Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود در خصوص تخلفات سرمربیان تیم‌های لیگ برتری را صادر کرد.

*مجیدی ۱۰۰ میلیون ریال جریمه شد

به دلیل تخلف فرهاد مجیدی، سرمربی تیم استقلال تهران مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی و بیان مطالبی کذب نسبت به مقامات ایفمارک، او به پرداخت مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رای قابل تجدید نظر خواهی است.

*جریمه ۱۰۰ میلیون ریالی برای گل محمدی

به دلیل تخلف یحیی گل محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس مبنی بر انتشار مطالب توهین آمیز در فضای مجازی با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده از جمله تصویر منتشره از سوی او خطاب به مسئولان برگزاری مسابقات لیگ، تخلف انتسابی به او محرز و مسلم تشخیص و مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۳ و ۹۴ این مقررات، گل محمدی به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* جریمه نقدی برای منصوریان و خطیبی

دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و تراکتورسازی تبریز از سری رقابت‌های جام حذفی برگزار شد و از سوی علیرضا منصوریان تخلفانی مبنی بر بد رفتاری مقابل مقام رسمی مسابقه و سرمربی تیم حریف رخ داد. او به یک جلسه محرومیت تعلیقی تا پایان فصل فوتبال و پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای از حیث محرومیت تعلیقی قطعی بوده و از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

رسول خطیبی، سرمربی تیم تراکتور نیز به دلیل بدرفتاری مقابل سرمربی تیم حریف به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

باشگاه‌های تراکتور و آلومینیوم اراک به دلیل سوء رفتار تیمی هر کدام به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند. این رای قطعی است.

*مدیرعامل پیکان ۵۰ میلیون ریال جریمه شد

به دلیل تخلفات اکبر محمدی، مدیرعامل پیکان مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه در فضای مجازی و بیان مطالب کذب علیه مقامات فدراسیون فوتبال به استناد ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۳ و ۹۴ این مقررات، به جریمه نقدی ۵۰ میلیون ریالی محکوم شد. این رای قطعی است.

*جریمه نقدی برای سرپرست تیم پرسپولیس

افشین پیروانی، سرپرست تیم پرسپولیس به دلیل نشر اکاذیب و توهین از طریق مصاحبه با برنامه تلویزیونی و بیان مطالب کذب و توهین آمیز نسبت به مقامات فدراسیون فوتبال و باشگاه سپاهان اصفهان، به استناد ماده ۷۱ مقررات انضباطی به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر خواهی است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال لیگ برتر فوتبال قابل تجدید نظر سرمربی تیم گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۹۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رای دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال برگزار شد و از سوی رحمان احمدی، مربی تیم مس رفسنجان تخلفاتی مبنی بر نقض مقررات و اصول کلی رفتار رخ داد.   وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود به مدت ۶ ماه تعلیق می‌شود و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.   این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدیدنظر است.

دیگر خبرها

  • جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی
  • کمیته انضباطی؛ خیبری‌ها 100 میلیون جریمه شدند
  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • اعلام رای دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران
  • مربی مس ۳۰ میلیون تومان جریمه شد
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی