Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@17:30:16 GMT

ضرورت احیای مراسمات ملی و مذهبی برای آموزش نسل حاضر

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۰۸۶۸۴

ضرورت احیای مراسمات ملی و مذهبی برای آموزش نسل حاضر

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان کبودرآهنگ احیای مراسمات ملی ومذهبی را موضوعی ضروری برای آموزش نسل حاضر در این شهرستان دانست.

حجت‌الله مهدوی چهارشنبه ۱۳ خرداد در  جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کبودراهنگ، گفت: مردم کبودراهنگ از دیرباز دربرگزاری مراسمات پای کار هستند و امسال نیز دو برنامه مهم ملی از جمله انتخابات و ۵ آبان روز کبودراهنگ، را با حضور ملی خود برگزار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی سه انتخابات مهم  امسال را  با فرهنگ عمومی مردم در ارتباط دانست و تصریح کرد: مشارکت حداکثری همراه با امنیت و سلامت در انتخابات از مهمترین اولویت شهرستان است و  همه ما در خصوص تحقق مشارکت سیاسی در انتخابات مسئولیت داریم.

نماینده دولت در کبودراهنگ حضور در پای صندوق‌های رأی را یک حماسه سازنده برای پیشرفت کشور و امری ضروری برای نا امیدی آنانی که چشم طمع  به  کشورمان ایران دارند  برشمرد.

مهدوی درباره ضرورت و  لزوم رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری انتخابات، عنوان کرد: برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر و سالم‌تر انتخابات، رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده در شرایط شیوع کرونا بایستی در اولویت همه کارها قرار گیرد.

وی در ادامه  گفت: در شهرستان کبودراهنگ ۱۴۷ شعبه اخذ رأی و تعدادی از عوامل برگزاری انتخابات حضور دارند، از این رو باید فضای شعب به گونه‌ای تجهیز و انتخاب شود که پروتکل‌های بهداشتی در آن به خوبی رعایت شده باشد.

مهدوی خاطر نشان کرد: مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد و شهادت امام جعفر صادق (ع) امسال نیز در فضای باز و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و با اجرای  مسابقات فرهنگی در شهرستان برگزار می‌شود.

مهدوی در ادامه تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ کنگره سرداران و ۸۰۰۰ شهید استان همدان را داریم و در شهرستان شهدای شاخصی داریم و باید در شأن این شهدا مراسم باشکوهی برگزار شود.

به‌گزارش ایسنا، در این جلسه تودیع و معارفه معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری کبودراهنگ برگزار شد و از زحمات جهانیان تقدیر و  یدالله ابراهیم‌خانی به‌عنوان معاون‌برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری شهرستان کبودراهنگ معرفی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مراسم مذهبی استانی شهرستانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۸۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ صفیه رجبی افزود: نخستین دوره از دیروز با ۴۰ کارآموز در شهرستان ماسال آغاز شده و به تدریج در مرکز استان و دیگر شهرستان‌ها نیز برگزار خواهد شد. وی ارتقای مهارت قالی بافان را یکی از عوامل ترغیب این صنف، برای تولید قالی و فرش‌های اصیل دانست و گفت: این دوره‌های مهارت آموزی نقش مهمی در فراگیری روش‌های نوین هنر در ارتقای این صنعت دارد. رئیس اداره فرش صمت گیلان؛ افزایش بهره وری در بافت انواع قالی و فرش و کاهش هزینه‌های تولید این را از دیگر مزایای دوره‌های آموزشی عنوان کرد. وی در پایان تصریح کرد: قرار است، دوره ارتقای مهارت قالی بافان برای ۳۵۰ نفر از فعالان حوزه فرش دستبافت، در قالب ۵ دوره آموزشی، طبق دستورالعمل‌های مرکز ملی فرش ایران برگزار، و برای شرکت کنندگان گواهینامه مهارت صادر می‌شود.

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • ۱۰۹ کلاس درس جدید نیاز مهرماه شهرستان بیرجند
  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود
  • موضوع عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی، مذهبی و سنتی ماست
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • وزیر کشور: افراد انگشت شماری در برابر قانون مقاومت می‌کنند
  • ضرورت ایجاد درآمدهای پایدار برای استان همدان
  • آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی
  • وزیر کشور: عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی مذهبی ماست