Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، دیوید بارنیع، رئیس جدید موساد روز سه شنبه در یک سخنرانی درباره برنامه هسته‌ای ایران و توافق هسته‌ای گفت که رژیم صهیونیستی مبارزه‌اش برای جلوگیری از ایران در دست یابی به یک بمب اتمی را حفظ خواهد کرد، حتی در حالی که ایران با قدرت‌های جهانی درباره احیای توافق هسته‌ای مذاکراه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
بارنیع در این باره گفت: این توافق [ایران]با قدرت‌های جهانی که در حال شکل گرفتن است فقط احساس انزوایی را که ما در این موضوع داریم تقویت می‌کند.  
بارنیع ادامه داد: شفاف بگویم که ما قصد نداریم طبق نظر اکثریت عمل کنیم، چون این اکثریت عواقب ارزیابی نادرست این تهدید را متحمل نخواهد شد.  
رئیس جدید موساد در اظهاراتی تهدید آمیز گفت: برنامه ایران همچنان قدرت موساد را احساس خواهد کرد. ما به خوبی با این برنامه هسته‌ای و اجزای متعددش آشنایی داریم، ما شخصا با فاکتور‌های عمل کننده در آن و نیرو‌هایی را که آن‌ها را پیش می‌رانند آشنا هستیم.  
او مدعی شد: ایران همین الان هم تحت حفاظت بین المللی در حال فعالیت در راستای ترسیم چشم انداز هسته‌ای اش می‌باشد. چه تحت حفاظت توافق، چه بدون آن، ایران با دروغ و پنهان کردن حقیقت، دائما در حال پیش رفتن به سمت برنامه تولید تسلیحات کشتار جمعی است.  
بارنیع جانشین یوسی کوهن، رئیس پیشین موساد با ۳۸ سال سابقه کار در این سازمان شد.  
بر اساس این گزارش، ادعای این مقام صهیونیست درباره برنامه ایران برای تولید سلاح کشتار جمعی اتمی در حالی مطرح می‌شود که مقام معظم رهبری کشورمان در فتوایی تولید، نگه داری و به کارگیری تسلیحات هسته‌ای را حرام اعلام کرده اند.  
مقامات کشورمان نیز بر این اساس تاکید کرده اند برنامه هسته‌ای ایران صرفا اهداف صلح آمیز را دنبال می‌کند و اهداف نظامی ندارد.  
منبع: ایسنا

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: موساد ایران برنامه هسته ای برنامه هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۹۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای جنجالی؛ رالف رانگنیک سرمربی بایرن مونیخ نخواهد شد!

خلاف اخبار روزهای اخیر، نشریه بیلد ادعا می‌کند رالف رانگنیک به پیشنهاد باوارایی‌ها «نه» می‌گوید!

طرفداری | رالف رانگنیک نیمکت تیم ملی اتریش را ترک نخواهد کرد.

در حالی که اکثر خبرگزاری‌ها از مذاکرات پیشرفته بایرن مونیخ با رالف رانگنیک و حتی توافق اولیه باشگاه آلمانی با این سرمربی 65 ساله خبر داده بودند، حال کریستین فالک، خبرنگار نشریه بیلد در گزارشی جنجالی ادعا می‌کند رانگنیک سرمربی باواریایی‌ها نخواهد شد! رالف رانگنیک با رد پیشنهاد بایرن، تصمیمی برای جانشینی توماس توخل ندارد و نیمکت تیم ملی اتریش را ترک نخواهد کرد. فدراسیون فوتبال اتریش با این سرمربی آلمانی حداقل تا پایان رقابت‌های یورو 2024 همکاری خواهد کرد.

معرفی سرمربی جدید بایرن مونیخ پس از بازی برگشت مقابل رئال مادرید در آستانه توافق نهایی؛ رالف رانگنیک و دادن جواب بله به بایرن مونیخ

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • ادعای رسانه صهیونیست:حماس با پیشنهاد مصر موافقت کرد
  • مثلث آمریکایی چه هدفی را در تقابل با فعالیتهای هسته‌ای ایران دنبال می‌کنند؟ / نقشه راه گروسی در تهران پس از عملیات وعده صادق
  • توافق نزدیک عربستان با آمریکا؛ آل‌سعود هسته‌ای می‌شود؟
  • آمریکا و عربستان در مسیر توافق هسته‌ای غیرنظامی؟
  • چرا ایران هسته ای برای منطقه و جهان امنیت‌زا است؟
  • چرا ایران دارای سلاح هسته‌ ای برای منطقه و جهان امنیت‌زا است؟
  • سابقه جمع‌آوری اطلاعات صهیونیست‌ها از ایران + فیلم
  • گفتگوی بورل و امیرعبداللهیان در آستانه سفر گروسی؛ رئیس دیپلماسی اروپا به وزیر خارجه ایران چه گفت؟
  • دریادار سیاری: دسترسی به دریا یک منبع بسیار مهم برای تولید قدرت و ثروت است
  • ادعای جنجالی؛ رالف رانگنیک سرمربی بایرن مونیخ نخواهد شد!