Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر علوم با بیان اینکه حوزه لجستیک و زنجیره تامین یکی از بسترهای موفقیت‌ساز در دنیا بشمار می‌رود، گفت: دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی کشور تلاش بسیاری کرده‌اند تا دانش و فناوری حوزه لجستیک و زنجیره تامین در خدمت حوزه‌های تجاری قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، دکتر منصور غلامی در پیامی به دومین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین گفت: حوزه لجستیک و زنجیره تامین به عنوان یکی از بسترهای موفقیت ساز در دنیا رشد پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: امروزه رقابت شرکت‌ها و بنگاه‌های تجاری تنها بر اساس معیارهای کیفی صورت نمی‌گیرد، بلکه زنجیره تامین هم یکی از عوامل و فاکتورهای تاثیرگذار آن است.

وزیر علوم خاطرنشان کرد: در حوزه علم و فناوری تلاش زیادی صورت گرفته که با ایجاد تخصص در حوزه لجستیک و زنجیره تامین فناوری و دانش مرتبط در خدمت حوزه های تجاری قرار گیرد.

دکتر غلامی تاکید کرد: دانشگاه‌ها و مراکز علمی به لحاظ تحقیقات و تربیت نیروی انسانی می‌توانند در حوزه لجستیک و زنجیره تامین نقش داشته باشند.

وی عنوان کرد: متخصصان و دست اندرکاران مرتبط با حوزه لجستیک و زنجیره تامین باید تلاش کنند تا ارزش‌های نهفته این حوزه در سازمان‌های مختلف نهادینه شود.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، وزیر علوم گفت: وزارت علوم آمادگی دارد که تعامل خود را با نهادهای سیاستگذاری از طریق جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین ادامه دهد و از این طریق مشوق استعدادهای جوان و خلاق این حوزه باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین وزير علوم دانشگاه ها حوزه لجستیک و زنجیره تامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۹۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، صبح امروز محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد و مورد استقبال استاندار کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.

حضور در دانشگاه یاسوج و افتتاح سردر دانشگاه، زیارت مقبره شهید گمنام، کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی، بازید از چندین پروژه فعال و در حال ساخت، مصاحبه با شبکه سراسری به صورت زنده از خبر ۱۴، نشست با اعضای هیأت رئیسه، نشست آمایش آموزش عالی، نشست با اعضای هیأت علمی در قالب جلسه گرامیداشت هفته معلم (استاد) و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی و موارد دیگر از برنامه‌های این سفر یک روزه است.

دیگر خبرها

  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • برخی جو سازی‌ها در زمینه اخراج استادان صحت ندارد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور در زاهدان معرفی شدند
  • هوشمندسازی خدمات حوزه مشاوره و سلامت دانشجویی با به‌کارگیری هوش مصنوعی
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به یاسوج سفر می کند