Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-06@16:38:03 GMT

برق ۴۹ دستگاه دولتی در تهران قطع شد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۱۱۴۵۴

برق ۴۹ دستگاه دولتی در تهران قطع شد

به دنبال افزایش دمای هوای کشور، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ امروز چهارشنبه؛ ۱۲ خردادماه نیز با هدف جلوگیری از بروز خاموشی در شبکه برق این کلانشهر، برق ۴۹ اداره پرمصرف را در پایتخت، قطع کرد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ؛ حسین صبوری مدیرعامل این شرکت روز چهارشنبه،  از ساختمان های متعلق به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، شرکت ملی فولاد ایران، مرکز آمار سازمان برنامه و بودجه، سازمان امور استخدامی کشور، بانک پارسیان، بانک ملی ایران و دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان برخی از اداراتی که امروز مشمول قطع برق شده اند نام برد و افزود: از آن جا که بر اساس پیش بینی های سازمان هواشناسی طی روزهای آتی، انتظار افزایش بیشتر دمای هوا را داریم ضروری است تمامی مشترکان، حداکثر صرفه جویی ممکن را در مصرف برق به عمل آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با بیان این که در ادامه برخورد با ادارات پرمصرف، امروز نیز برق ۴۹ دستگاه اجرایی در تهران قطع شدگفت: مهم ترین کمکی که مشترکان بخش خانگی می توانند به ما در تامین برق کنند خودداری از استفاده همزمان از وسایل برقی پرمصرف به ویژه در ساعات ۱۲ تا ۱۸ است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ همچنین از ادارات و صنایعی که همکاری مناسبی در مدیریت مصرف برق دارند قدردانی کرد و یادآور شد: گزارش عملکرد ادارات در حوزه مدیریت مصرف برق به شکل هفتگی، تهیه و به استانداری تهران ارسال می شود.

صبوری در همین راستا از ادارات و دستگاه های اجرایی پایتخت خواست تا به منظور جلوگیری از بروز خاموشی احتمالی به ویژه در بخش خانگی شهر تهران، اجرای مصوبات هیات وزیران در خصوص مدیریت مصرف برق را جدی بگیرند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۱۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران، فریدون یاسمی دراین‌باره بیان کرد: بیش از ۱۸ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع، به‌منظور کنترل کمّی و کیفی انواع فرآورده و بررسی روند سوخت‌رسانی مستمر و شبانه‌روزی در سال ۱۴۰۲ در منطقه تهران انجام شد.

وی افزود: در همین بازه زمانی، کارشناسان منطقه عملکرد مصرف‌کنندگان عمده را با انجام بیش از ۴ هزار بازدید بررسی کردند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران تأکید کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳ کارشناسان منطقه تهران همراه با بازرسان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و حوزه مقاومت بسیج منطقه در قالب ۶ گروه عملیاتی، عملکرد مصرف‌کنندگان عمده را راستی‌آزمایی کردند.

یاسمی با اشاره به اینکه منطقه تهران دارای ۳۴۸ جایگاه سوخت مایع فعال و بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ مصرف‌کننده عمده است، یادآور شد: سامانه پاسخگویی و ارتباط با مشتریان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران (۰۹۶۲۷) به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت انتقادها، پیشنهادها و شکایت‌های شهروندان تهرانی است.

کد خبر 6097160 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • ببینید | افشای بخشی از لایحه حجاب و عفاف توسط نماینده مجلس: اتصال تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی به فراجا
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / ب
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند
  • (ویدئو) در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند
  • مصوبه شورای عالی انرژی درباره ممنوعیت تبلیغ کولرهای پرمصرف
  • بانکی‌پور: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند
  • دستور کاهش مصرف آب در ادارات دولتی