Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@17:42:24 GMT

معیارهای رهبری در انتخاب اصلح نصب العین باشد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۰۹۵۶۹

معیارهای رهبری در انتخاب اصلح نصب العین باشد

ایسنا/فارس دبیرکل جبهه حامیان ولایت با بیان اینکه برای انتخاب اصلح باید معیارهای رهبری را نصب العین قرار دهیم، گفت: اگر مردم در انتخاب اصلح دقت نداشته باشند، مشکلات مرتفع نمی‌شود.

آیت‌الله قاسمعلی نوچمنی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری را در حساس‌ترین برهه از زمان در پیش داریم، بیان کرد: ریزش‌ها و خیزش‌ها را شاهد هستیم و نیازهای مردم را رصد کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه قوه مجریه بزرگترین قوا بوده و از حساسیت زیادی برخوردار است، افزود: مقام معظم رهبری ناظر بر همه هستند و قوا و نیروهای مسلح را هدایت می‌کنند، اما اجرا به عهده ریاست جمهوری است.

رئیس شورای راهبردی ستاد مردمی آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه در این دوره از انتخابات بیش از ۵۴۰ نفر ثبت نام کردند و عده کثیری از این تعداد رد شدند، چرا که تنها یک نفر را برای ریاست جمهوری می‌خواهیم، ادامه داد: باید حضور حداکثری که خواست رهبری، امام(ره) و شهدا بوده، رقم بخورد.

نوچمنی با بیان اینکه انتخابات دو وجه دارد، یکی نفس انتخابات و دیگری نتیجه انتخابات است، خاطرنشان کرد: مرحله اول نفس انتخابات است و باید مردم و جوانان را تشویق کنیم که در انتخابات شرکت کنند و نشان دهند که مردم ما انقلاب و نظام و رهبری را دوست دارند.در این مرحله رای به هر یک از نامزدهای ریاست جمهوری فرق ندارد و تلاش ما بر حضور حداکثری مردم است.

او هم‌چنین با بیان اینکه در گام دوم نتیجه انتخابات مهم است، عنوان کرد: در این مرحله فردی که انتخاب می‌کنیم مهم است چون ۴ سال می‌خواهیم سرنوشت کشور را تعیین کنیم، اگر انتخاب مطلوب و اصلح مطابق با معیارهای رهبری و امام راحل داشته باشیم مشکلات امروز را نخواهیم داشت.

دبیرکل جبهه حامیان ولایت افزود: مردم باید مطالبه‌گر باشند و نیازهای خود را از مسئولان طلب کنند.البته معیشت مردم نخستین مطالبه باید باشد و حق‌ مردم ما این نیست که برای یک لقمه نان به مشقت بیفتند.

نوچمنی رعایت موازین رهبری در دیپلماسی خارجی را از مواردی عنوان کرد که مردم باید برای انتخای یک کاندیدای اصلح ریاست جمهوری در نظر بگیرند و تاکید کرد: میدان بوده که به دیپلماسی ما عزت داده است.

او همچنین در خصوص تصمیم دولت آینده در رابطه با ارتباط با آمریکا، گفت: ما اصول و موازین و خط قرمزهایی داریم و عدول از اینها امکانپذیر نیست.

رئیس شورای راهبردی ستاد مردمی آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه هرگاه استکبار از خوی درندگی خود دست بردارد می‌توانیم رابطه برقرار کنیم، گفت: خط قرمز ما صهیونیست است که با او سازش نداریم و معتقدیم اسرائیل باید حذف شود. با همه سازش و معامله خواهیم کرد به شرط اینکه اصول و موازین انقلاب را رعایت کنند.

نوچمنی هم‌چنین در در خصوص چند دسته‌گی ستادهای آیت‌الله رئیسی در استان‌ ها گفت: ستادهای ایشان در استان‌ها تشکیل شده و چند دست بودن آن برای فراگیری و دعوت مردم است و اینها مزاحم هم نیستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری آیت الله رییسی آمريكا ديپلماسي ابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۹۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم


به گزارش تابناک؛ رویترز نوشت: جو بایدن در یک مناظره تلویزیونی گفت: من هستم، نمی دانم چه زمانی اما خوشحال می‌شوم که با او مناظره کنم.

این اظهارات واضح ترین اظهارات بایدن در مورد چشم انداز مناظره ریاست جمهوری بود. بایدن قبلاً متعهد به مناظره با ترامپ نبود و ماه گذشته گفته بود که این موضوع به رفتار رئیس جمهور سابق بستگی دارد. ترامپ که پیش از پیروزی در رقابت‌های مقدماتی جمهوری‌خواهان در ماه گذشته از مناظره با رقبای خود امتناع کرد، در هفته‌های اخیر بایدن را به چالش می‌کشد تا با او درگیر شود و به او پیشنهاد داده است که «در هر زمان و در هر مکان» با او مناظره کند.

بر اساس نظرسنجی رویترز/ایپسوس در اوایل ماه جاری، بایدن در میان رای دهندگان ثبت نام شده ۴۱ به ۳۷ درصد نسبت به ترامپ برتری دارد.

گفتنی است بایدن و ترامپ در دو مناظره تلویزیونی انتخابات ریاست جمهوری در طول مبارزات انتخاباتی ۲۰۲۰ با یکدیگر روبرو شدند.

 

شفقنا

دیگر خبرها

  • کونسیسائو: مشکلی با رئیس جدید پورتو ندارم
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا