Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، منصور غلامی در پیامی به دومین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین گفت: حوزه لجستیک و زنجیره تامین به عنوان یکی از بسترهای موفقیت ساز در دنیا رشد پیدا کرده است.

وی افزود: امروزه رقابت شرکت‌ها و بنگاه‌های تجاری تنها بر اساس معیارهای کیفی صورت نمی‌گیرد، بلکه زنجیره تامین هم یکی از عوامل و فاکتورهای تاثیرگذار آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر علوم خاطرنشان کرد: در حوزه علم و فناوری تلاش زیادی صورت گرفته که با ایجاد تخصص در حوزه لجستیک و زنجیره تامین فناوری و دانش مرتبط در خدمت حوزه های تجاری قرار گیرد.

غلامی تاکید کرد: دانشگاه‌ها و مراکز علمی به لحاظ تحقیقات و تربیت نیروی انسانی می‌توانند در حوزه لجستیک و زنجیره تامین نقش داشته باشند.

وی عنوان کرد: متخصصان و دست اندرکاران مرتبط با حوزه لجستیک و زنجیره تامین باید تلاش کنند تا ارزش‌های نهفته این حوزه در سازمان‌های مختلف نهادینه شود.

وزیر علوم گفت: وزارت علوم آمادگی دارد که تعامل خود را با نهادهای سیاستگذاری از طریق جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین ادامه دهد و از این طریق مشوق استعدادهای جوان و خلاق این حوزه باشد.

کد خبر 5226444 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه صنعتی امیرکبیر منصور غلامی لجستیک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت دانش بنیان حاکمیت سایبری امنیت سایبری تحقیقات علمی حمله سایبری نوآوری ایرانسل انتخابات 1400 واکسن کرونا صندوق نوآوری و شکوفایی امنیت اطلاعات توییتر زیست فناوری حوزه لجستیک و زنجیره تامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۰۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نشدن هیچ موردی از بیماری مالاریا در نواحی تابع دانشگاه علوم پزشکی سبزوار


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: البته در سال‌های قبل شماری افراد مبتلا به مالاریا در سبزوارشناسایی شده بودند که خوشبختانه با انجام مراحل تشخیص سریع بیماری و شروع درمان به موقع، از انتقال محلی آن جلوگیری شده بود.

دکتر سیدمجید غضنفری افزود: مالاریا از بیماری‌های منتقله است که توسط پشه آنوفل از انسان آلوده به افراد سالم منتقل می‌شود و این پشه در اکثر مناطقی که دارای آبگیر، برکه و یا رودخانه باشند، به وفور دیده می‌شود.

وی گفت: این بیماری می‌تواند در صورت ورود افراد بیمار از مناطق آلوده کشور به مناطق پاک و گزش پشه آنوفل، به صورت محلی انتقال پیدا کند که خطر اپیدمی بیماری را نیز به همراه دارد.

او افزود: استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر و جنوب کرمان از جمله مناطقی هستند که در آن بیماری مالاریا به صورت بومی وجود دارد و متاسفانه موارد فوق در سیستان و بلوچستان در حال افزایش است و افرادی که به عنوان مسافر و یا دلایل شغلی از جمله رانندگی، سربازی، خدمت نظامی و انتظامی و... به این مناطق رفت و آمد می‌کنند، در معرض خطر این بیماری قرار دارند.

دکتر غضنفری گفت: در صورت درمان نشدن به موقع بیماری، ضمن خطر مرگ و میر بالا، احتمال انتشار بیماری مالاریا از طریق گزش پشه آنوفل و انتقال آن به دیگران وجود دارد.

وی افزود: شهروندان در صورت مشاهده علایم تب و لرز شدید در خود، پس از سفر به مناطق آلوده، به پزشک و یا مراکز خدمات جامع سلامت، مراجعه کنند.

 

دیگر خبرها

  • همکاری وزارت علوم و معاونت علمی در حوزه دارایی‌های فکری
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • در حوزه مالکیت فکری بسیار عقب هستیم
  • نقش آفرینی دانش‌بنیان نرم و هویت‌ساز در صنایع سخت
  • دریا باید محور توسعه و برنامه ریزی استان بوشهر قرار گیرد
  • طرح تحول علوم انسانی در دانشگاه خوارزمی اجرا می‌شود
  • ضعف جریان حوزوی و علوم انسانی اسلامی در به تصویر کشیدن اندیشه خود
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • ثبت نشدن هیچ موردی از بیماری مالاریا در نواحی تابع دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
  • ۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان