Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@08:20:04 GMT

رئیس جدید رژیم صهیونیستی امروز انتخاب می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۰۷۴۸۵

رئیس جدید رژیم صهیونیستی امروز انتخاب می‌شود

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که اسحاق هرزوگ رئیس آژانس جهانی یهود و میریام پیرتس فعال اجتماعی بر سر تصدی این سمت با هم رقابت می‌کنند.

پایگاه خبری "عرب ۴۸" به نقل از رسانه‌های اسرائیلی اعلام کرد که رای‌گیری برای انتخاب رئیس جدید رژیم صهیونیستی ساعت ۱۱ امروز به وقت فلسطین اشغالی انجام خواهد شد و این رای‌گیری به شیوه‌ای کاملا محرمانه انجام می‌گیرد و ساعاتی بعد نتایج آن اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع مذکور اشاره کرد که برای اولین بار است که احزاب حاضر در کنست شخصی را برای ریاست رژیم صهیونیستی کاندید نمی‌کنند، چرا که به طور معمول این احزاب از جمله حزب حاکم لیکود یکی از اعضای خود را برای این سمت کاندید می‌کرد.

رای‌گیری برای انتخاب رئیس جدید رژیم صهیونیستی طی جلسه‌ای ویژه و محرمانه در کنست انجام خواهد شد.

چنانچه هر کدام از دو نامزد ۶۱ رای اعضای کنست را کسب کنند، به عنوان رئیس جدید انتخابات خواهد شد در غیر این صورت رای‌گیری به دور دوم کشیده خواهد شد.

ریولین تا ۹ جولای ( ۱۸ تیر ماه) ریاست رژیم صهیونیستی را بر عهده دارد و پس از آن رئیس جدید به طور رسمی جانشین او خواهد شد.

برچسب‌ها اسرائیل رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسرائیل رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو اسرائیل رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو اخبار کنکور رژیم صهیونیستی رئیس جدید خواهد شد رای گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۷۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله: خیزش دانشجویی در غرب، دروغ‌ بودن ادعای دموکراسی دولت‌ آنها را فاش کرد

رئیس هیئت شرعی حزب‌الله لبنان اعلام کرد خیزش دانشجویی در غرب در حمایت از مردم غزه در برابر حملات رژیم صهیونیستی، دروغ بودن ادعای دموکراسی دولت‌های آنها را افشا کرد.

به گزارش ایسنا، «محمد یزبک»، رئیس هیئت شرعی حزب‌الله لبنان امروز جمعه گفت، خیزش دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا از کلمبیا تا حدود ۷۰ دانشگاه و تا دانشگاه‌های پاریس، انگلیس، آلمان، سوئد و سایر کشورهای غربی که خواستار پایان دادن به جنگ غزه، آزادی فلسطین و توقف ارائه تسلیحات به رژیم صهیونیستی از سوی کشورهای خود هستند، اقدامی مبارک در برابر جنایت و جنگ نابودی است.

به نقل از خبرگزاری رسمی یمن «سبا»، یزبک خیزش دانشجویان در غرب و آمریکا را مقابله با جعل، شعار سامی‌گرایی و وارونگی واقعیت‌ها در رسانه‌ها و فرهنگ غربی دانست و تصریح کرد این خیزش دروغ بودن ادعای دموکراسی دولت‌های آنها را افشا کرد.

وی از همه دانشجویان جهان اسلام و عرب خواست به خیزس دانشجویی در غرب اقتدا کنند و تداوم جنگ، کشتار، ویرانی و گرسنگی در غزه را لکه ننگی بر کشورها و رژیم‌هایی دانست که هنوز ساکت مانده‌اند.

یزبک تاکید کرد: دشمن صهیونیستی با وجود همه حمایت‌های کشورها و رژیم‌ها، به هیچ یک از اهدافی ادعایی خود در جنگ غزه پس از ۲۱۰ روز دست نیافته است و این جنگ وحشیانه موجب بروز اختلافات دولتی و سطح امنیتی شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سفر رئیس سیا به مصر با دستور کار آتش‌بس در غزه
  • سفر رئیس سیا به مصر با دستورکار آتش‌بس در غزه
  • حزب‌الله: خیزش دانشجویی در غرب، دروغ‌ بودن ادعای دموکراسی دولت‌ آنها را فاش کرد
  • حسینی: دولت سیزدهم به تقابل میدان و دیپلماسی اعتقادی ندارد
  • کلمبیا قطع کامل روابط با رژیم صهیونیستی را اعلام کرد
  • تاکید امیرعبداللهیان بر تفاهم در انتخاب رئیس جمهور لبنان
  • تاکید امیر عبداللهیان بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس‌جمهور
  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد
  • قطع روابط کلمبیا و رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ غزه
  • ترامپ: من تجربه بدی با نتانیاهو دارم