Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، یک روز پس از تعطیلات لیگ برتر، بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان کروات پرسپولیس راهی کشورش شد تا در تعطیلات لیگ در کنار خانواده‌اش باشد.

تنها بازیکن خارجی این فصل پرسپولیس در شرایطی ایران را ترک کرد که میزان دریافتی او نسبت به سایر بازیکنان حدود ۱۰ درصد پایین‌تر بود و همین موضوع باعث ناراحتی این بازیکن شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی او هنوز پاداش‌های فصل اخیرش را دریافت نکرده است.

با این حال مدیران باشگاه به وی قول دادند تا به محض ورود به ایران میزان مطالبات او را با سایر بازیکنان یکسان‌سازی می کنند و علاوه بر این، پاداش‌ها را نیز پرداخت کنند.

تمرینات پرسپولیس در حالی از روز دوشنبه دوباره از سر گرفته شد که رادو به غیر از ملی‌پوشان تنها غایب تمرینات سرخپوشان بود. با این حال باید دید که در نهایت قول مسوولان باشگاه برای حل مشکل این دروازه‌بان باعث می شود او به ایران باز گردد یا خیر.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بوژیدار رادوشوویچ پرسپولیس باشگاه پرسپولیس بوژیدار رادوشوویچ پرسپولیس کرواسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۸۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سارا پاداش، کاراته کای قمی وزن ۶۶ کیلوگرم در رده سنی جوانان رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برای نخستین بار قم را در بخش بانوان صاحب نشان طلا کرد.

پاداش در این رقابت‌ها با غلبه بر همه حریفان به دیدار پایانی راه یافت و در فینال هم مائده شالی از قزوین را شکست داد تا ضمن کسب عنوان قهرمانی، جواز حضور در اردوی تیم‌ملی کاراته جوانان را به دست آورد.

مسابقات کاراته بانوان قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف به میزبانی همدان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • حل مشکلات تولیدکنندگان کشتارگاه اقلید نیازمند اراده مسوولان است
  • مسوولان دستگاه قضا به مشکلات کارگری شهرستان البرز ورود کنند
  • مسوولان برای رفع دغدغه های کارگران تلاش کنند
  • مسوولان در قبال بیت‌المال باید پاسخگو باشند
  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • تسریع در حل مشکلات دهستان دستجرد سفلی 
  • سارا پاداش برای قم تاریخ ساز شد
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • اولین اثر بانکی شدن پرسپولیس: تهاتر پاداش AFC
  • کی‌یف مردان اوکراینی خارج نشین را به کشور باز می‌گرداند