Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@01:30:43 GMT

لاتاری ۶ میلیون دلاری در پکن برای ارز دیجیتال چینی

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۰۸۹۲۰

لاتاری ۶ میلیون دلاری در پکن برای ارز دیجیتال چینی

دولت چین برای توسعه ارز دیجیتال خود اقدام به برگزاری لاتاری در پکن و تقسیم ۴۰ میلیون دلار بین شهروندان چینی کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از سی ان بی سی، چین 40 میلیون رنمینبی (معادل 6.2 میلیون دلار) از ارز دیجیتال طراحی شده توسط خود را در یک لاتاری در اختیار شهروندان خود در پکن قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهروندان پایتخت چین می توانند از دو اپلیکیشن بانکی برای شرکت در این لاتاری و امتحان کردن شانس خود برای معرفی در میان 200 هزار برنده آتی استفاده کنند.

چین از سال 2014 و به شکل برگزاری لاتاری به دنبال توسعه یوان دیجیتال در سراسر این کشور است. در لاتاری اخیر برای هر نفر پاکتهای نامه قرمز رنگی به ارزش 200 یوان (31 دلار) در نظر گرفته شده است که امکان استفاده از آنها از طریق روش های خاصی وجود دارد.

لی بو، معاون بانک چین در ماه آوریل اعلام کرده بود که بانک مرکزی چین حوزه پروژه های آزمایشی خود را توسعه داده و حتی میتواند برای تماشاگران خارجی بازی‌های المپیک پکن در 2022 اجازه استفاده از آنها را فراهم سازد.

درماه فوریه نیز شهر چنگدو در جنوب غربی چین 40.2 میلیون یوان از پول دیجیتال خود را در اختیار شهروندان  این منطقه قرار داد. سال گذشته نیز شهرهایی مانند شنزن لاتاری های خاص خود را برگزار کرده و با این کار سعی در ترغیب مردم به استفاده از یوان دیجیتال داشتند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار چین اخبار چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۸۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۸۰ میلیون دلاری محصولات تعاونی ها در مازندران

به گ زارش خبرنگار مهر، علی باقری شامگاه سه شنبه در در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بخش تعاون با محوریت اقتصاد تعاونی و مردم محور در راستای اجرا شدن شعار سال گام بر می دارد، تصریح کرد: در راستای عملیاتی کردن شعار سال باید تعاونی ها احیا شده و به همین دلیل بخش تعاونی ها امسال در نمایشگاه حضور پررنگ داشته تا در عرصه داخلی و بین المللی توانمندی خود را به نمایش بگذارند.

وی با بیان اینکه سهم تعاونی ها در صادرات محصولات و تولیدات افزایش یافته است، گفت: در دوسال گذشته تعاونی های مازندران، ۸۰میلیون دلار صادرات داشته اند.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه اقتصاد تعاونی به دنبال افزایش سهم خود در اقتصاد کشور براساس شعار سال مقام معظم رهبری است، تاکید کرد: فعالیت تعاونی ها با مشارکت مردم در دستور کار است و بخش تعاون باید براساس سند توسعه این بخش سالانه دو درصد رشد را در سهم خود از اقتصاد ملی برعهده گیرد.

وی یادآور شد: این مهم با کمک تمامی دستگاه های اجرایی استان محقق می شود تا سهم بخش تعاون از ۵ به ۱۵ درصد طی ۱۰ سال ارتقا یابد.

کد خبر 6093556

دیگر خبرها

  • طرح فرودگاه عظیم ۳۵ میلیارد دلاری با ۴۰۰ گیت در دبی
  • صادرات ۸۰ میلیون دلاری محصولات تعاونی ها در مازندران
  • (ویدئو) مهاجر مبتلا به سرطان برنده جایزه بخت آزمایی یک میلیارد دلاری شد
  • پتانسیل ایران در استخراج رمزارز از گاز فلر
  • تصاویری از لاشه پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا که حوثی‌ها منفجرش کردند
  • بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد
  • قیمت طلا باز هم تکان خورد/ قیمت جدید طلا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • (ویدئو) سوال میلیون دلاری در اسرائیل: روسیه به ایران چه داده؟!
  • یک ایرانی این خودروری یک و نیم میلیون دلاری را نابود کرد! | تصاویر
  • قیمت پایین تلویزیون ۴K هواوی خبرساز شد/ عکس