Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@22:37:23 GMT

فینالیست‌های لیگ تنیس ساحلی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۰۷۵۸۸

فینالیست‌های لیگ تنیس ساحلی مشخص شد

به گزارش ایرنا، لیگ برتر تنیس ساحلی کشور از ۸ خرداد  با حضور ۱۸ تیم‌هایی از گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی در مجموعه ورزش‌های ساحلی زنده یاد «سیروس قایقران» آغاز  و امروز (چهارشنبه) با معرفی چهره‌های برتر به پایان می‌رسد.

لیگ‌ تنیس ساحلی کشور با انجام مرحله نیمه‌نهایی و معرفی نفرات راه یافته به فینال ادامه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با انجام راند نخست مرحله حذفی، تیم نواخودرو  با نتیجه ۲ بر صفر آستانه یک را شکست داد، منطقه آزاد انزلی (یک) با نتیجه ۲ بر صفر مقابل تیم‌ بازرگانی محمدنژاد به پیروزی رسید، آکادمی تنیس هانی  با تکرار این نتیجه تیم ایمان را برد و گردشگری دکتر بسکی ۲ بر صفر آستانه ۲ را شکست داد.  

در ادامه و پس از معرفی تیم‌های راه یافته به نیمه نهایی، منطقه آزاد انزلی (یک) موفق شد با نتیجه ۲ بر یک نوا خودرو را از سد خود بردارد و به‌ فینال این دوره از بازی‌ها راه یابد و در دیگر دیدار تیم آکادمی تنیس هانی با نتیجه ۲ بر یک بازی خود را به تیم گردشگری دکتر بسکی واگذار کرد.

به این ترتیب فینال این دوره از مسابقات امروز  مابین تیم‌های گردشگری دکتر بسکی و منطقه آزاد انزلی یک برگزار می‌شود.

برچسب‌ها تنیس گیلان فدراسیون تنیس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تنیس گیلان فدراسیون تنیس تنیس گیلان فدراسیون تنیس اخبار کنکور نتیجه ۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۷۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانوئل نویر: بازی مقابل رئال مادرید یک فینال است و باید مقابل آنها بی‌رحم‌‌تر ظاهر شویم

سنگربان باتجربه باواریایی‌ها می‌گوید آنها هرگز دوست ندارند طعم تلخ شکست را بچشند و ترجیح می‌دهند که نتیجه‌ای متفاوت‌تر در بازی مقابل اشتوتگارت رقم می‌خورد.

طرفداری | در چارچوب هفته سی‌ودوم بوندسلیگا، اشتوتگارت با ارائه یک نمایش عالی توانست در خانه خود با نتیجه 3-1 از سد بایرن مونیخ بگذرد تا باواریایی‌ها مجبور باشند با این شکست تلخ خود را برای بازی مهم مقابل رئال مادرید آماده کنند.

مانوئل نویر، دروازه‌بان باتجربه بایرن مونیخ پس از شکست مقابل اشتوتگارت گفت:

ما هرگز دوست نداریم طعم تلخ شکست را بچشیم و ترجیح می‌دهیم که نتیجه‌ای متفاوت‌تر رقم می‌خورد. اگر یکی از موقعیت‌هایمان را تبدیل به گل و بازی را 2-1 می‌کردیم، به عنوان برنده زمین را ترک می‌کردیم. می‌دانیم که بازی واقعاً بزرگی در روز چهارشنبه منتظر ماست. امروز در ضدحمله‌ها خطرناک بودیم و اگر موقعیت‌های مشابهی را مقابل رئال مادرید ایجاد کنیم، این موضوع در مورد آنها هم صدق خواهد کرد. بازی برابر رئال مادرید در برنابئو یک فینال است و ما باید مقابل آنها بی‌رحم‌‌تر از این بازی ظاهر شویم.

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • شکست شمشیرباز اول رنکینگ جهانی در فینال مسابقات جایزه بزرگ سئول
  • جهان اسنوکر شوکه شد! اسطوره‌ها حذف شدند، فینال بین دو غافلگیرکننده
  • فستیوال بزرگ آرش مال: جشن افتتاحیه‌ای با شکوه در قلب منطقه آزاد انزلی
  • حنیفی و یزدانی فاتح هفته دوم تور جهانی تنیس ساری
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا - تایلند؛ ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • ایران برای دومین بار به فینال رسید/ لبنان حریف ساحلی‌بازان شد
  • تور جهانی تنیس ساحلی در جزیره کیش (عکس)
  • مانوئل نویر: بازی مقابل رئال مادرید یک فینال است و باید مقابل آنها بی‌رحم‌‌تر ظاهر شویم
  • معرفی برترین‌های هفته دوم تنیس ساحلی کیش