Web Analytics Made Easy - Statcounter

سه تن از دختران هندبال ایران درباره حضور تیم ایران در مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا در صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فدراسیون هندبال ایران طی نامه ای به کنفدراسیون هندبال آسیا بصورت رسمی برای حضور در رقابت های قهرمانی هندبال بانوان آسیا اعلام آمادگی کرد. این رقابت ها از 24 شهریور تا 3 مهرماه 1400 برگزار خواهد شد و در صورت حضور 12 تیم در این مسابقات، شش تیم برتر این رقابت ها جواز حضور در مسابقات قهرمانی زنان جهان 2023 را کسب خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در غیر این صورت و حضور کمتر از 12 تیم سهمیه آسیا 5 تیم خواهد بود.

در همین راستا سه تن از دختران هندبال ایران درباره حضور تیم زنان در این رقابتها صحبت کردند.

*نیوشا مرادبخش: کسب سهمیه جهانی جان تازه ای به هندبال بانوان می بخشد

نیوشا مرادبخش، بازیکن هندبال تیم سپاهان در خصوص شرکت تیم ملی بانوان کشورمان در رقابت های هندبال قهرمانی آسیا گفت: از فدراسیون هندبال و شخص دکتر پاکدل بخاطر این تصمیم بزرگ و مهم سپاسگزاری می کنم.

وی افزود: بسیار خوشحال شدم که شنیدم سهمیه آسیا در رقابت های جهانی به شش تیم افزایش یافته است. این امر انگیزه و امید بسیار زیادی به اعضا و بازیکنان تیم ملی می دهد تا برای اولین بار بانوان هندبالیست کشورمان بتوانند به رقابت های جهانی صعود کنند.

مرادبخش ادامه داد: اگر در این زمان کم تا آغاز رقابت ها بتوانیم بیشترین استفاده ممکن را ببریم و اردوها را با انسجام بیشتری برگزار کنیم و همچنین بچه ها با دوبرابر توان خودشان بازی کنند، من امیدوارم که می توانیم سهمیه جهانی را کسب کنیم. این اتفاق جان تازه ای به هندبال بانوان می بخشد و حتی برگزاری لیگ برتر بانوان را پویاتر از قبل می کند.

*مهسا یزدانی: اعزام بانوان به قهرمانی زنان آسیا نشان دهنده حمایت و درک بالای فدراسیون است

مهسا یزدانی، ملی پوش سابق تیم ملی هندبال بانوان درباره شرکت تیم ملی بانوان کشورمان در رقابت های هندبال قهرمانی آسیا گفت: «انگیزه» عامل اصلی پیشرفت در هر زمینه ای هست و تصمیم برای شرکت تیم ملی بانوان در رقابت های آسیایی باعث انگیزه بسیاری برای بانوان هندبالیست برای دستیابی به موفقیت می شود. این خبر واقعا انرژی بالایی را به هندبالیست ها تزریق کرد.

وی افزود: در این ایام که ورزش کشور از لحاظ بودجه و اعتبارات در تنگنا قرار دارد، بدون شک اعزام بانوان هندبالیست به رقابت های آسیایی آن هم به کشور کره جنوبی که مستلزم صرف هزینه های فراوان است، نشان از درک بالا و توجه ویژه فدراسیون و در راس آن پاکدل است که بصورت عملی حمایت خود را از ورزش هندبال بانوان نشان دادند و به همین خاطر مراتب تقدیر خود را از ریاست فدراسیون اعلام می کنم.

ملی پوش سابق تیم ملی بانوان در پایان گفت: این اعزام فرصت بسیار خوبی برای بانوان است که بتوانند سهمیه رقابت های جهانی را کسب کنند. این امر آرزویی است که هر ورزشکاری می تواند رویای آن را داشته باشد.

*حدیثه نوروزی: شرایط برای کسب نتیجه سخت هست

حدیثه نوروزی، بازیکن تیم هندبال سپاهان در خصوص شرکت تیم ملی بانوان کشورمان در رقابت های هندبال قهرمانی آسیا گفت: در کل شرکت در مسابقات آسیایی اتفاق خوبی هست اما با توجه به اینکه این مسابقات در شهریور ماه برگزار می شود، زمان کمی برای تمرین و هماهنگی داریم بنابراین فکر می کنم شرایط برای گرفتن نتیجه خوب یک مقدار سخت هست.

وی با بیان اینکه از پاکدل بابت نگاه ویژه ای که به هندبال بانوان دارند سپاسگزارم، افزود: امید بر این هست که با برنامه ریزی های پاکدل و زیرنظر کادر فنی تمرینات مستمر و خوبی داشته باشیم و بازیکنان هم با تمام وجود تلاش کنند تا با عملکرد قوی، جایگاه خوبی در آسیا و همچنین سهمیه رقابت های جهانی را کسب کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شرکت تیم ملی بانوان هندبال بانوان رقابت های جهانی هندبال قهرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۸۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تنیسور آذربایجان غربی در تور جهانی تنیس J ۳۰

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رقابت های تور جهانی تنیس با معرفی نفرات برتر و درخشش تنیسور آذربایجان غربی به پایان رسید.                    

  در رقابت های تور جهانی تنیس جوانان که در ساری برگزار شد، فینالیست های هفته دوم برای کسب عنوان قهرمالنی به مصاف یکدیگر رفتند و در بخش انفرادی پسران کیارش حنیفی با نتیجه (۲-۶ و ۶-۱) سام پازوکی را برد و قهرمان شد. 

این مسابقات از یکم اردیبهشت ماه به مدت دو هفته در ساری برگزار شد.

 

 

دیگر خبرها

  • رقابت ۵۷۲ تکواندوکار در مسابقات قهرمانی آسیا
  • آقاپور: «دی‌جی» تیم ملی فوتسال هستم!/ با درد بازی کردم
  • استقلال و پرسپولیس در انتظار الهلال و السد و رونالدو!
  • خاتون و 21 رقیب قدرتمند در رقابت‌های آسیایی!
  • قهرمانی لیگ برتر رویینگ بانوان سهم دانشگاه آزاد شد/ صدور جواز حضور رقابت‌های بین‌المللی روسیه
  • ژیمناستیک در خواب هم نمی‌دید سهمیه بگیرد/حضور در آسیا با تیم کامل
  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • ملی‌پوش اسلحه اپه: بعد از ناکامی در کسب سهمیه المپیک مصمم‌تر شدم
  • سرمربی تیم هندبال جوانان: برای کسب سهمیه جهانی می‌جنگیم
  • قهرمانی تنیسور آذربایجان غربی در تور جهانی تنیس J ۳۰