Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی پوش والیبال برزیل به دلیل مصدومیت از تیمش جدا شد. به گزاش ایسنا،   فدراسیون والیبال برزیل اعلام کرد که فیلیپه روکه به دلیل مصدومیت، ریمینی ایتالیا را ترک کرد. این “قطر پاسور” برزیلی در تمرین روز دوشنبه تیمش از ناحیه زانوی راست آسیب دید و با اعلام کادر فنی باید به برزیل برگردد تا معاینات دقیقی را پشت سر بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی والیبال برزیل در سه بازی اول در مسابقات لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۱ مقابل آرژانتین، آمریکا و کانادا به پیروزی رسیده و باید پنج شنبه به مصاف فرانسه برود.

کادر فنی برزیل به دلیل نزدیک بودن مسابقات المپیک نگران حضور این بازیکن در ترکیب اصلی بوده و برای همین تصمیم داشتند که او فورا به برزیل برگردد تا معاینات دقیقی را پشت سر بگذارد.

به گزارش ایسنا، لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ والیبال در حالی در شهر ریمینی ایتالیا درحال برگزاری است که این رقابت‌ها در سال ۲۰۲۰ به دلیل شیوع کرونا لغو شده بود. مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها در گروه مردان از هفتم خرداد آغاز شده و تا دوم تیر به مدت ۲۷ روز ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۱ واليبال والیبال برزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۶۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیال بارسا راحت: پدری ۲۰۲۱ تکرار نخواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، در ماه‌های اخیر احتمال حضور چند بازیکن جوان اسپانیایی هم در یورو ۲۰۲۴ و هم در المپیک ۲۰۲۴ پاریس مطرح شده است. 
از جمله کسانی که می‌توانند به هر دو تورنمنت دعوت شوند، می‌توان به لامینه یامال و پائو کوبارسی از بارسلونا و همچنین نیکو ویلیامز، وینگر باشگاه اتلتیک بیلبائو اشاره کرد.

هر سه می‌توانند نقش‌های مهمی را برای اسپانیا در یورو ۲۰۲۴ آلمان ایفا کنند، زیرا لاروخا برای سومین عنوان قهرمانی خود در اروپا می‌جنگد و در صورتی‌که این بازیکنان در تیم ملی بزرگسالان حضور داشته باشند، از بازی در مسابقات المپیک معاف خواهند شد.

طبق گزارش رسانه‌های اسپانیایی، فدراسیون فوتبال اسپانیا به بارسلونا و بیلبائو قول داده است که برخلاف پدری در سال ۲۰۲۱، یامال، کوبارسی و ویلیامز را تحت فشار قرار نخواهد داد

اگر آنها در یورو ۲۰۲۴ حضور داشته باشند دیگر در المپیک بازی نخواهند کرد و در صورتی‌که لوئیز دلا فوئنته اعتقادی به هر کدام از آنها نداشته باشد، آنها به المپیک پاریس خواهند رفت.

این موضوع نگرانی‌های هر دو باشگاه و به‌ویژه بارسلونا را کاهش می‌دهد، به‌خصوص اینکه لامینه یامال و کوبارسی به ترتیب ۱۶ و ۱۷ ساله هستند. با این حال، این بدان معناست که آنها تابستان استراحت زیادی نخواهند داشت، صرف نظر از اینکه در یورو بازی کنند یا المپیک.

دیگر خبرها

  • الساندرو دل پیرو: بازیکنی با کیفیت سانچو باید به منچستریونایتد برگردد
  • پنالتی واضح بود، داور نگذاشت PSG ناامید برگردد!
  • خیال بارسا راحت: پدری ۲۰۲۱ تکرار نخواهد شد
  • فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد
  • وینیسیوس به جمع کریستیانو رونالدو و دی‌بروینه پیوست
  • فیلم/ رهبر انقلاب: فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد
  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • چپ کردن کامیون حمل زباله در برزیل + فیلم
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/ حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • ژرار دوپاردیو سرانجام بازداشت شد/ بازجویی برای اتهامات جنسی