Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@02:41:24 GMT

شهرداری همدان در اندیشه بقا در صدر جدول لیگ ۲

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۰۷۸۴۳

شهرداری همدان در اندیشه بقا در صدر جدول لیگ ۲

به گزارش ایرنا تیم شهرداری همدان با گذشت ۲۰ هفته از مسابقات لیگ ۲ توانسته به صدرنشینی خود در این مسابقات ادامه دهد و با وجود حواشی ایجاد شده، مسیر موفقیت خود را حفظ کند.

حتی فشار برخی از تیم‌ها نسبت به بازی‌های شهرداری و آنچه که داوری‌ها به سود این تیم را مدعی شدند، شاگردان طلایی منش را اسیر این حاشیه‌ها نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرداری امسال با حمایت‌های خوب عباس صوفی شهردار همدان و شاکله بومی کادر فنی و بازیکنانش توانسته به یکی از مدعیان صعود تبدیل شود.

تیمی که تمام ظرفیت موجود در فوتبال همدان را در خود دارد و نشان داده که با بها دادن به مربیان و بازیکنان بومی، می‌تواند به موفقیت دست یافت.

رضا طلایی منش سرمربی شهرداری همدان روزهای موفقیت خود در الوند دیگر نماینده همدان در اوایل دهه ۹۰ تداعی کرده و می‌خواهد برای دومین بار با یک تیم از این استان راهی لیگ یک شود.

رضا طلایی منش سرمربی شهرداری همدان روزهای موفقیت خود در الوند دیگر نماینده همدان در اوایل دهه ۹۰ را تداعی کرده و می‌خواهد برای دومین بار با یک تیم از این استان راهی لیگ یک شود.

این مربی بومی در فصل ۹۱-۹۰ توانست الوند همدان را به لیگ یک صعود دهد و اکنون انگیزه فراوان دارد تا همراه شهرداری به این افتخار تاریخی برسد.

هر چند فاصله تیم‌های مدعی گروه یک برای صعود بسیار نزدیک است و کوچکترین اشتباه به قیمت از دست رفتن رتبه تیم‌ها می‌شود.

عبور از آوالان مسیر صدرنشینی شهرداری

شهرداری همدان اگرچه صدرنشین گروه یک لیگ دسته ۲ است اما فاصله ۲ امتیازی با علم و ادب تیم دوم جدول و سه امتیاز با ویستاتوربین تیم رده سومی این گروه دارد.

اگرچه تساوی برابر آوالان کامیاران نتیجه خوبی برای شهرداری در بازی خارج از خانه به شمار می‌رود اما نتیجه مطمئن برای تداوم صدرنشینی نماینده همدان، پیروزی در این مسابقه است.

شهرداری در صورت برتری در بازی امروز می‌تواند همچنان در صدر گروه یک لیگ ۲ یکه تازی کند و سایر نتایج تاثیری مسابقات هفته بیست و یکم در این جایگاه نداشته باشد.

تساوی در این مسابقه نیز شاید صدرنشینی شهرداری را دچار چالش کند چرا که علم و ادب اگر امشب برابر میزبان خود ایران جوان بوشهر به پیروزی برسد، صدرنشین می‌شود.

در واقع تفاضل گل بهتر تیم علم و ادب باعث شده تا با امتیاز برابر با شهرداری، صدرجدول را تصاحب کند هر چند این تیم نیز بازی بسیار سختی در بوشهر دارد.

ویستاتوربین تهران نیز در انتظار لغزش از جانب شهرداری همدان و علم و ادب تبریز است تا از رتبه سومی رهایی یابد و به صدر جدول نزدیک شود.

این تیم در صورت شکست شهرداری و علم ادب در بازی‌های امشب و برد مقابل حریفش فولادنوین اهواز، صدرنشین خواهد شد.

جدال برای صعود و بقا

نبرد شهرداری همدان و آوالان کامیاران در واقع جدال برای صعود و بقا در لیگ ۲ است و همین مساله باعث شده تا ۲ تیم به فکر سه امتیاز باشند.

شهرداری اگر دنبال تداوم صدرنشینی است باید این بازی را هم با برد به پایان ببرد و در مقابل، آوالان برای رهایی از مرز خطر سقوط محکوم به پیروزی است.

