Web Analytics Made Easy - Statcounter

«ماموستا خدایی» امام جمعه بانه، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، ضمن درود و سلام به روح پرفتوح حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی و آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری ؛ به دعوت قرآن جهت مشارکت در عرصه‌های مردم‌سالاری دینی اشاره کرد و اظهار داشت: انتخابات یکی از ارکان مهم در مردم سالاری دینی است و این رکن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جایگاه والایی برخودار است لذا حضور حداکثری در پای صندوق های اخذ رأی واجب است که تمام ملت شریف ایران آن را در اولویت خود قرار بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




انتخابات نمود اتحاد و عزّت کشور است
امام جمعه بانه  در ادامه با بیان اینکه وحدت آفرینی لازمه اقتدار نظام اسلامی است و انتخابات نمود اتحاد و عزّت در کشور است ، تصریح کرد: حضور گسترده مردم فهیم و با بصیرت همیشه در صحنه جمهوری اسلامی ایران در همه انتخابات بخصوص انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستایی پیش رو خردادماه موجب می گردد تا کشور در مقابل توطئه دشمنان بیمه گردد و عزّت کشور اسلامی ایران عزیزمان پیش از پیش تقویت گردد.
 
انتخاب فرد اصلح یأس را برای دشمنان به بار می آورد
حاج ماموستا خدایی با اشاره به تاثیر وحدت و حضوری حداکثری انتخابات در مایوس شدن دشمنان، عنوان کرد: مشارکت گسترده و انتخاب فرد اصلح که دارای همه ملاک های لازم باشد موجب خرسندی ملت و در مقابل یأس را برای دشمنان به بار می آورد و در آرزوی همیشگی خود که تضعیف نظام و ممالک اسلامی می باشد ناکام می مانند.
 
کارآمدی و توانایی حلّ مشکلات، ملاک مردم برای رأی دادن
وی کارآمدی و توانایی حلّ مشکلات، ملاک مردم برای رأی دادن برشمرد، و خاطر نشان کرد: مردم باید در انتخاب خود نهایت دقت را انجام بدهند و شخصی مدیر، مدبّر را انتخاب کنند تا اقتصاد، بیکاری و معیشت، که از مسائل اصلی امروزه مردم است در اولویت کار جرای خود قرار بدهند.
 
چند توصیه به نامزدهای انتخاباتی
امام جمعه بانه در چند توصیه به نامزدهای انتخاباتی گفت: نامزدهای انتخاباتی باید در ارائه برنامه های خود به ظرفیت ها موجود کشور دقت لازم بکنند و از وعده ها که توانایی اجرای آن را ندارند ببرهیزند.
حاج ماموستا خدایی در مورد تخریب همدیگر نامزدها متذکر گردید و ضمن منع این کار اذعان کرد: ، مسلمانان در هر مذهب و گروهی باشند برادر دینی همدیگر هستند و به قول سعدی شاعر  «بنی‌آدم اعضای یکدیگرند / که در آفرینش ز یک گوهرند»، لذا آنچه در این میان مهم باشد این است که با نیت صادقانه و دلسوزانه، خدمت به خلق خدا را در اولویت خود قرار بدهند و همه ملت چه مردم و چه نامزدهای محترم در راه عزّت کشور اسلامی عزیزمان از هر کوشش لازم، دریغ نکنیم.

امام جمعه بانه  در پایان با اشاره به اینکه بیکاری جوانان موجوب یأس و نامیدی آنها در زندگی می گردد که به مراتب در آینده مشکلات عدیده‌ای برای کشور رقم می خورد؛ عنوان کرد: نامزدهای محترمی که در این انتخابات شرکت کردند و قصد دارند مدیریت اجرای کشور را بدست گیرند باید به مشکلات روزمره مردم آشنایی کامل داشته باشند، در جهت تحقق شعار سال که پشتیبانی از  تولید می باشد، اقدام اساسی و عملی بردارند و اقتصاد که از ارکان اساسی یک حکومت اسلامی می باشد آن را بیشتر تقویت بکنند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: امام جمعه بانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۸۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب،  تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از بامداد ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ساعت ۸ صبح ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

در این مرحله ۹۰ نامزد برای کسب ۴۵ کرسی دور دوازدهم مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند.

این نامزدها از ۲۲ حوزه انتخابیه در سراسر کشور در انتخابات شرکت می‌کنند.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس ساعت ۸ صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

این مرحله از انتخابات در حوزه‌های انتخابیه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود. به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی به مردم ارائه خواهد شد.

وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است / استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • آغاز ضبط مناظره ی نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است | استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است/ استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند