Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار «بهمن ریحانی» روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از خیران رزمایش کمک های مومنانه استان کرمانشاه در سالن جلسات اتاق بازرگانی، افزود: همه دشمنان امروز سعی می کنند تا حضور مردم در انتخابات کمرنگ و بدون حضور حداکثری باشد.

وی بر لزوم هشیاری در خنثی کردن نقشه دشمنان تاکید کرد و گفت: مردم باید کسی را انتخاب کنند که حضورش بیشتر دشمن را ناراحت و عصبانی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار ریحانی همچنین توجه به شاخص های مد نظر رهبر معظم انقلاب در انتخاب فرد اصلح را ضروری دانست.

۳۱۸ هزار بسته معیشتی در کرمانشاه توزیع شد

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در ادامه اشاره ای به رزمایش کمک های مومنانه داشت و گفت: بعد از فرمان رهبر معظم انقلاب برای کمک های مومنانه به نیازمندان، بیش از ۳۱۸ هزار بسته معیشتی با حداقل قیمت هر بسته ۳۰۰ هزار تومان در استان توزیع شده است.

سردار ریحانی افزود: در استان کرمانشاه تاکنون ۲۷۴ هزار بسته بهداشتی و آموزشی، ۵۳۲ کمک هزینه جهیزیه، ۶۰ هزار پرس غذای گرم و یک میلیون قرص نان توزیع شده است.

او همچنین از آزادسازی ۴۱۶ زندانی با کمک ستاد دیه استان خبر داد و گفت: ۶۷ مسکن نیازمندان نیز تعمیر و یا ساخته شده است.

وی اشاره ای نیز به طرح مساوات و همدلی داشت و گفت: در مجموع در این طرح ۱۲۰ میلیارد تومان توسط خیرین مردمی کمک شده است.

او گفت: این طرح ها همچنان ادامه دارد و همین امروز نیز هزار بسیته معیشتی توسط سپاه ناحیه کرمانشاه میان نیازمندان توزیع می شود.

ریحانی، وضعیت کنونی اقتصاد کشور را با زمان جنگ مقایسه کرد و گفت: مانند دوران دفاع مقدس امروز نیز نمی توانیم نفتمان را بفرشیم اما اتحاد ما باعث پیروزی در جنگ شد و امروز هم به همین صورت است.

امام خمینی (ره) بازشناسی و بازفهمی از دین اسلام انجام داد

این مقام نظامی اشاره ای نیز به سالگرد وفات حضرت امام خمینی (ره) داشت و گفت: امام نگاه همه ما را عوض کرد و یک بازشناسی و بازفهمی از دین اسلام برای همه دنیا انجام داد.

سردار ریحانی افزود: طبق فرموده امام راحل روزی برسد که سنگرهای کلیدی در دنیا توسط اسلام فتح شود.

وی ادامه داد: از سال ۱۳۰۰ همزمان با روی کار آمدن رضا خان، استعمار و استبداد توامان تیرگی و بیچارگی مردم را صد چندان کرد، اما امروز با همت امام راحل و مقام معظم رهبری با اینکه تمام شیاطین دنیا در مقابل ما ایستاده اند اما ما در برابر آنها سربلندیم.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمک های مردمی امام خمینی کرمانشاه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمک های مردمی امام خمینی کرمانشاه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۸۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی فدوی ظهر پنجشنبه در در اجلاسیه ۹۲ شهید شهرستان باشت افزود: هفت ماه جنگ نابرابر رژیم صهیونیستی، علیه مردم غزه ادامه دارد و در این هفت ماه جنگ در غزه اکثر کشورهای دنیا حرف‌هایی را زدند که امام راحل در سال‌های انقلاب درباره این رژیم سفاک صهیونیستی زده بودند.

وی با بیان اینکه چه افتخاری بالاتر از این‌که ملتی به پا خیزند و با مستکبران و جنایتکاران عالم مقابله کنند، گفت: باید خودمان وسط میدان باشیم و خودمان باید مؤثر واقع شویم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار کرد: جنگ بین حق و باطل دائمی و همیشگی است و شیطان از خداوند مهلت گرفت تا بندگان خداوند را یک‌لحظه راحت نگذارد و انسان‌ها را به دنبال خود بکشاند.

