Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،سیدموسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی قم، روز چهارشنبه در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه پیرامون پوشش خبری انتخابات، در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، انتخابات پیش رو را دارای شرایط خاصی دانست و گفت: همواره دشمنان در حال فعالیت علیه نظام اسلامی هستند به همین دلیل رصد این تحولات و برنامه‌ریزی برای مقابله رسانه‌ای با این نقشه‌های دشمن، ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی کاشانی بابیان اینکه کسانی که نرفتن به پای صندوق را ترویج می‌کنند به طور قطع دلسوز مردم نیستند گفت: حضور در انتخابات و ثبت مشارکت حداکثری وظیفه‌ای همگانی است و رسانه‌ها در مشارکت حداکثری و شور بخشی به انتخابات نقش موثری دارند.

حسینی کاشانی بیان کرد: از رسانه‌ها می‌خواهیم با تلاش مضاعف خود همچون گذشته، مانع از تحقق خواست دشمن که همان مشارکت حداقلی است، شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: بسترسازی برای تضارب افکار، شور بخشی به انتخابات، تبیین کاندیدای اصلح با استفاده از رهنمود‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی از جمله اقدام‌هایی است که رسانه‌ها در این ایام توان انجام آن را دارند.

حسینی کاشانی با بیان اینکه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی وظیفه ذاتی خود را حمایت از رسانه‌ها می‌داند گفت: رسانه‌ها در انجام وظایف خود آزادند و حمایت از آن‌ها در قم، موجب تحمیل نظر مجموعه اداره کل ارشاد بر روند فعالیت رسانه‌ها نمی‌شود بلکه حمایت از آن‌ها در چارچوب قانونی همواره مورد تاکید بوده‌است.

او  ادامه داد: حضور فعال خبرنگاران و عکاسان موجب پوشش رسانه‌ای پرشور انتخابات می‌شود و بستر مناسب برای حضور موثر اصحاب رسانه در حوزه‌های انتخابی قم در روز انتخابات در حال پیگیری است.

جلوگیری از انتشارات و فعالیت نشریه‌های یک شبه و غیرقانونی در ایام انتخابات، رفتار یکسان قانونی با رسانه‌های مختلف، سعه صدر داشتن مسئولان در برابر مطالبه‌گری رسانه‌ها، حمایت بیشتر از مطبوعات، ارتباط دوسویه میان مسئولان و رسانه ها، انتقاد از ممنوعیت حضور عکاسان در بیوت مراجع در انتخابات دور گذشته به دلیل کرونا، فراهم کردن بستر برای پوشش مناسب عکاسان در روز انتخابات و همچنین ضرورت پیگیری مطالبات اصحاب رسانه از جمله مطالب مطرح شده در این نشست هم اندیشی بود.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات رسانه ملی حسینی کاشانی ارشاد اسلامی رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۱۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست کاندیداهای مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد

جامعه اسلامی مهندسین با انتشار بیانیه‌ای فهرست کاندیداهای مورد حمایت خود در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، در این بیانیه آمده است: «خدای متعال را شاکریم که علیرغم تمامی جوسازی ها در مایوس کردن ملت ایران از حضور در پای صندوق های رای، مردم بصیر و هوشیار ایران عزیز، چشم طمع دشمنان را کور کردند و دیگر بار حضور خود را در صحنه انتخابات به نمایشی تحسین برانگیز مبدل ساختند. جامعه اسلامی مهندسین پس از بررسی نفرات راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، و به دنبال مباحث عمیق در شورای مرکزی و هیات اجرایی این تشکل، و ضمن احترام به همه کاندیداهای منتخب برای دور دوم، فهرست زیر را به مردم عزیز حوزه انتخابیه تهران معرفی می نماید.

امید است با حضور پرشور واجدان شرایط در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل عظیم الشان و شهدای گلگون کفن، شاهد انتخاباتی پرشور و دشمن شکن باشیم.

اسامی به ترتیب بالاترین آراء ماخوذه در دور اول عبارتند از: احمد نادری، سمیه رفیعی، حسین نجابت، عبدالحسین روح الامینی، ابوالقاسم جراره، زهره سادات لاجوردی، علیرضا سلیمی، صالح اسکندری، محمدحسین حسین زاده بحرینی، سمیه گلپور چمرکوهی، علی اصغر پورمحمدی، علی طهرانی مقدم، سیدنظام الدین موسوی، مجتبی رحماندوست، مهدی شریفیان، غلامحسین رضوانی.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فهرست کاندیداهای مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد
  • حمایت وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی از طنزپردازان و رسانه‌های فعال این حوزه
  • رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری کرمان با همکاری فرمانداران
  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • لزوم همکاری فرمانداران برای رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری استان کرمان
  • رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری استان کرمان با همکاری فرمانداران
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • دولت اجرای قانون مدیریت واحد شهری را تا تحقق کامل دنبال کند
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود