Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@21:52:22 GMT

نمایش پیام‌های بازرگانی تمام صفحه در توئیتر

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۰۸۸۷۸

نمایش پیام‌های بازرگانی تمام صفحه در توئیتر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سی ان بی سی، انتظار می‌رود توئیتر به زودی نمایش تبلیغات در بخش فلیتس را آغاز کند. این شبکه اجتماعی فلیتس را در نوامبر گذشته راه اندازی کرد. از فلیتس می‌توان برای نمایش پست‌های کاربران در بالای فید آنها و نیز به اشتراک گذاری عکس، ویدئو و متن استفاده کرد.

توئیتر امیدوار است با نمایش تبلیغات در فلیتس درآمد بیشتری کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درآمد تبلیغاتی توئیتر در یک سال گذشته ۳۲ درصد رشد کرده است. این رقم در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ بالغ بر ۸۹۹ میلیون دلار بوده و انتظار می‌رود این رقم در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ بیش از ۱۱ درصد رشد کند.

بر اساس تازه‌ترین برآوردها، تعداد کاربران روزانه توئیتر تا پایان سال ۲۰۲۳ به ۳۱۵ میلیون نفر می‌رسد. هنوز مشخص نیست آیا کاربران از مشاهده تبلیغات در توئیتر استقبال خواهند کرد یا بدین علت به این شبکه اجتماعی اعتراض می‌کنند.

کد خبر 5226307

منبع: مهر

کلیدواژه: توییتر شبکه اجتماعی تبلیغات آنلاین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت دانش بنیان تحقیقات علمی امنیت سایبری حاکمیت سایبری حمله سایبری نوآوری ایرانسل انتخابات 1400 امنیت اطلاعات صندوق نوآوری و شکوفایی واکسن کرونا گوگل فناوری نانو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۸۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادوستد با اسرائیل را خاتمه دادیم


به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما ، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه، بعدازظهر امروز، بعد از نماز جمعه به توقف دادوستد‌های تجاری ترکیه و اسرائیل پرداخت.
وزارت بازرگانی ترکیه، امروز، اعلام کرد که تمام دادوستد‌های بازرگانی خود با اسرائیل را تا زمان صدور مجوز ورود بدون محدودیت کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه متوقف خواهد کرد.
ترکیه همچنین روز چهارشنبه اعلام کرده بود که به شکایت آفریقای جنوبی از رژیم اسرائیل خواهد پیوست. آفریقای جنوبی پیشتر از رژیم اسرائیل به دلیل کشتار گروهی مردم فلسطین به دیوان بین‌المللی دادگستری شکایت کرده بود.
رئیس جمهور ترکیه در این باره گفت: «اقدامات اسرائیل در خاک فلسطین قابل قبول نیست.»
 رجب طیب اردوغان اضافه کرد: «نتانیاهو بی‌رحم است و این را در نوع رفتار با کودکان، زنان و سالخوردگان غزه نشان داد.»
 اضافه در عین حال اشاره کرد: «میزان تجارت ترکیه و اسرائیل ۹.۵ میلیارد دلار بود که ما فرض کردیم اصلا وجود ندارد و این پنجره را بستیم.»

دیگر خبرها

  • مجازات واتس‌اپ برای کاربران خاطی!
  • دادوستد با اسرائیل را خاتمه دادیم
  • یکی از قابلیت‌های اسپاتیفای بی‌سروصدا پولی شد
  • قابلیت جدید اندروید ۱۵ برای استفاده از گوشی در رخت‌خواب
  • پیام احساسی بوفون پس از صعود پارما به سری آ: با تمام وجودم، زنده باد پارما
  • تمام رفتارهای تبلیغاتی کاندیداها در فضای حقیقی و مجازی رصد می‌شود
  • خیال بارسا راحت: پدری ۲۰۲۱ تکرار نخواهد شد
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| آبروی اسم «ال کلاسیکو» با نمایش فاجعه در آزادی رفت/ پرسپولیس هدیه استقلال را پس فرستاد
  • وینیسیوس به جمع کریستیانو رونالدو و دی‌بروینه پیوست
  • ر ادیو تمام قد به احترام معلمان ایستاده