Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی در آیین فارغ‌التحصیلی و نخستین پرواز مستقل خلبانان‌‌ جوان پایگاه شهید فکوری تبریز، اظهار داشت: در سایه آمادگی تمام نیروهای نظامی و انتظامی و حفاظت شبانه‌روزی از آسمان کشور، دشمنان جرأت چپ نگاه کردن به جمهوری اسلامی را ندارند.

وی با ابراز خرسندی از ارتقای خلبانان جوان پایگاه شهید فکوری تبریز، اظهار داشت: این پایگاه به لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، از آماده‌ترین و مجهزترین پایگاه‌های هوایی کشور و جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استاندار آذربایجان شرقی افزود: وجود هواپیماهای مجهز و ارائه تمام آموزش‌های خلبانی از مقدماتی تا پیشرفته در این پایگاه، حاکی از آمادگی مناسب دفاعی در منطقه شمال غرب کشور است.

پورمحمدی به نمایندگی از مردم استان از زحمات مدافعان حریم آسمان ولایت در سرتاسر میهن اسلامی قدردانی کرد.

فرمانده پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز هم در این مراسم گفت: تیزپروازان نیروی هوایی، آموزش‌های مقدماتی و پیشرفته خلبانی را در این پایگاه سپری می‌کنند.

امیر سعید رسولی ادامه داد: تمام خلبانان پایگاه از آمادگی‌ روحی و‌ رزمی بسیار مناسبی برخوردار بوده‌ و با تمام توان، آماده حفاظت و حراست از آسمان ایران اسلامی در مقابل تهاجم احتمالی دشمنان هستند.

انتهای پیام/60001/ر

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید آذربایجان شرقی تبریز جمهوری اسلامی استاندار آذربایجان شرقی پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز تیزپروازان نیروی هوایی پایگاه شهید فکوری تبریز خلبان آموزش های مقدماتی فرمانده پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز سعید رسولی شهید فکوری تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۰۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس آمار منتشر شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا ۱۷ فروردین ماه سال جاری، نزدیک به ۲۷ هزار پرواز در ۵۶ فرودگاه مختلف کشور انجام شده که در مقایسه با سال گذشته رشد قابل توجه ۷ درصدی داشته است.

همچنین پنج فرودگاه پرتردد در این ایام به ترتیب فرودگاه‌های مهرآباد، مشهد، تبریز، شیراز و اصفهان بوده و شهرهای مشهد و کیش بعنوان محبوب ترین مقاصد در نوروز ۱۴۰۳ معرفی شدند.

در بین شرکت های هواپیمایی نیز آتا ایر با جابجایی ۱۸۷۹۴۸ مسافر در مسیرهای پروازی داخلی و خارجی، مقام اول کشور در پروازهای نوروزی را به خود اختصاص داد همچنین این ایرلاین با اختصاص ۲۳۷۶۳۲ صندلی در فروردین ماه ۱۴۰۳ سهم قابل توجهی را در جابه جایی مسافر به خود در ماه اول سال جاری اختصاص داده است.

کد خبر 6093055 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • آیت‌الله مظاهری: روش مواجهه با جوانان، دهن‌کجی و رَمی به بی‌عقلی و بی‌دینی نیست
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر
  • خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته
  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • جشن فارغ‌التحصیلی به سبک دانشجویان عراقی + فیلم