Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمان پور گفت:۸۱ برگزیده ۲۷ رشته جشنواره دانشجویی رهوا معرفی و تقدیر شدند و در کنار آن ۲۵ برنده دیگر هم به قید قرعه انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «حسن رحمان‌پور» امروز(۱۲ خرداد) در مراسم اختتامیه جشنواره دانشجویی رهوا، اظهار کرد: از اواخر تابستان سال گذشته برنامه‌ریزی جشنواره دانشجویی آغاز شد و از بهمن ماه سال قبل هم آغاز شد و تا خرداد ماه امسال هم ادامه یافت، جشنواره‌ای که ۸۱ برگزیده در ۲۷ رشته ۵ بخش (ادبی هنری)، (آموزشی)، (فناوری)، (پژوهشی) و (ایده‌پردازی و تجربه نگاری) داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر جشنواره دانشجویی رهوا اضافه کرد: در این جشنواره قرعه‌کشی ویژه‌ای شرکت‌کنندگانی که ارسال اثر داشتند و در بخش‌های آموزشی همراه بودند داشتیم، خوشبختانه تمامی دانشگاه‌های استان در این جشنواره شرکت کردند و دانشگاه برتر این جشنواره هم دانشگاه علوم پزشکی سبزوار بود، ضمن اینکه دانشگاه فردوسی بیشترین تعداد ثبت‌نام کننده را داشت و در میان برگزیدگان هم دانشگاه علوم پزشکی سبزوار بالاترین آمار را داشت.

 

وی عمده تفاوت جشنواره رهوا با دیگر جشنواره‌ها را در تنوع موضوعات و محورها دانست و گفت: با همکاری تمامی عوامل برگزارکننده جشنواره دانشجویی رهوا فعالیت‌های آموزشی آفلاین را در صفحه آپارات این جشنواره بارگذاری کردیم همچنین با هماهنگی صورت گرفته با گروه معارف برای افرادی که در بخش‌های آموزشی و پژوهشی بالای ۶۰ درصد نمره را آورده باشند ۲ نمره آموزشی به دروس معارفی‌شان در امتحانات پایان ترم اضافه می‌شود.

 

رحمان‌ پور با بیان اینکه جوایز نفرات اول، دوم و سوم جشنواره دانشجویی رهوا به ترتیب ۱۲، ۱۰ و ۸ میلیون ریال است، خاطرنشان کرد: در این جشنواره در بخش آموزشی ۶ رشته تصویری از من، لایک یا بلاک، نون بازو، در و تخته، سکو و زندگی عسلی ۱۸ برگزیده از دانشگاه‌های عالوم پزشکی مشهد، سبزوار، گناباد، و تربت حیدریه، فردوسی، حکیم سبزواری، شهید مطهری، امام رضا(ع) و علمی و کاربردی، در بخش پژوهشی ۳ رشته تلخیص کتاب، معرفی و نقد کتاب و مقاله‌نویسی ۹ برگزیده از دانشگاه‌های علوم پزشکی مشهد، فرهنگیان شهید بهشتی و شهید هاشمی‌نژاد به عنوان مراکز برتر شناخته شدند.

 

دبیر جشنواره دانشجویی رهوا ادامه داد: دانشگاه فردوسی و مؤسسه پژوهش علوم و صنایع غذایی، در بخش ایده‌پردازی و تجربه‌نگاری ۲ رشته ایده‌پردازی و تجربه‌نگاری ۶ برگزیده از دانشگاه‌های فردوسی، حکیم سبزواری و علامه طباطبایی، در بخش فناوری ۲ رشته تولید گیف و استیکر و موشن گرافیک ۶ برگزیده از دانشگاه‌های فردوسی و علوم پزشکی‌های مشهد، گناباد و سبزوار هم عناوین برتر را کسب کردند.

 

وی افزود:در بخش ادبی هنری ۱۲ رشته خوشنویسی، طراحی پوستر، نقاشی، اینفوگرافی، عکس، شعر، داستان کوتاه، کاریکاتور، عکس نوشته، کاریکلماتور، فیلم کوتاه و پادکست ۳۶ برگزیده از دانشگاه‌های علوم پزشکی مشهد، نیشابور و سبزوار، آزاد اسلامی مشهد و بردسکن، امام رضا(ع)، آموزش عالی توس، غیرانتفاعی تابران، صنعتی سجاد، مجمتع آموزش عالی سلامت کاشمر، آموزش عالی بینالود، فرهنگیان شهید بهشتی و شهید هاشمی‌نژاد و مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی موفق به کسب عناوین برتر شدند. 

 

رحمان پور تأکید کرد: همچنین در بخش اساتید برتر ۲ استاد دانشگاه‌های فردوسی مشهد و علوم پزشکی سبزوار، در بخش رابطان برتر مدیران اجرایی دانشگاه‌های فردوسی، علوم پزشکی سبزوار و فرهنگیان و در بخش دفتر نهاد برگزیده مسئول نهاد نمایندگی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار تقدیر شدند.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشنواره رهوا مراسم اختتامیه اختتامیه دانشجویی برگزیده از دانشگاه جشنواره دانشجویی رهوا دانشگاه های فردوسی علوم پزشکی سبزوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۹۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: جشنواره شهید مطهری به صورت متمرکز، ۱۲ اردیبهشت ماه در تهران و پس از آن در قطب‌های کلان منطقه ۹ آموزشی برگزار می‌شود و مشارکت دانشجویان در حوزه اجرایی و پنل‌های آموزشی، یکی از رویداد‌های جدید آموزشی در این دوره از جشنواره شهید مطهری است.   دکتر حمیدرضا کیانی فر افزود: هفت پنل و رویداد آموزشی توسط دانشجویان اجرایی می‌شود که محوریت آنها بر مبنای حضور دانشجو در حوزه آموزش به عنوان دستیار یا کمک کننده آموزش است.   وی با بیان اینکه توانمندی دانشجویان در حوزه هوش مصنوعی، آموزش رباتیک و واقعیت افزوده، مثال زدنی است، اظهار داشت: بر این اساس هفت پنل آموزشی توسط این دانشجویان ارائه می‌شود و در مجموع ۲۹ رویداد آموزشی برای هفدهمین دوره جشنواره شهید مطهری در نظر گرفته شده است.   مدیر توسعه آموزش علو م پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه در این پنل‌ها به مشکلات آموزشی کلان منطقه ۹ و راهکار‌های آن پرداخته می‌شود، گفت: علاوه بر این سه مسابقه در زمینه یادگیری و آموزش برگزار می‌شود که مسابقه اتاق فرار آموزشی یکی از رخداد‌های جذاب این دوره برای دانشجویان خواهد بود.   دکتر کیانی فر با اشاره به اینکه یک مسابقه علمی نیز در افتتاحیه برای دانشجویان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در این جشنواره از تعداد قابل توجهی از اساتید و دانشجویان برتر قدردانی می‌شود و از فرایند‌هایی که طی سال گذشته ارائه و داوری شده نیز قدردانی به عمل می‌آید.   وی ادامه داد: جایزه تداوم آموزشی نیز به کسانی تعلق می‌گیرد که در طی پنج سال یا بیشتر، اقدام نوآورانه و مورد تایید آموزش را به طور مستمر انجام داده است.   مدیر توسعه آموزش علو م پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ابراز کرد: برای اولین بار از استاد و دانشجویان پایان نامه‌های برتر در حوزه آموزش علوم پزشکی قدردانی می‌شود.   وی با بیان اینکه در این جشنواره غرفه‌های در اختیار دانشگاه‌های کلان منطقه ۹ قرار می‌گیرد و به غرفه برتر جایزه ویژه اهدا می‌شود، تصریح کرد: در مجموع بیشتر از ۱۰۰ نفر در هفدهمین جشنواره مطهری قدردانی خواهند شد.   دکتر کیانی فر ابراز کرد: افتتاحیه این جشنواره با حضور موثر دانشجویان و اختتامیه با حضور دانشجویان و اساتید برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • ثبت نشدن هیچ موردی از بیماری مالاریا در نواحی تابع دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • دانشگاه علوم پزشکی سبزوار: بیماری مالاریا نداشته ایم
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد