Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@02:32:58 GMT

از هفته ششم تا حالا؛ بیاتلو صدرنشین لیگ یک

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۱۰۶۹۹

از هفته ششم تا حالا؛ بیاتلو صدرنشین لیگ یک

تا پیش از اینکه وحید بیاتلو هدایت خوشه طلایی را برعهده بگیرد، این تیم با 3 شکست و 2 تساوی در رتبه های انتهایی جدول رده بندی قرار داشت.

به گزارش "ورزش سه"، حالا و در پایان هفته 27 ام رقابت های لیگ یک و در شرایطی که خوشه طلایی 21 مسابقه با هدایت وحید بیاتلو مربی سابق نود ارومیه به میدان رفته، 43 امتیاز کسب کرده و پایین تر از هوادار، بادران و فجرسپاسی شیراز رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نکته جالب توجه اما اینکه اگر جدول مسابقات را از هفته ششم و دیدار مس کرمان در ساوه مقابل خوشه طلایی محاسبه کنیم، که بیاتلو دو روز قبل‎‌تر به عنوان سرمربی تیم از سوی پرویزی مدیرعامل باشگاه انتخاب شده بود، این مربی جوان 34 ساله توانسته عملکرد بسیار خوبی داشته باشد و بالاتر از سایر همنامان خود در لیگ دسته اول، صدرنشین خواهد بود.


در واقع خوشه طلایی با وحید بیاتلو از زمان حضور این مربی توانسته به 41 امتیاز در 21 مسابقه دست پیدا کند که هیچ مربی و تیم دیگری موفق به این مهم نشده و میانگین کسب امتیاز نزدیک به 2 را برای هر بازی با این مربی برای ساوه‌ایها ثبت می کند.


در حال حاضر هوادار، بادران و فجرسپاسی با 46 و 44 امتیاز رتبه های اول و دوم را در اختیار دارند و تیم خوشه طلایی توانسته با کسب 43 امتیاز رتبه چهارم را در اختیار بگیرد. رتبه های بعدی را مس کرمان، شاهین شهرداری بوشهر و خیبر خرم آباد در اختیار دارند که به ترتیب با 43، 42 و 40 امتیاز رتبه های بعدی را به خود اختصاص داده اند و البته استقلال خوزستان هم با 40 امتیاز همچنان امیدوار به بازی های پیش رو است.


از میان این تیم های مدعی، روز گذشته هوادار با نتیجه 2 بر صفر بادران را با رضا عنایتی شکست داد و فجرسپاسی هم با نتیجه 2 بر صفر از سد چوکا گذشت. همچنین شاهین شهرداری بوشهر نیز دو بر 1 آرمان گهر را از پیش رو برداشت. امروز بازی های هفته 27 ام دنبال می شود و باید دید تیم هایی نظیر مس که امروز به مصاف رقبای خود می روند، چه تغییراتی در رتبه های ابتدایی جدول رده بندی ایجاد خواهند کرد.


یکی دیگر از نکاتی که موید نقش بیاتلو در موفقیت خوشه طلایی به شمار می رود اینکه، آنها در مرحله رفت رقابت های در شرایطی با چوکای تالش بازی کردند که هر دو تیم در رتبه های پایینی جدول رده بندی قرار داشتند ولی حالا خوشه طلایی با بیاتلو توانسته 43 امتیاز کسب کند و به رتبه چهارم برسد ولی در سوی دیگر سبزپوشان تالشی موفق به کسب بیشتر از 25 امتیاز نشده اند و در خطر سوط قرار گرفته اند.


سرمربی 34 ساله تیم فوتبال خوشه طلایی در ابتدای فصل به عنوان سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی فعالیت می کرد ولی خیلی زود از هدایت این تیم استعفا داد و در لیگ یک بار دیگر توانسته نام خود را به عنوان یک مربی بالا کند.

 

دسته یک خوشه طلایی ساوه وحید بیاتلو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک خوشه طلایی ساوه وحید بیاتلو وحید بیاتلو خوشه طلایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۰۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول لیگ برتر | همه چیز به کام استقلال؛ قعر در دست خوزستانی‌ها!

تساوی در بازی‌های بزرگ هفته بیست‌وپنجم سبب شد استقلال همچنان در جدول لیگ برتر صدرنشین باشد.

طرفداری | رقابت چهار تیم نخست جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در هفته بیست‌وپنجم رقابت‌ها با تقابل مستقیم آنها همراه بود که به لطف بازی محتاطانه این تیم‌ها و ترس از شکست، هیچ تغییری در صدر جدول رقم نخورد.

استقلال با وجود اینکه تنها یک امتیاز از تبریز به تهران می‌آورد، با 54 امتیاز در صدر باقی ماند. پرسپولیس هم که با غلبه بر سپاهان می‌توانست جای استقلال را در صدر جدول بگیرد، با 53 امتیاز در رتبه دوم ماندنی شد. سپاهان و تراکتور نیز با 46 و 41 امتیاز، در رده‌های سوم و چهارم ایستاده‌اند.

صنعت نفت با شکستی که برابر هوادار متحمل شد، با 16 امتیاز همچنان قعرنشین است. نساجی با پیروزی حیاتی در خانه ذوب‌آهن، با 22 امتیاز از دو تیم خوزستانی دیگر سبقت گرفت و به رتبه سیزدهم رسید. تیم‌های فولاد و استقلال خوزستان نیز با 22 و 21 امتیاز، جایگاه‌های چهاردهم و پانزدهم را به خود اختصاص داده‌اند تا هر سه قعرنشین لیگ از یک استان باشند.

نتایج دیدارهای هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

شمس آذر قزوین 2 - پیکان یک
هوادار 2 - صنعت نفت آبادان یک
تراکتور تبریز صفر - استقلال صفر
مس رفسنجان یک - گل‌گهر سیرجان یک
ذوب‌آهن اصفهان صفر - نساجی مازندران 2
استقلال خوزستان یک - ملوان بندر انزلی یک
آلومینیوم اراک یک - فولاد خوزستان یک
پرسپولیس صفر - سپاهان صفر

جدول لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • هوادار با مسعود شجاعی پرواز می‌کند
  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • جدول لیگ برتر | همه چیز به کام استقلال؛ قعر در دست خوزستانی‌ها!
  • پوچتینو: از تاتنهام محبوبم سه امتیاز را می‌گیریم
  • مربی سابق استقلال: با این وضعیت شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است | تیم اوسمار به هر رقیبی حداقل ۲ گل می زند
  • هواداران پرسپولیس چشم انتظار ارائه بلیت جدید
  • فرصت ویژه برای پورحمیدی/ دروازه بان تراکتور صدرنشین می شود؟
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • ال‌کلاسیکوی ایرانی در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند