Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز (چهارشنبه) در نشستی با جمعی از روسای ستادهای استانی به شرح جزییاتی درباره مستند تبلیغاتی خود پرداخت و گفت: فرصت برای ساخت این مستند بسیار محدود بود و در سه روز این کار انجام شد، می‌توانستیم مستند را پخش نکنیم ولی این فرصت را از دست می‌دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره انتخابات خطاب به فعالان انتخاباتی عنوان کرد: در شرایط فعلی دو سه مسئله پیش روی شما وجود دارد که با توجه برای جذب افراد به سمت کاندیدای مورد نظرتان با آن روبروی هستید. مسئله اول درباره مشارکت در انتخابات است که در شرایط فعلی به خطر افتاده.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: نگاهی که از سوی مردم وجود دارد این است که دولت‌های متفاوت می آیند و می‌روند و مشکلات بر جای خود باقی می‌مانند. لذا نسبت به رای دادن بی انگیزه شده و شوقی برای اصلاح و رشد و پیشرفت کشور ندارند.

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: باید کسی بیاید که امید را در مردم افزایش دهد و حس نا امیدی را از بین ببرد و با برنامه، انگیزه‌ای برای آینده در دل جامعه ایجاد کند.

وی افزود: در میان کسانی که در عرصه رقابت حضور دارند، افرادی هستند که به دلایل مختلفی چند گامی جلوتر هستند و محبوبیت بیشتری دارند، بنابراین ممکن است حامیان آنها از شما بپرسند چرا در مسیر افراد دیگر قرار دارید و وقت خود را تلف می‌کنید و با ما اجماع نمی‌کنید.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: باید بدانید بنده از سر تفنن یا برای خرید شهرت و دیده شدن پا به عرصه انتخابات نگذاشتم و باطن من با این موضوع در تعارض است، چراکه فردی درون گرا هستم.

قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: مشهور شدن نه تنها برای من و خانواده ام ارزش نیست، بلکه ضد ارزش است. ۱۳ سال نماینده مجلس و پنج سال نائب رئیس بوده‌ام، یک سال از این فعالیت سیاسی برای کسب شهرت، کافی است کما اینکه بسیاری از افراد به این شهرت رسیده‌اند اما قصد من شهرت نبوده است.

وی افزود: دو سال پیش که مقام معظم رهبری درباره حضور جوانان در عرصه مدیریت صحبت کردند تصمیم گرفتیم اجازه ندهیم سند چشم انداز، نقشه جامع علمی کشور و سایر اسناد بالا دستی زمین بمانند و برای همین به عرصه رقابت آمده‌ایم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: اصلاح طلبان و اصول گرایان تا امروز به قصد پیروزی به میدان آمده‌اند و برنامه‌ای برای بعد از پیروزی نداشته‌اند، بنابراین اگر به پیروزی هم رسیده‌اند کاری از پیش نبرده‌اند. همیشه فقط برای پیروزی تلاش کرده‌اند و نخواستند یا نتواستند کار اصولی و موثر انجام دهند.

قاضی زاده هاشمی خاطرنشان کرد: در این چند سال تصمیم گرفتیم با توجه به مشکلات، مدل و ساختار مدیریتی را تغییر دهیم. عمق مسائل با تغییر افراد حل نمی‌شود، ممکن است فرد فاسد و رانت خوار برود اما ساختار فساد زا باقی خواهد ماند و این تغییر افراد به تنهایی کارساز و مشکل گشا نخواهد بود.

تکمیل می شود...

کد خبر 5226326

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی انتخابات 1400 ریاست جمهوری انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری سیدابراهیم رئیسی مجلس شورای اسلامی عبدالناصر همتی سعید جلیلی محسن رضایی صحن مجلس محسن مهرعلیزاده ریاست جمهوری هیئت دولت علیرضا زاکانی حسن روحانی سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی انتخابات ریاست جمهوری قاضی زاده هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۸۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد چهار هزار شغل جدید در غرب استان سمنان

ناظریه  با بیان اینکه ۳۰ دستگاه اجرایی و ستادی در راستای ایجاد اشتغال در سامانه رصد تعهد دارند، گفت: سال ۱۴۰۲ مجموع تعهدات دولت برای اشتغالزایی در گرمسار ایجاد ۲ هزار و ۵۸۴ شغل و در آرادان ۶۱۱ فرصت شغلی جدید بود که قریب به چهار هزار شغل در غرب استان ایجاد شد.

وی افزود: از این آمار سهم گرمسار ایجاد سه هزار و ۵۸ فرصت شغلی با تحقق ۱۱۸ درصد و سهم آرادان با ایجاد ۸۹۶ فرصت شغلی جدید با تحقق ۱۴۶ درصد بود.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد صنایع سمنان در غرب استان مستقر است، خاطرنشان کرد: با توجه به شاخص رشد صنایع نسبت به رشد جمعیتی در غرب استان، این منطقه طی سال‌های آینده با کمبود نیروی کار مواجه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • فرصت‌های صادراتی محصولات صنایع غذایی
  • داداش زاده: عالیشاه پرسپولیس را با اخراج کودکانه خود ۱۰ نفره کرد/استقلال بضاعتی بیش از این ندارد
  • ایجاد چهار هزار شغل جدید در غرب استان سمنان
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه
  • تمرکز ویژه استان اصفهان بر تکمیل زنجیره ارزشی صادرات‌ محور
  • شهید مطهری  و آسیب شناسی انقلاب
  • ببینید | فرصت چهار روزه پشت کنکوری‌ها برای مشاهده و چک سوابق تحصیلی
  • آقای بهرام افشاری، در ماجرای اخیر پایتخت، بی‌معرفتی کردید
  • بیش از ۱۰۰ همت سرمایه گذاری در گیلان اجرایی می شود