Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب کاشان گفت: تبعه چینی عامل انتشار تصاویر از روابط خصوصی با دختران ایرانی در کاشان دستگیر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح الله دهقانی با اشاره به انتشار تصاویر خصوصی یک تبعه چینی با دختران و زنان ایرانی در فضای مجازی اظهار داشت: انتشار این تصاویر واکنش‌های زیادی را از طرف هموطنان ایرانی در پی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با بیان اینکه در این پرونده شاکیان خصوصی هم اقدام به شکایت کرده بودند، ابراز داشت: با توجه به حساسیت موضوع این پرونده در دستور کار مقامات قضائی و انتظامی قرار گرفت.     دادستان عمومی و انقلاب اسلامی کاشان با اشاره به اینکه این فرد شب گذشته توسط نیروهای انتظامی و اطلاعاتی در عوارضی کاشان دستگیر شد، تصریح کرد: متهم ضمن تفهیم اتهام بازداشت و با اعمال ماده ۱۲۱ تحت الحفظ به تهران منتقل خواهد شد.       به گزارش دانا، روز 8 خرداد ماه سال جاری گذشته سرهنگ سید احمد خسروی، رییس مرکز اطلاع‌رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی نیروی انتظامی در رابطه با ادعای این تبعه چینی مبنی بر ارتباط نامتعارف با دختران ایرانی و بررسی صحت و سقم آن توسط پلیس خبر داد.   وی در این رابطه اظهار کرد: تصاویری در فضای مجازی مبنی بر ادعای ارتباط نامتعارف با کاربران ایرانی توسط یکی از اتباع بیگانه، منتشر شده است که با توجه به انتشار وسیع این تصاویر در فضای سایبر بسیاری از هموطنان و اصحاب رسانه خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.   رییس مرکز اطلاع‌رسانی و ارتباطات نیروی انتظامی افزود: پرونده‌ای با همین عنوان به‌صورت مشترک در دو پلیس تخصصی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در رابطه با پیگیری و مشخص شدن صحت و سقم این موضوع تشکیل شده است.   سرهنگ خسروی در خاتمه اظهاراتش تصریح کرده بود: به‌محض مشخص شدن ابعاد ماجرا مراتب به‌سرعت اطلاع‌رسانی خواهد شد.             بر اساس اظهار نظر کارشناسان در رابطه با زمان آپلود 50 فیلم در یوتیوب روند آپلود این فیلم‌ها بیش از سه ماه بوده که برخی از فیلم‌ها علنی ضبط شده‌اند اما برخی دیگر به صورت مخفیانه از دختران گرفته شده است.   گفتنی است که برخی از کاربران در رابطه با دستگیری این تبعه چینی اظهار نامیدی کرده بودند. یکی از این کاربران با بدبینی می نویسد: در سرزمینی که روسریت عقب بره، ماشینت توقیف می شه، آیا برای بازداشت و محاکمه این پست فطرت اقدام خواهد شد؟        در پاسخ با این گونه افراد باید گفت: بله نیروی انتظامی در برخورد با هنجار شکنی ها از جمله تخلف این تبعه چینی در طول 48 ساعت پس از اظهار نظر سرهنگ سید احمد خسروی، رییس مرکز اطلاع‌رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی ناجا به وعده خود عمل کرد و برخورد محاکم قضایی با این متخلف چینی نقطه عطف قدرت این ماجرا خواهد بود.       

منبع: دانا

کلیدواژه: نیروی انتظامی اطلاع رسانی تبعه چینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۱۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان

جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: قاتل فراری در شهرستان مهرستان پس از یک ماه زندگی مخفیانه توسط کاراگاهان پلیس دستگیر شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ علیرضا دلیری روز شنبه اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در فروردین ماه امسال مبنی بر قتل جوانی در یکی از محلات شهرستان مهرستان، بلافاصله تیم مجرب از ماموران پلیس آگاهی با حضور در صحنه جرم، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی اولیه کارآگاهان پلیس و طی تحقیقات میدانی در محل مشخص شد که مقتول توسط سلاح سرد مورد اصابت قرار گرفته و فوت کرده و قاتل یا قاتلان متواری شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پس از اقدامات تخصصی با اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس، هویت متهم شناسایی و قاتل پس از یک ماه زندگی مخفیانه در یک عملیات غافلگیرانه در یکی از محلات شهرستان‌ مهرستان با آلت قتاله به کاربرده شده دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان در آمریکا
  • واکنش معاون قوه قضاییه به برخورد با زنان و دختران در آمریکا: چه کسی به داد آنها می‌رسد؟
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان و دختران در آمریکا
  • دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله/ عاملان درگیری محله فلاح در چنگال پلیس
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت
  • زاکانی به حواشی قرارداد چینی واکنش نشان داد/ شکایت می‌کنیم
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • واکنش زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شکایت می‌کنیم