Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی نوروزی روز  چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: سال ۱۳۹۸ تعداد ۳۵ نفر به دلیل حوادث کار در استان سمنان جان باختند و برآیند داده‌ها نشان می‌دهد که تعداد فوتی‌های ناشی از حوادث کار در استان سمنان طی سال گذشته در مقایسه با سال ۱۳۹۸، کاهش ۲۹ درصدی داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان ادامه داد: کاهش حوادث کار نیازمند رعایت اصولی ایمنی و آموزش بیش از پیش به کارگران است و کارفرمایان باید در این زمینه اهتمام جدی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوروزی تصریح کرد: به صفر رساندن حوادث ناشی از کار در استان سمنان شدنی است و با فرهنگ سازی فعالیت اصولی نحوه کار در واحدهای تولیدی می‌توان این چالش را برطرف کرد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان اضافه کرد: سال گذشته تعداد ۳۳۴ نفر برای انجام معاینات بالینی به دلیل آسیب‌دیدگی حین کار به پزشکی قانونی استان سمنان مراجعه کردند.

 نوروزی خاطرنشان کرد: ۳۷۵ نفر در اثر حوادث کار در استان سمنان طی سال ۹۸ آسیب دیدند و در پزشکی قانونی استان مورد معاینه بالینی قرار گرفتند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان گفت: تعداد افراد آسیب دیده در اثر حوادث کار در استان سمنان طی سال گذشته نسبت به سال ۹۸ که برای انجام  معاینات بالینی به  پزشکی قانونی استان مراجعه کردند، ۱۱ درصد کاهش یافت.

 به گزارش ایرنا، بیشترین حوادث کار در استان سمنان مربوط به  مشاغل ساختمانی و معادن است.

برچسب‌ها سمنان کارگر حوادث کار اداره کل پزشکی قانونی استان سمنان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان کارگر حوادث کار سمنان کارگر حوادث کار اخبار کنکور پزشکی قانونی استان سمنان حوادث کار در استان سمنان سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۹۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن کارگری شهرداری سمنان با نام «سپاس کارگر»

ایسنا/سمنان همزمان با روز کار و کارگر جشن بزرگ خانواده کارگری شهرداری سمنان با عنوان «سپاس کارگر» با حضور استاندار و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و ۶۰۰ نفر از کارگران شهرداری سمنان برگزار شد.

در این مراسم، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان شامگاه ۱۶ اردیبهشت در این آیین با اشاره به فعالیت‌های چشمگیر شهرداری سمنان گفت: خوشبختانه تغییر و تحول در عرصه‌های مختلف شهری و تعامل شهرداری با سایر دستگاه‌ها قابل لمس و مشاهده است.

وی به سفر دولتمردان به سمنان پرداخت و افزود: خوشبختانه مردم متدین استان سمنان با استقبال بی‌نظیر خود از رئیس جمهور باعث ثبت برگ زرین دیگری در این استان شده‌اند.

هاشمی خاطرنشان کرد: آزادسازی کاروانسرا، انتخاب شهر سمنان به عنوان پایتخت کتاب کشور و راه ابریشم، افتتاح پل غیر هم سطح شهرک صنعتی و شهید دانشگر، واگذاری اراضی طرح جوانی جمعیت پیشگام بخشی از مهمترین اقدامات انجام شده طی این ۳ سال اخیر در سمنان بوده است.

استاندار سمنان تصریح کرد: در سطح استان سمنان با محوریت نماینده ولی فقیه در استان و وحدت نیروهای امنیتی شاهد امنیت پایدار هستیم. خراسانیان رییس شورای شهر سمنان نیز در این جشن گفت: کارگران در مجموعه شهرداری، علاوه بر کسب روزی حلال، اهداف مقدسی در راستای خدمات دهی به عموم شهروندان دارند.

وی با اشاره به گرامیداشت مقان کارگر در سراسر جهان افزود: تفاوت نگاه دنیا با ما این است که نگاه دنیا به کارگر، نگاهی ابزاری است. رییس شورای شهر سمنان خاطرنشان کرد: همه اعضای شورای شهر قدردان زحمات کارگران خدوم شهرداری هستند و تلاش می‌شود تا با پیگیری مسائل و مشکلات این عزیزان، پاسخگوی بخشی از مطالبات بحق آنان باشیم.

دکتر حسین موسوی شهردار سمنان و رییس مرکز بین‌المللی پایتخت جاده ابریشم سمنان نیز در این آیین با تاکید بر نقش بی‌بدیل کارگران شهرداری در رشد و توسعه شهر، اظهار کرد: یقینا اگر تلاش و همدلی و همراهی کارگران شهری با مدیریت شهری نبود، امروز شاهد اتمام پروژه‌های نیمه کاره و تغییر در ساختار و سیمای شهر نبودیم.

وی با تقدیر از زحمات خانواده کارگران شهرداری، افزود: تمامی تلاش ما در شهرداری و اولویت ما همواره بر انجام پرداختی های به‌موقع و ایجاد رفاه برای کارگران بوده است و خانواده کارگران اطمینان خاطر داشته باشند که رفع مشکلات و تامین رفاه و آرامش آنان دغدغه همیشگی مدیریت شهری و در اولویت است.

رییس مرکز بین المللی پایتخت جاده ابریشم سمنان با اشاره به عضویت سمنان در مرکز بین المللی راه ابریشم خاطرنشان کرد: قطعا یکی از ارکان موثر و تاثیرگذار در موضوع راه ابریشم، تکیه بر توان کارگران عزیز و خدوم است که انشالله از این ظرفیت استفاده خواهد شد.

به گزارش ایسنا در این آیین، از کارگران نمونه شهرداری سمنان تجلیل شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بررسی علت فوت کارگر معدن زغالسنگ کوهبنان توسط دستگاه قضایی
  • بررسی علت فوت کارگر معدن کوهبنان در دستور کار قضایی است
  • بررسی علت مرگ کارگر معدن کوهبنان در دستور کار قضایی است
  • برگزاری جشن کارگری شهرداری سمنان با نام «سپاس کارگر»
  • وقوع ۵ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت
  • سیستان‌وبلوچستان، فارس و تهران رکوددار بیشترین تعداد حوادث ترافیکی در کشور
  • کاهش ۸ درصدی مراجعان درگیری به پزشکی قانونی اردبیل
  • کاهش تعداد مراجعین ناشی از نزاع به پزشکی قانونی اردبیل
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران