیم گیری می‌کنند. استقلال میلیون‌ها هوادار دارد. استقلال پر افتخار‌ترین باشگاه ایرانی در آسیا است و ۲ ستاره و ۲ قهرمانی دارد. این ستاره‌ها الکی نیست. برای این ستاره ها بزرگانی مانند پورحیدری و حجازی زحمت کشیده اند.

فتح الله زاده درباره نقش علی نژاد معاون وزیر ورزش در ایجاد حاشیه‌های اخیر برای باشگاه استقلال عنوان کرد: مددی را خود علی نژاد منصوب کرده است و باید هم از او حمایت کند، اما مشکل اینجا است که تا ما صحبت می‌کنیم، می‌گویند برای اینکه ما پست و مقام می‌خواهیم صحبت می‌کنیم.

او ادامه داد: واگذاری ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس به صلاح نیست. این ۲ باشگاه را به صورت مزایده و پیمانی مثلا ۵ ساله در اختیار یک شخص قرار دهید اگر بد بود آن شخص را عوض کنید.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال درباره صحبت‌هایی مبنی بر حکومتی بودن برخی از باشگاه‌های ایرانی گفت: استقلال آنقدر بزرگ است که با توانایی خود قهرمان می شود. با همین قدرت ۲ ستاره واقعی کسب کرده است. البته برخی از افراد این ستاره را با سیاره اشتباه می‌گیرند.

او ادامه داد: وقتی وارد تالار افتخارات کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌شوید قهرمانی‌های استقلال و ستاره‌های این باشگاه را خواهید دید. نمی‌توان این را کتمان کرد. در حال حاضر بحث این است که تیم‌های ما در حال نابودی هستند و آن‌هایی که روزگاری زنگ تفریح تیم‌های ما بودند اکنون قهرمان آسیا می شوند.

فتح الله زاده درباره حل شدن مشکلات باشگاه استقلال با اخراج مددی گفت: افراد باید پای حرف خود بایستند. من بعد از چند سال به استقلال بازگشتم، اما وقتی دیدم فضا برای کار فراهم نیست استعفا کردم. اگر مددی نمی‌تواند کار کند، چون افراد بالا دستی مانع او می شوند.

او افزود: طبق اساسنامه انتخاب مدیرعامل با هیئت مدیره است. از اعضای هیئت مدیره می‌خواهم اگر برای خودشان شخصیت قائل هستند و مددی را نمی‌خواهند او را برکنار کنند.

فتح الله زاده گفت: این مشکل تنها در استقلال است. چرا باشگاه پرسپولیس این مشکلات را ندارد؟ شخص وزیر در باشگاه پرسپولیس پای کار ایستاده است. من نمی‌گویم حمایت‌های مستقیم وزیر از پرسپولیس بد است، اما درخواست می کنم این حمایت‌ها برای استقلال هم باشد. وزیر استقلال را دست افرادی سپرده است که تیم محلات هم نمی‌توانند اداره کنند.

او گفت: امیدوارم تیم‌های ما در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا بالاخره افتخار آفرینی کنند.

بیشتر بخوانید

علی نژاد: خصوصی سازی سرخابی‌ها از دست ما خارج شد

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استقلال تهران وزیر ورزش و جوانان باشگاه استقلال فتح الله زاده وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۶۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یونایتد مشتری ستاره قرضی رئال شد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته تصمیم گرفت خوسلو را برای تقویت خط حمله تیمش با قراردادی قرضی و به مدت یک فصل به خدمت بگیرد تا شرایط را برای تیمش در طول این فصل بهبود ببخشد.

این بازیکن که پیش از این هم سابقه پوشیدن پیراهن رئال را داشت و از پیش اعلام کرده بود که علاقه بسیار زیادی به این تیم دارد، از حضور دوباره در سانتیاگو برنابئو بسیار خوشحال بود و توانست عملکرد خوبی را هم به نمایش بگذارد و رضایت مدیران و کادر فنی و هواداران رئال را به دست آورد.

حالا نشریه رلوو خبر داده است که چند باشگاه اروپایی در حال بررسی شرایط برای ارائه پیشنهاد به این مهاجم اسپانیایی هستند که بزرگ‌ترین آنها منچستریونایتد است و این احتمال وجود دارد که به زودی پیشنهاد رسمی از سوی آنها به دست او برسد.

هنوز مشخص نیست که تصمیم مدیران رئال برای آینده خوسلو چیست و آیا قصد دارند قراردادش را به مدت حداقل یک فصل دیگر تمدید کنند یا خیر. پیش از این صحبت‌هایی از علاقه باشگاه‌های عربستانی به او هم مطرح شده بود.

دیگر خبرها

  • در حال حاضر از اوسمار مهم‌تر، قهرمانی پرسپولیس است
  • شورای تامین، زنان را از تماشای بازی پرسپولیس و استقلال با نساجی محروم کرد
  • شورای تامین اجازه نداد؛ بازی پرسپولیس / استقلال با نساجی بدون زنان
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • عجیب اما واقعی؛ وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • پیگیری حواشی پرسپولیس-سپاهان؛ وزیر ورزش خطاب به تاج: گزارش آسیب‌شناسی را ظرف یک هفته ارائه کنید
  • واکنش وزیر ورزش به اتفاقات دیدار پرسپولیس - سپاهان
  • کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند
  • یونایتد مشتری ستاره قرضی رئال شد