وی با بیان اینکه شیطان بزرگ دائم به شکست‌ها اعتراف کرده است، گفت: مردم ما پایداری صبر و استقامت دارند و این را باید ادامه بدهیم تا همه مشکلات حل شود و اگر ما به تکالیفمان ادامه بدهیم، دست نصرت خداوند را خواهیم دید.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه ما امروز به‌جایی رسیدیم که می‌توانیم خبیثان عالم را تنبیه کنیم، گفت: از روز اول جنگ غزه آمریکایی‌ها فرماندهی جنگ را پذیرفتند و امروز هم هستند و اگر برخی کشورها این رژیم کودک کش را همراهی نمی‌کردند امروز نبودند و این اقدامات در غزه توسط جبهه متحد شیطان بزرگ انجام شد.

سردار فدوی تصریح کرد: یکی از تبلورهای خاص باطل، همین درست کردن رژیم اشغالگر و کودک کش اسرائیل است برای اینکه تضمین‌کننده منافعشان باشد.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به عملیات بزرگ وعده صادق گفت: با وجود اینکه امپراتوری شیطان بزرگ و غرب تمام تلاشش را برای سانسور این عملیات انجام دادند، اما عالم متوجه شد و فیلم‌ها و تصاویر زیادی از این تنبیه بیرون آمد و این عظمت بزرگ جمهوری اسلامی است و اگر غرب بازهم از این خباثت‌ها بکند، دوباره اقدامی بزرگ‌تر علیه آن‌ها خواهیم داشت.

سردار فدوی با بیان اینکه شهدا به اعلی‌علیین رسیدند و ذهن ما نمی‌تواند به‌جایی که شهدا رسیده‌اند هم خطور کند، گفت: امروز به نام شهدا جمع می‌شویم و درواقع برای خودمان جمع می‌شویم ما حتی ذهنمان به مقام شهدا نمی‌تواند خطور کند، ولی شهدا می‌توانند دست ما را نیز بگیرند چرا که شهدا مقام شفاعت دارند.

وی تصریح کرد: در خصوص مقام شهدا هزاران حدیث وجود دارد و عالی‌ترین حدیث هم در تفسیر مجمع‌البیان آورده شده است که خداوند مقام شهیدان را یاد می‌کند و این حدیث از لحظه‌ای که رزمنده برای حرکت درراه خدا، نیت می‌کند که جهاد کند تا زمانی که به بالاترین مقامی که غیر معصوم می‌تواند برسد را شرح می‌دهد.

سردار فدوی اظهار کرد: در این حدیث از شهید و خانواده شهید بسیار یادشده است و هر شهید می‌تواند ۷۰ هزار نفر از اهل‌بیت خود را شفاعت کند.

وی افزود: عزت و اقتدار انقلاب اسلامی وعده حق خداوند است و خدا را شاکر هستیم که به برکت حضرت امام راحل و انقلاب اسلامی که در سال ۴۲ پایه‌گذاری شد و در ۲۲ بهمن ۵۷ به پیروزی رسید، روندی وجود دارد که هرلحظه تحقق وعده خدا را می‌بینیم چراکه وعده خداوند حق است.

سردار فدوی بیان کرد: اکنون ما شاهد عزت و اقتدار و افتخار نظام اسلامی هستیم.

کد خبر 6095014

دیگر خبرها

  • اولین معلم آدم ابوالبشر خداوند متعال بود که او را بیان، نطق و علم داد
  • سند تحول بنیادین مجموعه اقدامات برای خوشبختی فرزندان است
  • تمام رفتارهای تبلیغاتی کاندیداها در فضای حقیقی و مجازی رصد می‌شود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله محور و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد
  • شهید مطهری برای نخبگان فکری جبهه انقلاب یک اسوه تمام عیار است
  • قیمت طلا و سکه کاهشی شد؛ سکه چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت انواع سکه و طلای ۱۸ عیار را ببینید
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۲ اردیبهشت ماه
  • رزمایش اطفای حریق در جنگل‌های تمام استان‌ها اجرا می‌شود