شهرداری اگر دنبال تداوم صدرنشینی است باید این بازی را هم با برد به پایان ببرد و در مقابل، آوالان برای رهایی از مرز خطر سقوط محکوم به پیروزی است.

نماینده کامیاران اکنون با ۲۲ امتیاز در شرایطی رتبه یازدهم جدول گروه یک را دارد که در صورت شکست به جمع تیم‌های فانوس به دست در قعرجدول خواهد پیوست.

بنابراین ۲ تیم در بازی امشب محکوم به برد هستند تا بتوانند شرایط خود را در جدول رده‌بندی گروه یک ارتقا دهند.

آوالان در صورت شکست تیم شهرداری می‌تواند به میانه‌های جدول صعود کرده و در حاشیه امنیت قرار بگیرد اما با تساوی هم نمی‌تواند به نتیجه مطلوب برسد.

این تیم با ۲۲ گل خورده نشان داده که در خط دفاع شکننده است و شهرداری می‌تواند از این ضعف برای رسیدن به پیروزی استفاده کند.

میزبانی به آوالان بازگشت

کمیته مسابقات سازمان لیگ در حالی تیم فوتبال آوالان را به خاطر عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از میزبانی در کامیاران محروم کرد که روز گذشته خبر رسید این تصمیم منتفی شده است.

هیات فوتبال کردستان با پیگیری‌های صورت داده، این بازی به میزبانی آوالان برگزار می‌شود و ۲ تیم در ورزشگاه آزادی این شهر به مصاف هم می‌روند.

همین مساله باعث شد ساعت بازی ۲ تیم به دلیل نبود نورکافی تغییر کند و شهرداری باید از ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه و در اوج گرما به مصاف این تیم برود.

در واقع ۲ تیم نخستین بازی از هفته بیست و یکم لیگ ۲ را برگزار می‌کنند و سایر تیم‌ها با اطلاع از نتیجه این مسابقه به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

برچسب‌ها شهرداری همدان همدان کامیاران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری همدان همدان کامیاران شهرداری همدان همدان کامیاران اخبار کنکور شهرداری همدان علم و ادب گروه یک تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۷۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ بازیکن نکونام برای فتح تبریز | امید آبی ها به یک بازیکن

در یکی از دو دیدار بزرگ هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال و تراکتور در تبریز به مصاف هم می‌روند. آبی پوشان می‌توانند امروز فاصله خود را با پرسپولیس افزایش دهند و حتی این احتمال نیز وجود دارد که این تیم صدر جدول را از دست بدهد.

به هر شکل، استقلال برای اینکه خیالش بابت حفظ صدر جدول رده‌بندی راحت باشد، نیازمند کسب پیروزی در این دیدار سخت و دشوار است و انتظار می‌رود که جواد نکونام نسبت به بازی قبل تیمش برابر شمس آذر، به‌جز تغییر اجباری در درون دروازه، با همان نفرات قبلی به میدان رود. باید دید خالدآبادی می تواند با عملکردش در این بازی حساس آبی ها را صدرنشین نگه دارد یا نه.

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با تراکتور:
محمدرضا خالدآبادی – روزبه چشمی – محمدحسین مرادمند – ایمان سلیمی – صالح حردانی – ابوالفضل جلالی – زبیر نیک نفس – آرش رضاوند – جلال‌الدین ماشاریپوف – مهرداد محمدی – گوستاوو بلانکو.

کد خبر 848577 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • پارکینگ آقاجانی‌بیگ هر چه سریع‌تر تکمیل شود
  • پیاده‌راه‌های همدان از زیباترین پیاده‌راه‌های کشور است
  • هنوز ۵ بازی دیگر فرصت داریم / اگر دست من باشد می‌گویم پرسپولیس همیشه قهرمان است
  • افتتاح زمین چمن مصنوعی شهر جورقان
  • نقشه شهر همدان به‌روزرسانی می‌شود
  • احداث مسیرهای پل ولایت و پل ششم در مراحل پایانی
  • ۱۱ بازیکن نکونام برای فتح تبریز | امید آبی ها به یک بازیکن
  • حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است + فیلم
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان