Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام شفابخش گفت: اصلی ترین هدف فعالیت های کانون های مساجد باید معرفی مکتب حاج قاسم و تربیتی نسلی برآمده از این مکتب و این تفکر باشد تا به عنوان سربازان ولایت خدمت گذار در این عرصه باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام «علی شفابخش» امروز (۱۲ خردادماه) در آئین تکریم از کانون های مساجد منتخب هشتجین و جلسه شورای فرهنگ عمومی شهر هشتجین گفت: اصلی ترین هدف فعالیت های کانون های مساجد باید معرفی مکتب حاج قاسم و تربیتی نسلی برآمده از این مکتب و این تفکر باشد تا به عنوان سربازان ولایت خدمت گذار در این عرصه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه هشتجین تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی در زمان حیات خود توانست با رفتار و سیره خود چهره مقبولی را در جامعه داشته باشد و پس از شهادتشان نیز فرهنگ مقاومت با نام ایشان عجین شد.

 

وی ادامه داد: باید در تربیت نسل سلیمانی ها تدابیر خاصی توسط نهادهای فرهنگی و تربیتی همچون کانون های مساجد صورت گیرد و این مسئله می تواند نوجوانان و جوانان مسجدی را به تبعیت از این مکتب رهنمون کند.

 

حجت الاسلام شفابخش بیان کرد: راه مقابله با تهاجم فرهنگی معرفی الگوها و قهرمانان ملی و مذهبی است که نوجوانان و جوانان از آنها به عنوان سرمشق زندگی خود و ادامه دهنده راه آنها باشند.

 

امام جمعه هشتجین افزود: فعالیت ها و برنامه های کانون های مساجد هشتجین بسیار خوب و سازنده است و در دوران شیوع بیماری کرونا نیز جهادگونه توانستند از خانواده های آسیب دیده از کرونا حمایت و پشتیبانی کنند و از زحمات این عزیزان سپاسگزارم.

 

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: تبیین مکتب حاج قاسم سلیمانی ترویج مکتب حاج قاسم مکتب حاج قاسم ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل شهر هشتجین امام جمعه مقابله با تهاجم فرهنگی اردبیل کانون های مساجد حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۶۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانون موسیقی نواحی تشکیل می‌شود/ معرفی مدیر هماهنگی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خانه موسیقی، هیات‌مدیره خانه موسیقی ایران بعد از چندین جلسه بحث و بررسی در مورد چگونگی تاسیس کانون موسیقی نواحی رای به تشکیل این کانون داد.

بر این اساس مقرر شد از اعضای هیات‌موسس این کانون که متشکل از هنرمندان و نمایندگانی از نواحی مختلف ایران هستند جهت همکاری و همفکری دعوت به عمل آید.

همچنین پیمان بزرگ‌نیا عضو کانون پژوهشگران خانه موسیقی نیز به عنوان مسؤول هماهنگی تاسیس این کانون از سوی مدیرعامل معرفی شد.

کد خبر 6097621 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • شکاف‌ها و دوگانگی‌های مذهبی، ممنوع!
  • کانون موسیقی نواحی تشکیل می‌شود/ معرفی مدیر هماهنگی
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • برگزیدگان جشنواره نمایش کانون معرفی شدند
  • سومین حرم اهل بیت شاهچراغ (ع) در سوگ امام صادق (ع)
  • سومین حرم اهل بیت شاهچراغ (ع) در سوگ امام صادق (ع) + تصاویر