Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- رییس فدراسیون فوتبال گفت: کمک ۲۵ میلیارد تومانی وزرات ورزش و جوانان برای تکمیل کمپ تیم‌های ملی در جزیره کیش و توجه ویژه او به فوتبال، در خور قدردانی است.

پس از نشست رییس فدراسیون فوتبال با وزیر ورزش و جوانان در جزیره کیش و قول مسعود سلطانی‌فر برای پرداخت ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز و تکمیل امکانات کمپ تیم‌های ملی در جزیره کیش، مقرر شد ۲۵ میلیارد تومان برای توسعه و برگزاری اردوی تیم‌های ملی و برگزاری مسابقات بین‌المللی استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رییس فدراسیون فوتبال درباره این موضوع اظهار داشت: دیروز نشستی با مسعود سلطانی‌فر در خصوص توسعه و تجهیز امکانات در جزیره کیش برگزار کردیم او دستوری مبنی بر اختصاص ۲۵ میلیارد تومان برای توسعه و تکمیل امکانات کمپ تیم‌های ملی، برگزاری اردوهای تدارکاتی و انجام مسابقات بین‌المللی در کیش به فدراسیون فوتبال صادر کرد. حمایت‌های بیش از پیش وزیر ورزش و جوانان در راستای اهمیت به توسعه فوتبال جای تشکر و قدردانی دارد.

وی در ادامه بیان کرد: سلطانی‌فر با درخواست ما برای پرداخت ۲۰ میلیارد تومان موافقت کرد اما در نشستی که دیروز برگزار شد این مبلغ به ۲۵ میلیارد تومان افزایش یافت تا از ردیف تملک دارایی سال ۱۴۰۰ پرداخت شود. همچنین قرار شد مبلغ مناسبی در سال آینده از همین محل به فدراسیون فوتبال برای توسعه این رشته و تامین امکانات در کمپ تیم‌ملی در کیش اختصاص داده شود.

رییس فدراسیون فوتبال معتقد است نگاه حمایتی مسوولین ورزش از فوتبال اتفاق بسیار خوبی است که رخ داده و در این‌باره به سایت رسمی فدراسیون گفت: خوشحالم که وزیر ورزش و جوانان در کنار دیگر مسوولین از این رشته حمایت می‌کنند و ما را در جهت توسعه و رشد فوتبال و در اختیار گذاشتن بهترین شرایط برای تیم‌های ملی همراهی می‌کنند. فوتبال نیاز مبرمی به همگرایی و همراهی مسوولین و جامعه فوتبال داشته که خوشبختانه شاهد این همدلی هستیم و امیدوارم حمایت‌های بیش از پیش مسوولان ادامه داشته باشد تا با پشت سر گذاشتن مشکلات، در مسیر رشد و توسعه قرار بگیریم و فوتبال را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

 

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: رییس فدراسیون فوتبال ۲۵ میلیارد تومان ورزش و جوانان جزیره کیش تیم های ملی وزیر ورزش کمپ تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۷۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ نخبگان شاهد و ایثارگر، با اهدای لوحی از تلاش های مجموعه شرکت بیمه دی در جهت بهبود و تسریع خدمت رسانی تشکر و قدردانی کردند. متن این پیام تشکر به این شرح است:

«مَن لَم یَشکُرِ المَخلوقَ لَم یَشکُرِ الخالِقَ

با سلام و احترام مجموعه نخبگان شاهد و ایثارگر وظیفه خود می‌داند که از همه مدیران جهادی، با کفایت، خدوم و دلسوز شرکت بیمه دی و نیز از تمامی کارکنان وظیفه‌شناس و زحمتکش آن سپاسگزاری و قدردانی کند.

بیمه دی در سال گذشته در مواجهه با مشکلات خانواده بزرگ ایثارگران، همه توان خود را به کار گرفت تا در یک بازه زمانی کوتاه، گام‌های مثبت بزرگ و مهمی را در راستای اهداف جامعه ایثارگر و رفع مشکلات آنان بردارد و با اراده و درایت و برنامه‌ریزی اصولی خود به ایشان آرامش و اطمینان از اجرای صحیح، منظم و به‌موقع امورشان را هدیه کند. ما این آرامش خود را مرهون تلاش‌های بی‌دریغ شما عزیزان بیمه دی می‌دانیم و از خداوند متعال برایتان بهروزی و سعادتمندی در دنیا و آخرت را می‌طلبیم. ایران قطعا با داشتن مدیران و کارکنانی کاردان و دلسوز و ایثارگر چون شما می‌تواند همیشه به خود ببالد و سرافراز باشد.

اضافه می‌کنیم که این تشکر ویژه و خالصانه از مدیریت و کارکنان بیمه دی در مقابل گستره حمایت‌ها، تلاش‌ها، هماهنگی‌ها در انجام تعهدات و رفع نگرانی از مجموعه ما، هرچند ناچیز است، اما امیدواریم انگیزه‌ای باشد تا خدمتگزاری، ایده‌پردازی‌ و نوآوری‌های شما عزیزان همچنان استمرار یابد و به‌عنوان یک منش و الگوی فرهنگی در چارچوب خدمتگزاری در جامعه نهادینه شود.

با تقدیم احترامات

مجموعه نخبگان شاهد و ایثارگر

گفتنی است شرکت بیمه دی در ماه های اخیر با اجرای برنامه ها و اقداماتی از جمله کاهش مدت زمان پرداخت خسارت ها، تکریم ارباب رجوع، راه اندازی سیستم نظرسنجی، افزایش تعداد مراکز درمانی در سطح کشور و .... در جهت کسب رضایتمندی حداکثری مشتریان به ویژه قشر معزز خانواده شهدا و ایثارگران کوشیده است.

دیگر خبرها

  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست تاریخ ساز(عکس)
  • کیومرث هاشمی: با زحمات فدراسیون ژیمناستیک، سهمیه المپیک کسب شد
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • تقدیر وزیر ورزش از مهدی الفتی بعد از کسب سهمیه المپیک
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست المپین ایران
  • هاشمی: کسب سهمیه توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا
  • تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران