Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا امامی فر پیشنهاد جالبی به فیفا داده است

علیرضا امامی‌ فر رئیس مرکز ملی فوتبال ایران به فیفا پیشنهادی داده است که زادروز مارادونا به نام روز فوتبالیست در تاریخ ثبت شود.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علیرضا امامی‌ فر رئیس مرکز ملی فوتبال به دلیل قدردانی، ارج نهادن و تجدیدخاطرات بازیکنان فوتبال، پیشنهاد خود را به فدراسیون جهانی فوتبال فیفا ارسال کرد تا یک روز خاص در تاریخ به ورزشکارانی که روزی اسطوره فوتبال هستند و روزی در میان ما نیستند و فقط یاد و خاطره آنها در میان هواداران است، اختصاص یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امامی فر در این مورد به سایت رسمی فدراسیون گفت:

فوتبال جزو آن دسته از رشته‌هایی است که در دنیا از طرفداران خاص و بی‌شماری بهره می‌برد. بازیکنانی در فوتبال دنیا وجود دارند که اسطوره بوده‌اند و نام و یاد آنها برای هواداران حس و حال عجیبی دارد. پس از بررسی‌هایی که انجام دادم، متوجه شدم که روز خاصی به نام فوتبالیست وجود ندارد.

رئیس مرکز ملی فوتبال گفت:

به دلیل آنکه در تقویم، هیچ روز خاصی به‌عنوان روز فوتبالیست برای جشن گرفتن توسط فدراسیون‌ها و نقش مهم آنها در جامعه و صنعت وجود ندارد و همچنین  تاریخی به منظور قدردانی و تجدیدخاطرات و برای بازیکنان فوت شده و پاسداشت آنهایی که فوتبال را توسعه داده و زنده نگاه داشتند وجود نداشته است، پیشنهاد روز جهانی فوتبالیست را به مناسبت سالگرد زادروز مارادونا در تاریخ 30 اکتبر در هر سال به فدراسیون جهانی فوتبال فیفا ارائه کرده‌ام و منتظر پاسخ آن هستم.

امامی فر افزود:

پس از فوت دوستان قدیمی‌ ام (میناوند و انصاریان) ارسال این پیشنهاد به فیفا در ذهنم قوت گرفت. امیدوارم با پیشنهادی که به فیفا ارسال کرده‌ام، بتوانم نقشی در به جا ماندن از اسطوره‌های فوتبال در ایران و دنیا داشته باشم.

اخبار داغ 

پرونده مرگ "علی انصاریان" تازه باز شد! / علت دقیق مرگ چه بود؟! + ناگفته ها برترین های قرن با محسن بیاتی نیا | رکورد کوتاه ترین تیم منتخب زیر باد و باران! تقدیر پرسپولیس از سربازی که به سرخ ها ادای احترام کرد / عکس پورعلی گنجی از حضور در بازی اول ایران محروم است سرخیو راموس از رئال مادرید جدا می شود / ادعای رسانه های اسپانیایی خاویر تباس: بارسلونا، رئال مادرید و یوونتوس باید نگران محرومیت از لیگ قهرمانان اروپا باشند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: امامی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۱۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های فوتبال در قاره اروپا و در بسیاری از کشورهای دیگر در آستانه به پایان رسیدن است و تیم‌های مختلف در حال رایزنی و گفت و گو با بازیکنان و مربیان مدنظر خود برای فصل آتی هستند و رسانه‌های مختلف جهان در تلاشند از جزئیات این نقل و انتقالات مطلع شوند.

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال جهان که در رسانه‌های مختلف منتشر شده به شرح زیر است:

رسانه «CaughtOffside»: منچستریونایتد علاقه خود را برای جذب رونالد آرائوخو، مدافع بارسلونا افزایش داده است و شیاطین سرخ آماده هستند تا مذاکرات بر سر قرارداد ۸۵ میلیون پوندی برای این بازیکن اروگوئه ای را آغاز کنند.

رسانه « SPORT» اسپانیا: علاقه بارسلونا برای جذب «برناردو سیلوا» از منچسترسیتی کاهش یافته است زیرا قرارداد این بازیکن شامل بند آزادسازی ۵۰ میلیون پوندی است.

روزنامه «کوریره دلو اسپورت» ایتالیا: لیورپول نسبت به جذب «نیکولو بارلا» هافبک اینتر ابراز علاقه کرده است و در سوی دیگر هم اینتر که به تازگی با قهرمانی در فوتبال ایتالیا تاجگذاری کرده است تمایل دارد «فرانک کسیه» ستاره سابق بارسلونا و بازیکن کنونی الاهلی عربستان را جذب کند.

«فابریزیو رومانو» خبرنگار ایتالیایی: رئال مادرید همچنان به دنبال «ترنت الکساندر-آرنولد»، مدافع راست لیورپول است، اما هنوزاین موضوع را به طور جدی دنبال نکرده است.

رسانه «اتلتیک»: انتظار می‌رود که «جورجینیو» که قراردادش با آرسنال در پایان فصل به پایان می‌رسد با این باشگاه انگلیسی تمدید کند.

کد خبر 6094143

دیگر خبرها

  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • پیروزی 3-2 میلان در خانه ناپولی با گلزنی فن باستن و مارادونا (1 می، 1988) / فیلم
  • مدیر عامل آدیداس: حاضر نشدیم با پیشنهاد نایکی به فدراسیون فوتبال آلمان برابری کنیم
  • تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان
  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش
  • داوران هفته بیست و پنجم | حساس ترین بازی ها به برادران حیدری رسید
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش