Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سرهنگ سید غلامعلی نوربخش رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری، با اشاره به ممنوع بودن سفر به این استان در تعطیلات پیش رو (۱۴، ۱۵ و ۱۶ خرداد) اظهار داشت: خودروی متخلفان بین پنج تا ۱۰ میلیون ریال جریمه می‌شود.

او افزود: محدودیت سفر به استان بنا به مصوبه ستاد ملی کرونا از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۱۲ خرداد آغاز و تا ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه ۱۷ خرداد ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

ممنوعیت سفر در بام ایران اجرایی می‌شود

نوربخش اضافه کرد: در مرحله نخست راننده‌های متخلف ارشاد و راهنمایی می‌شوند و چنانچه افراد برای سفر غیرمجاز خود اصرار داشته باشند و به توصیه‌ها و راهنمایی‌های ماموران بی‌توجه باشند برای ورود به شهر‌های قرمز مبلغ ۱۰ میلیون ریال و برای ورود به شهر‌های نارنجی نیز مبلغ پنج میلیون ریال جریمه می‌شوند.

او ادامه داد: از ظهر روز چهارشنبه ۱۲ خردادماه، ماموران پلیس راه و انتظامی در مبادی ورودی شهر‌های مختلف استان از جمله در مسیر کارون۴، مبارکه، پلیس راه شهرکرد به اصفهان، بازفت، بن و سامان و شوراب صغیر مستقر خواهند شد.

نوربخش گفت: امسال در اجرای طرح محدودیت و ممنوعیت سفر به استان سه هزار و ۷۴۶ خودرو از مبادی ورودی استان به مبدا بازگشت داده شد.

او افزود: در این مدت به چهار هزار و ۹۴۰ راننده نیز تذکر لسانی داده شد و از ابتدای امسال تاکنون با اجرای طرح ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی ناشی از شیوع ویروس کرونا، هفت هزار و ۲۷۶ راننده که قصد ادامه سفر در محور‌های این استان را داشتند، جریمه شدند.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راه محدودیت سفر ستاد ملی کرونا میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۸۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند

محمدرضا جمالعباسی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان محلات گفت: ۲ هزار و ۵۴۳ بازرسی سال گذشته از اصناف محلات انجام شد و ۲۷۷ واحد متخلف به تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شدند.

وی ادامه داد: سال گذشته ۸۶ گشت مشترک در قالب ۳۷۱ بازرسی با همکاری ادارات تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف و جهاد کشاورزی محلات انجام شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت محلات بیان کرد: ۱۱۰ بازرسی مشترک و مستقل قاچاق کالا از واحدهای دخانیات، لوازم یدکی خودرو، لوازم خانگی و آرایشی و بهداشتی شهرستان در سال گذشته انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • جریمه راننده پراید به سبک جرثقیل‌داران! + فیلم
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آسمان نمای دیجیتال
  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است
  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  • جریمه واحد تولیدی فرآورده خوراک دام و طیور در چهارمحال و بختیاری
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد