Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@12:57:51 GMT

تغییر ساعات کاری ادارات قم از روز دوشنبه

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۰۹۱۴۷

تغییر ساعات کاری ادارات قم از روز دوشنبه

به گزارش خبرنگار مهر بهرام سرمست پیش از ظهر چهارشنبه در نشست ستاد مدیریت بحران استان قم با ذکر یاد و خاطره امام خمینی و شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد، از مردم استان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشکر کرد و گفت: رعایت این پروتکل‌ها باعث شد که وضعیت کرونا روند نزولی پیدا کند ولی همچنان نیازمند رعایت و پرهیز از عادی انگاری هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قم با اشاره به اهمیت مراکز بهداشت و واکسیناسیون کرونا گفت: امیدواریم که استقبال گروه‌های مشمول واکسن از امر واکسیناسیون بیشتر باشد.

وی با اشاره به مطلوب بودن میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: همچنان نیازمند رعایت بیشتر پروتکل‌ها از سوی برخی بخش‌ها هستیم و مرکز بهداشت با همکاری بخش‌ها می‌توانند در بهبود این وضعیت کمک کنند.

بهرام سرمست با اشاره به ضرورت به حداقل رسیدن به قطعی برق در مصرف خانگی گفت: اداره توزیع برق فقط با اعلام برنامه قبلی و در شرایط اضطراری، برق مشترکان خانگی را قطع کند.

استاندار قم افزود: در زمینه مصرف برق نیازمند اقناع سازی مشترکین با هدف صرفه‌جویی مشترکان در بخش‌های کشاورزی، اداری، صنعت و خانگی هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به میزان مصرف برق در ادارات نیازمند مدیریت مصرف برق هستیم؛ به همین دلیل ساعات کار ادارات از دوشنبه ۱۷ خرداد به ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ تغییر پیدا می‌کند.

بهرام سرمست گفت: از نیروی انتظامی و شرکت توزیع نیروی برق استان و دستگاه‌های قضائی می‌خواهیم تا با همکاری یکدیگر رمز ارزها جمع‌آوری کنند.

استاندار قم در پایان با اشاره به ممنوعیت سفرهای بین استانی از ساعت ۱۲ چهارشنبه تا ساعت ۱۲ دوشنبه ۱۷ خرداد از نیروهای امنیتی و انتظامی خواست تا پیگیری‌های لازم در این زمینه را انجام دهند.

کد خبر 5226400

منبع: مهر

کلیدواژه: بهرام سرمست نیروی انتظامی استانداری قم قم انتخابات 1400 ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه چالش شایستگی گرگان آمار کرونا اردبیل شیراز واکسن کرونا سیدابراهیم رئیسی خطبه های نماز جمعه اراک چالش شفافیت پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۹۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی سرد از بلینکن در چین/ فقط سفیر آمریکا در چین بلینکن را بدرقه کرد + تصاویر

با مشاهده تصاویر ثبت شده در رسانه‌های چینی مشخص می‌شود، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا حین ورود به چین نه تنها با استقبال سردی روبرو شد، بلکه خداحافظی سردی نیز داشت و تنها سفیر آمریکا در چین او را بدرقه کرد.

بر اساس گزارش رسانه ها، هیچ یک از مقامات چینی به بدرقه وزیر امور خارجه آمریکا را در فرودگاه پکن نرفتند و فقط نیکلاس برنز سفیر آمریکا در چین رئیسش را بدرقه کرد.

آنتونی بلینکن اخیراً به چین سفر کرد ولی از همان دقایق اولیه حضور او در چین باعث سردرگمی کارشناسان شد. به ویژه، گارلند نیکسون، کارشناس علوم سیاسی، در مصاحبه با ایزوستیای روسیه اشاره کرد که بسیار می‌گوید که وزیر امور خارجه به شانگهای وارد شد، نه به پکن.

این موضوع به دلیل عدم اهمیت سفر بلینکن برای رسانه‌های چینی بود که پوشش چندانی به عمل نیاوردند.

نیکسون خاطرنشان می‌کند که یک پروتکل دیپلماتیک می‌تواند نشان دهنده عدم احترام مناسب به هیئت آمریکایی باشد. این کارشناس تاکید می‌کند که پروتکل دیپلماتیک برای چین بسیار مهم است و این کشور از آن برای بیان اظهارات سیاسی استفاده می‌کند.

علاوه بر این، در فیلم ملاقات بلینکن پس از ورود به چین، بینندگان متوجه شدند که مراسم به اصلاح استقبال از او بدون پروتکل‌های دیپلماتیک یعنی بدون فرش قرمز و یک هیئت بزرگ استقبال کننده چینی برگزار شد.

 به نظر می‌رسد مقامات چینی می‌دانستند بلینکن با چه هدفی به این کشور سفر کرده است. چرا که او در دیدار با همتای چینی خود طبق معمول زبان تهدید و امر و نهی علیه پکن را اتخاذ کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل کافه بین‌الملل

دیگر خبرها

  • رعایت توازن تولید و مصرف انرژی به سرمایه گذاری خارجی نیاز دارد
  • زخم کاری سیگارهای الکترونیک
  • خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس
  • خداحافظی سرد از بلینکن در چین/ فقط سفیر آمریکا در چین بلینکن را بدرقه کرد + تصاویر
  • حل معضل پسماند در استان نیازمند هم افزایی مردم و مسئولان مرتبط است
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است
  • ادارات استان در رعایت شئون اسلامی و قانونی پیشتاز باشند
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد