Web Analytics Made Easy - Statcounter

دلخوش گفت: بخشداری‌های تازه تاسیس ضیابر و طاهرگوراب از هفته آینده به طور رسمی کار خود را آغاز می‌کنند.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «سیدکاظم دلخوش»  امروز(چهارشنبه، 12خرداد) در جلسه شورای اداری شهرستان صومعه سرا اظهار کرد: برای کم‌کاری مسئولان شهرستان هزینه‌های زیادی متحمل شده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وقتی رییس اداره‌ای به دلیل مشکلات مالی نمی‌تواند مشکلات مردم را حل کند اما حرمت مردم را نگه دارد افزود: مسئولان ادارات باید کار خود را درست انجام دهند.

 

وی با بیان اینکه در طاهرگوراب، گوراب‌زرمیخ، تولمات و ضیابر تا به امروز نزدیک به 78 ترانس برق نصب شده است گفت: مشکل برق مردم با ترانس حل نمی‌شود.

 

دلخوش با بیان اینکه بیش از 60 درصد سیم‌های برق شهرستان را که دزدی می‌شد تبدیل به کابل خودنگهدار کرده‌ایم تصریح کرد: کابل خودنگهدار قابلیت دزدی ندارد.

 

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در تولمات پست 63 راه‌اندازی کرده‌ایم و برخی از ضعف‌های برق برطرف شد خاطرنشان کرد: در ضیابر هم هفته آینده کلنگ پست 63 به زمین زده می‌شود و ظرف 6 ماه راه‌اندازی می‌شود.

 

وی با بیان اینکه روستاهایی که مشکلات اساسی آب دارند باید توسط مدیر آبفا شهرستان لیستی تهیه شود تا مشکل آب آن روستاها حل شود اظهار کرد: 9 حلقه چاه در شهرستان برای آب آشامیدنی زده شده است اما به دلیل منگنز بالا، آب رنگی است که به همین دلیل در صددیم از باغبانان فومن آب را به شهرستان بیاوریم.

 

دلخوش با بیان اینکه در کشور اگر پول برای پروژه ها نیست ما در صومعه‌سرا مشکل پول برای پروژه ها نداریم افزود: فقط نیاز به کمی زمان داریم تا مشکلات پله به پله حل شود.

 

وی با اشاره به اینکه برخی از مشکلات شهرستان در حاشیه رودخانه‌ها و تالاب است گفت: متاسفانه آب تالاب مشکل دارد.

 

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دو بخش و پنج دهستان بعد از 17 سال پیگیری برای شهرستان به ارمغان آوردیم تصریح کرد: هیچ شهرستانی در طول تاریخ نیست که 2 بخش را به صورت یکجا برای شهرستانی ثبت کند.

 

وی با بیان اینکه از هفته آینده کار رسمی دو بخشداری رسما آغاز می شود خاطرنشان کرد: برخی مدیران باید در بخش ها دفتر داشته باشند که از هم اکنون باید پیگیری های لازم صورت گیرد.

 

دلخوش با بیان اینکه همراه با بخشداری، شهرداری هم دایر می شود اظهار کرد: امکانات لازم برای بخشداری ها اخذ می شود.

 

وی با بیان اینکه در انتخابات مشارکت و حضور مردم پای صندوق رای از اهمیت بالایی برخوردار است گفت: برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هفت نفر تایید صلاحیت شدند که تایید نظام و شورای نگهبان هستند.

 

دلخوش با اشاره به اینکه باید کلنگ ساختمان درمانگاه تامین اجتماعی سریعا زده شود خاطرنشان کرد: رییس مخابرات هم باید  در زمینه رفع مشکل تلفن های مردم تلاش کند.

 

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: کابل های خودنگهدار هفته آینده صومعه سرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۱۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ تبلیغات رسمی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز شد و تا ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.
مناظره و فیلم‌های تبلیغاتی ۲۰ دقیقه‌ای نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که در صدا و سیمای مرکز آبادان ضبط و تهیه شده است در بازه زمانی تبلیغات رسمی به روی آنتن شبکه آبادان می‌رود.
در آبادان در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۴ نامزد برای راهیابی به بهارستان رقابت می‌کنند.
انتخابات در ۸ حوزه از جمله آبادان به صورت تمام الکترونیکی انجام می‌شود، در این حوزه‌ها علاوه بر اینکه احراز هویت الکترونیکی است، شمارش آراء هم به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.
مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در ۲۲ حوزه انتخابیه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • رئال مادرید - کادیز؛ ترکیب رسمی
  • اشتوتگارت - بایرن مونیخ؛ ترکیب رسمی
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • آغاز واردات میوه های گرمسیری از مرز باشماق مریوان
  • آغاز واردات میوه‌های گرمسیری از مرز باشماق مریوان
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • یادی ازشهدای مسجد جعفری شهرستان صومعه سرا
  • آغاز روند کاهشی دما در زنجان
  • رسمی؛ سهمیه پنجم بوندسلیگا در فصل 25-2024 لیگ قهرمانان اروپا قطعی شد
  • آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس