Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، آزمون سیزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور فردا پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد. شیوه برگزاری آزمون به صورت الکترونیک و در محل مرکز آزمون الکترونیک دانشگاه‌های علوم پزشکی خواهد بود.

زمان شروع آزمون تمامی حیطه‌ها ساعت ۹ صبح است و لازم است داوطلبان یک ساعت قبل از شروع آزمون در محل حوزه برگزاری آزمون حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم است داوطلبان، از قبل، از نشانی محل دقیق حوزه الکترونیک دانشگاه علوم پزشکی که به عنوان محل آزمون خود انتخاب کرده اند، اطلاع یابند.

ورود داوطلبان به جلسه آزمون، بدون کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی معتبر ممنوع خواهد بود.

سیزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور در حیطه‌های استدلال بالینی، تفکر علمی در علوم پایه، مدیریت نظام سلامت، کارآفرینی در بستر دانشگاه‌های هزاره سوم، آموزش پزشکی و مطالعات میان رشته‌ای علوم انسانی و سلامت برگزار می‌شود.

در حیطه استدلال بالینی «دروس اصلی پزشکی (داخلی، کودکان، زنان و جراحی)»، در حیطه تفکر علمی در علوم پایه «مدیریت وزن/ چاقی (Weight Management/ Obesity)»، در حیطه مدیریت نظام سلامت «تقویت نظام PHC برای ارتقا پاسخگویی اجتماعی در شرایط اضطرار»، در حیطه کارآفرینی در بستر دانشگاه‌های هزاره سوم «تاب آوری کسب و کارهای دانش بنیان»، در حیطه آموزش پزشکی «آموزش مجازی» و در حیطه مطالعات میان رشته‌ای علوم انسانی و سلامت «هوش مصنوعی» مطرح شده است

کد خبر 5226478 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی المپیاد علمی دانشگاه های علوم پزشکی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه تهران انتخابات 1400 مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد اسلامی دخانیات محمد مهدی طهرانچی سازمان امور دانشجویان آموزش مجازی دانشگاه ها امتحانات پایان ترم فرزاد جهان بین دانشگاه خوارزمی وزارت علوم علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۰۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، علی احسانی مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مدیر اجرایی المپیاد فناورانه استان تهران با اعلام این خبر گفت: اولین المپیاد ورزشی فناورانه دانشجویی با حضور دانشجویان دانشگاه های وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی در سه بخش ورزش رباتیک، ورزش های دیجیتال و فیجیتال و فناوری و نوآوری در ورزش در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: این المپیاد ورزشی به همت دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان امور دانشجویان، برگزار می شود.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی امیرکبیر افزود: دانشجویان علاقه مند به شرکت در اولین دوره المپیاد ورزشی فناورانه تا ۲۵ اردیبهشت ماه فرصت دارند جهت ثبت نام به ادرس اینترنتی https://setav.ir.stso مراجعه کنند.

کد خبر 6098224

دیگر خبرها

  • دانشجویان نخبه‌ از سربازی معاف می‌شوند
  • مراسم تجلیل از برگزیدگان المپیاد علمی دانشجویی برگزار شد
  • عین اللهی: حق‌الزحمه دستیاران پزشکی به ۱۵ میلیون تومان رسید
  • افزایش حق الزحمه دستیاران پزشک به ۱۵ میلیون تومان
  • حق‌الزحمه دستیاران پزشکی افزایش یافت
  • حق‌الزحمه دستیاران پزشکی به ۱۵ میلیون تومان رسید
  • جای خالی وزرای علوم و بهداشت در سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی و انتقاد دانشجویان
  • المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود