Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، فرشید فلاح روز چهارشنبه به رسانه ها افزود: شهرهای اصلی استان سمنان ظرفیت قرارگرفتن در رقابت فشرده کسب پایتختی کتاب را دارند و روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی از هم اکنون باید برای سال ۱۴۰۱ و قرار گرفتن در بین نامزدهای طرح پایتخت کتاب برنامه ریزی و فعالیت کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، با اشاره به اینکه در این طرح شهرهای مختلف در یک استان می توانند خود را نامزد کنند تاکید کرد: برای کسب عنوان و جایگاه مطلوب نیازمند تلاش، برنامه ریزی و مشارکت دستگاههای فرهنگی و نهادهای مردمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به تجربه خود در استان کرمان اشاره کرد و با بیان اینکه در کرمان سه شهر خود را داوطلب این عنوان کرده بودند افزود: در استان سمنان نیز با توجه به تجربه ای که وجود دارد می توان این اقدام را عملیاتی کرد.

فلاح با اشاره به تلاش های سمنان در سالجاری برای کسب عنوان پایتختی کتاب گفت:  در این زمینه فعالیت ها و اقدامات گسترده ای آغاز و اجرایی شد و بیش از ۲۰ طرح ابتکاری و خلاقانه نیز ارائه و عملیاتی شد.

وی از مشارکت و همکاری بسیار خوب دستگاههای فرهنگی عضو ستاد پایتخت کتاب در سمنان خبر داد و گفت: این دستگاهها اقدامات خوبی تاکنون داشته اند و با حضور و مشارکت آنها بیش از ۱۰۰ نشست برگزار شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تمجید از مشارکت فعال شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: شهرداری علاوه بر اختصاص یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در ساخت المان های مرتبط با کتاب ، راه اندازی طرح کتابخانه پستی، فعالیت بسیار خوبی تاکنون داشته است.

برچسب‌ها سمنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پایتخت کتاب ایران کتاب کتابخوانی فرهنگ کتابخوانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پایتخت کتاب ایران سمنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پایتخت کتاب ایران کتاب کتابخوانی فرهنگ کتابخوانی اخبار کنکور فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۷۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) ضمن حضور در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه از محل برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نیز بازدید کرد و در جریان روند آماده سازی نمایشگاه قرار گرفت.

محمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ، یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزارت فرهنگ، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه، مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و علی رمضانی قائم مقام و سخنگوی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران وزیر فرهنگ را همراهی کردند. 

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران، به میزبانی مصلی امام خمینی (ره) از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه با شعار «بخوانیم و بسازیم» و در دو قالب نمایشگاه مجازی و فیزیکی برپا خواهد شد.

نمایشگاه کتاب کار خود را از ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌کند و در‌های نمایشگاه تا ساعت ۸ شب به روی بازدیدکنندگان و مشتاقان کتاب و کتابخوانی باز خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • رقابت شهرهای استان کرمان برای عنوان پایتخت کتاب ایران
  • بُن‌ پاشی در نمایشگاه کتاب؟ +توضیحات رئیس نمایشگاه کتاب
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • سینه‌ این هنرمند لبریز از اشعار و عرفان بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • برای هنرمندی که سینه‌اش لبریز از زلالی مذهب و عشق بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی