Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند، گفت: ۱۶ پرونده تخلفات انتخاباتی در شهرستان نهاوند تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، پنجمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با جرایم انتخاباتی شهرستان نهاوند با حضور مقامات، قضایی ، سیاسی و امنیتی شهرستان برگزار شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند، گفت: در حال حاضر استفاده از فضای مجازی میان اقشار مختلف به دلیل سهولت دسترسی، گستردگی تنوع و سرعت بالای انتقال اطلاعات بسیار فراگیر شده است و به عنوان یکی از قدرتمندترین ابزارها تلقی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس آزاد بخت در ادامه خطاب به رسانه ها و فعالین فضای مجازی به مسئله هوشمندی در مدیریت در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: معاندین نظام در انتخابات امسال به دنبال سیاه نمایی، مانور برروی مشکلات اقتصادی و پیاده سازی اهداف خصمانه خود هستند؛ لذا رسانه ها و فعالین فضای مجازی باید با هوشیاری و درایت در این جریان خصمانه قرار نگیرند و در مقابل، تلاش خود را برای آگاهی بخشی به اقشار، تشویق به حضور پر شور و برگزاری انتخابات سالم به کار گیرند.

وی درخصوص رعایت اخلاق انتخاباتی اظهار داشت: حفظ شأن و منزلت و آبروی افراد به ویژه در فضای مجازی از اهمیت ویژه ای برخودار است بنابراین با توجه به قوانین و موازین تعیین شده از سوی مراجع قضائی و به دلیل حساسیت های موجود سیاسی در شهرستان، فضای مجازی در ایام انتخابات و قبل از شروع تبلیغات رسمی توسط کمیته رصد تخلفات انتخاباتی بررسی خواهد شد و در صورت مشاهده هر گونه تخلف از جمله تبلیغات زود هنگام ، تخریب، نشر اکاذیب و افتراء و با متخلفین برخورد خواهد شد. وی همچنین تاکید کرد احکام روسای ستادهای انتخاباتی کاندیدا رسانه ای نشود.

دادستان عمومی و انقلاب نهاوند در پایان گفت: ۱۶ پرونده تخلفات انتخاباتی در کارگروه قضایی و حقوقی شهرستان تشکیل و رسیدگی به آن با نظارت کامل در حال انجام است.

وی افزود: امیدوارم با کمک فعالین رسانه ای و فضای مجازی، انتخابات پیش رو به بهترین شکل ممکن در کمال سلامت ، قانون مداری و با حضور حداکثری مردم برگزار کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نهاوند دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند تخلفات انتخاباتی شهرستان نهاوند فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۰۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج

طبق تصاویر به دست آمده در فضای مجازی سگ بلاصاحبی به پسربچه ۱۲ ساله ای در کرج حمله کرده است.

به گزارش فارس، از صبح امروز تصاویر و کلیپی در فضای مجازی مبنی بر حمله یک سگ ولگرد به یک پسر ۱۲ ساله کرجی درحال باز نشر است.

بنا بر فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، پسر بچه ۱۲ ساله کرجی در پارک بهار محدوده کرج نو مورد  حمله وحشتناک سگ‌های بلاصاحب قرار می‌گیرد که توسط چند نفر در پارک او را از دهان سگ بیرون کشیدن و نجات دادند.

این پسر بچه در پی حمله سگ‌ زخمی و به بیمارستان منتقل می‌شود. 

او از ناحیه صورت (لب،بینی، پلک و گونه) دو تا دست و ران دچار مصدومیت شده است.

طی تماس‌های صورت گرفته با مدیریت پسماند موضوع توسط کارشناسان درحال برسی است و ابعاد مختلف حادثه از سوی این سازمان اطلاع رسانی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • فضای جامعه برای مجرمان خشن و حرفه ای ناامن شود
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس