Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای نگهبان گفت: راه امام خمینی (ره) و شهدای ۱۵ خرداد که همان راه اسلام و قرآن است هرگز کهنه نمی‌شود. خبرگزاری میزان - آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز (چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰) در جلسه این شورا با گرامی‌داشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدای قیام ۱۵ خرداد، گفت: درود خدا بر شهدای ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ که خون‌شان نقطه عطفی در قیام مردم علیه رژیم طاغوت بود که نهایتا منجر به پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۷ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ایشان با تاکید بر اینکه راه امام خمینی (ره) و شهدای ۱۵ خرداد که همان راه اسلام و قرآن است هرگز کهنه نمی‌شود، خاطرنشان کرد: باید دستورات و رهنمود‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی در تمامی ابعاد زندگی شخصی، اجتماعی و سیاسی ما مورد بهره برداری و عمل قرار گیرد.

آیت الله جنتی با اشاره به اینکه بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، فرمایشات بسیار مهمی درباره مجلس، دولت، شورای نگهبان، نیرو‌های نظامی و انتظامی وحدت شیعه و سنی، وحدت در کشور و عموم مردم دارند که همیشه تازه و راهگشا است و باید از آن‌ها استفاده کرد، متذکر شد: نسل جوان را باید با اندیشه‌های والای حضرت امام خمینی (ره) آشنا کرد که در این بین نقش رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی خیلی اساسی است.

دبیر شورای نگهبان در بخش دیگر سخنان خود به مساله انتخابات اشاره کرد و با قدردانی از حمایت‌های رهبر معظم انقلاب از عملکرد شورای نگهبان در فرایند بررسی صلاحیت‌ها، خاطرنشان کرد: لازم است مراتب تشکر و قدردانی خود و اعضای شورای نگهبان را از بیانات اخیر مقام معظم رهبری اعلام کنم؛ ایشان همواره از مواضع و عملکرد شورای نگهبان در ادوار مختلف دفاع کردند که این امر مایه دلگرمی ما بوده است.

آیت الله جنتی در ادامه تصریح کرد: در مرحله تبلیغات نامزد‌های احراز صلاحیت شده هستیم و آن‌ها نیز در حال تبیین مواضع و برنامه‌های خود هستند؛ از این عزیزان می‌خواهم که صادقانه با مردم سخن بگویند و هر یک از آن‌ها که رای مردم را گرفتند باید حق مردم را که همان خدمت صادقانه است، ادا کنند.

ایشان افزود: عمده مشکل مردم در شرایط کنونی، مشکلات اقتصادی و معیشتی است و طبقات کم درآمد فشار زیادی را متحمل می‌شوند که امیدواریم هر شخصی که رای آورد با فوریت به حل مشکلات مردم بپردازد.   بیشتر بخوانید: سخنرانی زنده تلویزیونی رهبر انقلاب به مناسبت سی و دومین سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره)

انتهای پیام/

برچسب ها: شورای نگهبان مجلس شورای اسلامی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شورای نگهبان مجلس شورای اسلامی شهدای ۱۵ خرداد شورای نگهبان امام خمینی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۷۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عروس امام خمینی درگذشت

معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود.

ایشان در تاریخ ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۳۳ با حاج آقا مصطفی خمینی ازدواج کردند.

منبع: جماران

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای محله کهنه دژ در سمنان
  • برخی به دنبال فراموش شدن امام خمینی(ره) هستند
  • همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت
  • فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس
  • عروس امام خمینی(ره) درگذشت
  • عروس بزرگ امام خمینی درگذشت /معصومه حائری که بود؟
  • عروس امام خمینی درگذشت
  • عروس امام خمینی درگذشت /معصومه حائری که بود؟
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • آیت‌الله مدرسی یزدی: شورای نگهبان در بررسی مصوبات، به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند