Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ مظفر مهدیخانی فرمانده انتظامی شهرستان چرداول در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع آتش سوزی در یکی از روستا‌های تابعه شهرستان، بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان به محل حادثه عزیمت کردند.

او افزود: ماموران با حضور در محل حادثه، در بررسی‌های اولیه دریافتند، ۱۲ هکتار از اراضی کشاورزی زیر گشت گندم به علت نامعلومی دچار حریق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول ادامه داد: این آتش سوزی با تلاش عوامل امدادی، انتظامی، منابع طبیعی و آتش نشانی و کمک‌های مردمی مهار شد.

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول اعلام کرد: تحقیقات در خصوص علت وقوع این حادثه دردست بررسی است.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانده انتظامی آتش سوزی انتظامی شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۸۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد

ایسنا/فارس رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از وقوع آتش‌سوزی گسترده در یک‌مغازه شارژ سیلندر گاز و کنترل آن از سوی آتش‌نشانان خبر داد.

هادی عیدی‌پور امروز، ۱۲ اردیبهشت با اعلام‌ وقوع این حادثه در خیابان حضرتی‌ و سرایت آتش به طبقه فوقانی انبار مجاور آن بیا کرد: این واقعه ساعت ۱۸:۵۹ دقیقه امشب به مرکز ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله پس از دریافت گزارش، ۹ ایستگاه آتش‌نشانی به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ۳۲ آتش‌نشان به همراه ۱۲ دستگاه خودرو در این عملیات حضور داشتند، تصریح کرد: آتش‌نشانان پس از تخلیه منازل و تصرفات مجاور و انتقال افراد به مکان امن اقدام به اطفاء آتش کرده و از سرایت آن به سایر مکان‌های مجاور و خسارات بیشتر پیشگیری کردند.

به گفته رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت و علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تأمین آب ۷۵۰۰ هکتار شالیزار محمودآباد از آببندان
  • رفع تداخلات ۲۳ هزار هکتار اراضی ساری
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • کشت گل محمدی در ۶۰۰ هکتار اراضی کشاورزی کاشان
  • ۷۳ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی ساوجبلاغ آزادسازی شد
  • انعقاد ۴ هزار و ۲۰۰ هکتار قرارداد نقشه‌برداری اراضی کشاورزی در جیرفت
  • رفع تداخل ۵ هزار و ۲۵۳ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد