Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی گفت: با تعامل روابط عمومی ها و رسانه ها، می توان قدم های مؤثری برای توسعه استان برداشت.

به گزارش برنا خراسان جنوبی؛ مالکی با بیان این مطلب در جریان دیدار با سردبیر روزنامه آوای خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: شایسته است دغدغه ها و کمبودها در حوزه روابط عمومی و رسانه احصا شده و رفع گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید جایگاه مناسب بین روابط عمومی و رسانه محفوظ بماند اما گاه ملاحظاتی وجود دارد که باید با همدلی این موانع را برطرف کنیم.

مشاور استاندار تصریح نمود: ما معتقدیم که باید ارتباط روابط عمومی ها و رسانه ها بیشتر و صمیمی تر شود.

مالکی با بیان اینکه روابط عمومی مسئولیت خطیر ارتباط بین فعالیت های بیرون و درون سازمان را دارد، افزود: خوشبختانه در روابط عمومی استانداری همکارانی پای کار و دلسوز داریم و افراد زبده و کار بلدی در این حوزه فعالیت دارند.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو ، ادامه داد: سعی داریم در این بازه زمانی باقی مانده تا انتخابات، در کنار دیگر وظایف، به فعالیت های مربوط به انتخابات نیز بپردازیم.

به گفته وی؛ رسانه ها می توانند در مسیر آگاهی بخشی به مردم درخصوص اهمیت انتخابات، یار و همراه کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان باشند.

مدیر روابط عمومی استانداری ابراز امیدواری کرد: با همکاری رسانه ها و روابط عمومی ها در ۲۸ خرداد ماه انتخاباتی با مشارکت حداکثری مردم داشته باشیم.

مالکی تأکید کرد: از شما درخواست داریم با پیشنهادات و انتقادات خود، در کنار ما باشید تا به عنوان روابط عمومی مرجع بتوانیم به پیشرفت استان کمک و امورات را به خوبی پیش ببریم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: توسعه استان ها روابط عمومی و رسانه روابط عمومی ها رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۷۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعوبت کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا حاج منوچهری در همایش مسئولین روابط عمومی سازمان در مجتمع شهید بهشتی قوه قضائیه، گفت: یکی از راهکارها برای کاهش فرسودگی شغلی ایجاد جذابیت‌های بصری در محیط کار است که انجام بخشی از این کار به عهده روابط عمومی‌ها است.

وی با اشاره به جایگاه روابط عمومی در شناساندن سازمان و انتقال مطالبات مراجعین و همکاران به مسئولین افزود: روابط عمومی چشم، گوش و زبان سازمان است که وظیفه دارد اخبار و موضوعات مختلف را رصد کند و آنچه در مورد سازمان مطرح می‌شود را ببیند، بشنود و به ابهامات، سوالات و یا شبهه‌ها پاسخ گوید.

حاج منوچهری تصریح کرد: روابط عمومی باید مطالبه گر و پرسشگر باشد و هر آنچه در ذهن همکاران ایجاد سوال، شبهه و دغدغه کرده است را از مسؤولین سازمان مطالبه و پاسخ آن را به همکاران منتقل کند.

وی با تأکید بر اینکه وجود هرگونه شبهه بدون جواب، به بدنه سازمان آسیب خواهد زد، اظهار داشت: آمادگی کامل برای پاسخگویی به سوالات در رده مدیریتی وجود دارد بنابراین روابط عمومی به عنوان واسطه بین مراجعین، همکاران و مدیران می‌توانند با پرسش از مسئولین در رفع ابهامات و سوالات مخاطبان نقشی اساسی ایفا کنند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان وظیفه دیگر روابط عمومی را شناساندن سازمان عنوان کرد و گفت: یکی از نکات مهم، شناساندن سازمان و توانمندی‌ها و قابلیت‌های آن به جامعه و دیگر نهادها است چرا که با وجود پیشرفت‌های قابل توجه، افتخارات کسب شده و گستردگی خدمات سازمان، هنوز جمع کثیری از افراد جامعه، پزشکی قانونی را صرفاً با معاینه جسد می‌شناسند در حالی که این خدمت کمتر از پنج درصد خدمات سازمان را در بر می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: این وظیفه روابط عمومی است که در ارتباط با رسانه و در دیدارها و بازدیدها نسبت به معرفی سازمان و خدمات گسترده آن اقدام و زمینه شناخت دقیق و درست سازمان را فراهم کند.

حاج منوچهری همچنین با تأکید بر سختی کار پزشکی قانونی ادامه داد: با توجه به سختی کار پزشکی قانونی، بحث ارتقای معیشت همکاران به عنوان دغدغه‌ای جدی همیشه در دستور کار سطوح مدیریتی سازمان قرار داشته است.

یادآور می‌شود همایش مسؤولین روابط عمومی سازمان پزشکی قانونی کشور، پنجم و ششم اردیبهشت ماه در مجتمع شهید بهشتی قوه قضائیه در تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 6087315

دیگر خبرها

  • تعامل مسئله‌محور می‌تواند راه نجات سازمان‌ها و رسانه‌ها باشد
  • برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم
  • پایه اصلی هر سازمانی بر دوش روابط عمومی است
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • مستقل شدن روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود
  • صعوبت کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • برای توسعه لرستان باید طبق برنامه بلندمدت و کوتاه‌مدت حرکت کنیم
  • علی رشیدی دبیرکل فدراسیون کبدی شد
  • تعامل با کشورهای آفریقایی اقتصاد استان یزد را تقویت می کند
  • قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان