Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@17:07:46 GMT

نفت آبادان قهرمان لیگ برتر فوتسال بانوان شد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۰۹۹۷۳

نفت آبادان قهرمان لیگ برتر فوتسال بانوان شد

به گزارش ایرنا این دیدار روز چهارشنبه در سالن ۱۷ شهریور آبادان برگزار شد و در پایان تیم پالایش نفت آبادان با نتیجه پنج بر چهار صاحب برتری شد.

 پالایش نفت بازی را هجومی آغاز کرد ولی تیم مشهدی روی ضد حمله توسط سارا شیربیگی به گل رسید تا حساب کار یک بر صفر شود.

نفتی‌ها برای جبران گل خورده تلاش کرد و توسط سهیلا ملمولی به گل دست یافت و الهام عنافچه نیز گل دوم نفتی‌ها را به ثمر رساند تا امید قهرمانی برای این تیم زنده بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نسیمه غلامی در ثانیه‌های پایانی توانست روی ضد حمله سریع گل تساوی را وارد دروازه نفت کند تا نیمه اول با نتیحه تساوی ۲ بر ۲ پایان یابد.

در حالی که نفتی‌ها برای زدن گل سوم تلاش می‌کردند زهرا لطف‌آبادی گل سوم را برای تیم هیات خراسان به ثمر رساند تا کار برای میزبان سخت شود.

فاطمه رحمتی بازیکن نفت آبادان با درخشش خیره کننده خود توانست برای بار سوم تیمش را به گل برساند تا نتیجه سه بر سه مساوی شود تا امیدهای نفت برای قهرمانی را زنده نگه دارد.

پس از این گل، شاگردان علوانی به دنبال زدن گل برتری بودند اما در ضربه نهایی مهاجم نفتی‌ها به تیرک دروازه اصابت کرد اما در آن سوی میدان مرضیه توفیقی نسب گل چهارم را برای تیم هیات خراسان به ثمر رساند.

فاطمه رحمتی بازیکن پالایش نفت آبادان یک دقیقه قبل از پایان بازی گل تساوی تیمش را به ثمر رساند تا بار دیگر امید قهرمانی به اردوی آبادانی ها بازگردد.

نفتی‌ها که برای قهرمانی تلاش زیادی داشتند در فاصله یک ثانیه به پایان صاحب پنالتی شد که این اعلام پنالتی با واکنش تند تیم مشهدی همراه شد و فاطمه شریف سرمربی مشهدی‌ها تیمش را از زمین مسابقه بیرون کشید.

بازی پس از ۱۰ دقیقه توقف از سر گرفته شد و سهیلا ملمولی توانست ضربه پنالتی نفتی‌ها را به گل تبدیل کند.

سرمربی تیم پالایش نفت آبادان در پایان این دیدار گفت: این قهرمانی را به مردم خوب آبادان تقدیم می‌کنیم و این قهرمانی را مدیون تلاش و همدلی بازیکنان می دانیم و شایسته قهرمانی بودیم.

نرگس علوانی اظهار داشت: بازی از استرس بالایی برخوردار بود ولی خدا را شکر موفق شدیم با پیروزی شیرین قهرمانی را کسب کنیم تا فصل سخت را با جام به پایان برسانیم.

پالایش نفت آبادان با این پیروزی و با توجه به شکست تیم سایپا تهران مقابل ملی حفاری اهواز موفق شد عنوان قهرمانی را کسب کند.

برچسب‌ها فوتسال لیگ برتر فوتسال زنان خوزستان آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتسال لیگ برتر فوتسال زنان خوزستان فوتسال لیگ برتر فوتسال زنان خوزستان آبادان اخبار کنکور پالایش نفت آبادان ثمر رساند نفتی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۹۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاج: ورود بانوان به ورزشگاه اصلا منع نمی‌شود

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش کشور در سال ۱۴۰۲ گفت: این دیدار و نشست برای مدال‌آوران بسیار خوب و گامی در جهت پیاده کردن شعار ورزش قوی برای ایران قوی است که مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است. امروز جای تیم ملی فوتبال ایران در این نشست خالی است اگر تیم ملی ایران در قطر قهرمان می‌شد آنان نیز در این جمع بودند. البته تیم‌های ملی فوتبال ساحلی و فوتسال که به عنوان قهرمانی آسیا رسیدند، در این جمع حضور دارند.

وی ادامه داد: تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به عنوان سوم جهان رسیده و تیم فوتسال نیز برای نخستین بار در رده چهارم دنیا قرار گرفت. کسب این عناوین آسان نیست، زیرا کشور‌های جهان سرمایه گذاری زیادی روی ورزش دارند. بانوان فوتسال ایران نیز در جایگاه هشتم جهان قرار دارند که این یک اتفاق تاریخی است و نشان دهنده توجه ویژه ما به زنان در ورزش به شمار می‌رود. بانوان ایرانی در حالی به جایگاه هشتم برترین تیم‌های جهان رسیدند که برخی ادعا کردند که ما توجه ای به این قشر نداریم.

تاج در ادامه با اشاره به تکریم ورزشکاران در دولت کنونی گفت: کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان برای نخستین بار به صورت رسمی از تیم فوتبال ساحلی تقدیر کرد. در گذشته یکبار از این تیم تقدیر شد که به صورت غیر رسمی بود.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص نامه به وزیر ورزش و جوانان برای برگزاری لیگ سال بعد گفت: چند روز پیش وزیر ورزش و جوانان نامه‌ای در خصوص حفظ کرامت زنان در ورزشگاه به ما زد که من نیز جواب این نامه را دادم. البته در چند روز گذشته چند جلسه برای این مسئله تشکیل دادیم و با سرمایه‌گذاران استقلال و پرسپولیس نیز نشست برگزار کردیم. من نیز چهار شرط را برای برگزاری لیگ سال آینده اعلام کردم که کرامت زنان از مهمترین آن ها است. در لیگ سال بعد حتما باید بلیط فروشی الکترونیک باشد، هر هوادار روی صندلی خودش باشد و تیم‌ها نیز نهایت تلاش برای حفظ کرامت زنان را داشته باشند.

وی این را هم عنوان کرد: ورود بانوان به ورزشگاه اصلا منع نمی‌شود، اما باید باشگاه‌ها هواداران خود را به بهترین شکل ممکن کرامت کنند از زمان ورود تا خروج از ورزشگاه به بهترین شکل ممکن از بانوان ایران پذیرایی کنند در غیر این صورت ورود بانوان به ورزشگاه به هر قیمتی ممکن نیست.

تاج با اشاره به ورود سیستم کمک داور ویدیویی نیز اظهارداشت: ما دستگاه VAR را آوردیم و در گمرک است، اما ورزشگاه‌ها اغلب متعلق به شرکت تجهیز و توسعه است.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص برخورد با خاطیان ورزشگاه‌ها گفت: یک نمونه هواداری بود که ما ۱۰ سال او را محروم کردیم. سال بعد تمام بلیط‌ها با کد ملی فروخته می‌شود و هر کسی تخلف کند به راحتی پیدا خواهد شد. هیچ تخفیفی نیز برای متخلفان در کار نیست.

تاج درباره جریمه‌های انضباطی صورت گرفته از سازمان لیگ فوتبال خاطرنشان کرد: جرائم را ارکان قضایی باید در نظر بگیرند. این جرائم هم قطعی است. امروز هم به کمیته انضباطی ابلاغ کردم و قرار است فقط کمیته انضباطی جرائم را اعلام کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • قهرمانی لیگ برتر رویینگ بانوان سهم دانشگاه آزاد شد/ صدور جواز حضور رقابت‌های بین‌المللی روسیه
  • تاج: ورود بانوان به ورزشگاه اصلا منع نمی‌شود
  • سرپرست نفت آبادان: بازی مرگ و زندگی را از مس رفسنجان بردیم/ محکوم به پیروزی تا پایان فصل هستیم
  • تیم نوظهور فوتسال ایران به لیگ برتر رسید
  • تعمیرات پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارگ اجرا می‌شود
  • رسمی؛ اسپورتینگ لیسبون قهرمان لیگ پرتغال در فصل ۲۰۲۳/۲۴ شد
  • پالما با حضور ستاره‌های ایرانی قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان اروپا شد
  • پالما قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان اروپا شد
  • فوتسال بنفیکا به مقام سومی لیگ قهرمانان اروپا رسید
  • قهرمان فوتبال هلند مشخص شد