Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای حل اختلاف استان تهران با بیان اینکه شریعت اسلام، توصیه به صلح و سازش کرده و فرهنگ غنی مردم کشور ما نیز آن را می‌پذیرد، تاکید کرد: فلسفه تأسیس شورای حل اختلاف، ایجاد سازش بین طرفین است. خبرگزاری میزان - غلامرضا مهدوی، معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شورای حل اختلاف استان تهران، اعضاء و دبیران دو شعبه برتر صلح و سازش مجتمع شهید باکری را مورد تقدیر قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس شورای حل اختلاف استان تهران در این مراسم با تشریح قانون جدید شورای حل اختلاف که در مرحله تصویب قرار دارد گفت: در آینده پرونده‌هایی که به شعب شورا ارجاع می‌شود؛ اعم از منقول و غیرمنقول بالاتفاق سازشی خواهد بود و ما هیچ‌گونه پرونده رأیی نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه شریعت اسلام، توصیه به صلح و سازش کرده و فرهنگ غنی مردم کشور ما نیز آن را می‌پذیرد، تاکید کرد: فلسفه تأسیس شورای حل اختلاف، ایجاد سازش بین طرفین است.   بیشتر بخوانید: بازگشت به زندگی یک محکوم به قصاص با تلاش شورای حل اختلاف در فارس مهدوی خاطرنشان کرد: اهداف سند تحول قوه قضاییه بر گسترش و توسعه فرهنگ صلح و سازش تاکید دارد و از شعب انتظار داریم تا در زمینه سازش بیش از پیش فعال باشند.

در پایان این مراسم، مهدوی از اعضاء و دبیران دو شعبه ۲۵۱ و ۲۷۳ مجتمع شهید باکری با اعطاء لوح و هدایایی تقدیر بعمل آورد.

انتهای پیام/ برچسب ها: شورای حل اختلاف سند تحول قضایی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شورای حل اختلاف سند تحول قضایی شورای حل اختلاف صلح و سازش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۷۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرزین به عربستان رفت

به گزارش خبرنگار مهر رئیس‌کل بانک مرکزی ایران امروز به دلیل حضور در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی راهی عربستان شد.

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت دکتر محمدرضا فرزین رئیس‌کل ‎بانک مرکزی کشورمان به منظور توسعه همکاری‌ها و مناسبات پولی و بانکی و همچنین شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد.

کد خبر 6089855 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • فرزین به عربستان رفت
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • تلنگری به طرفداران گفتمان سازش
  • با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • ایجاد مرکز عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در تهران
  • تحقق صلح و سازش در پرونده‌های قضایی با مشارکت مردمی
  • تاکید بر رونق تولید برای ایجاد اشتغال و سرمایه در کشور
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • نگاه قرارگاهی در حوزه فرهنگ استان کرمانشاه