Web Analytics Made Easy - Statcounter

«فهیمه حسینی» روز چهارشنبه در گفت‌ و گو با ایرنا، افزود: مسابقات قهرمانی کشوری در رشته دراگون‌بوت قایقرانی و مسابقات کاپ چهانی لهستان در آینده نزدیک برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: مسابقات قایقرانی کاپ جهانی لهستان تیرماه امسال برگزار و انتخاب تیم اعزامی به این رقابت‌ها در ماه جاری انجام می‌شود.

رئیس هیات قایقرانی شهرستان ساوه تصریح کرد: فدراسیون قایقرانی برای مسابقات انتخابی تیم اعزامی به لهستان مقرراتی از جمله امکان شرکت تنها یک تیم از هر استان را مصوب کرده است که از استان مرکزی، تیم قایقرانی شهرستان ساوه حضور پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته حسینی، در این مسابقات ۱۴ نفر از بانوان قایقران ساوجی شرکت خواهند کرد و در حال حاضر چهار روز در هفته در دریاچه مصنوعی ساوه تمرین دارند.

وی ضمن قدردانی از حمایت شهردار، شورای شهر و مجموعه فرهنگی ورزشی شهرداری ساوه از تیم قایقرانی این شهرستان، گفت: امیدواریم با فراهم کردن امکانات لازم و همت قایقرانان ساوجی شاهد درخشش این تیم در مسابقات کشوری و شکوفایی استعدادهای بیشتری در این رشته باشیم.

برچسب‌ها ساوه قایقرانی مسابقات قایقرانی قهرمانی جهان معاونت توسعه ورزش بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوه قایقرانی مسابقات قایقرانی قهرمانی جهان ساوه قایقرانی مسابقات قایقرانی قهرمانی جهان معاونت توسعه ورزش بانوان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۹۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل مشخص شد

مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل و انتخابی تیم ملی در شاخه بتل و اسپیداسلالوم برای بانوان و آقایان برگزار می‌شود.

این مسابقات در بخش دختران پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت و در بخش پسران جمعه ۱۴ اردیبهشت و به میزبانی نجف آباد اصفهان خواهد بود.

گفتنی است"مسابقات بتل" در بخش آقایان و بانوان، در رده‌های سنی ۱۰ تا ۱۹ سال و ۱۹ سال به بالا و در بخش اسپیداسلالوم هم اسکیت‌بازان در رده‌های سنی زیر ۱۹ و بالای ۱۹ سال با هم مصاف خواهند داد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل
  • دین اسلام مدافع اصلی حقوق زنان است
  • زمان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل مشخص شد
  • اعزام تیرانداز ساروی به مسابقات جام جهانی باکو
  • پایان لیگ برتر کانوپولو بانوان با قهرمانی تیم اصفهان خروشان
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • پیروزی تیم ملی امید آقایان و تیم ملی بانوان در مسابقات خانتی مانسیسک در دور هشتم