Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روزها، به دلیل مشکلات اقتصادیِ کشور، همه جا صحبت از ارزهای دیجیتالی­ست که محبوب­ترین آن­ها بیت کوین است. این رمزارزها همانطور که از نامشان پیداست، فقط به صورت دیجیتالی و بر روی کامپیوترها وجود دارند و به صورت آنلاین و بدون واسطه داد و ستد می­شوند. برای خرید، فروش و به طور کلی معامله­ی ارزرهای دیجیتال باید به یک صرافی ارز دیجیتال مراجعه کنید؛ صرافی‌هایی که مجازی هستند و در قالب سایت یا اپلیکیشن موبایل فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این صرافی­ها یا همان پلتفرم­ها بستری هستند که در آن اشخاص می‌توانند ارزهای دیجیتال خود را معامله و به ارز دیجیتال دیگر یا پول ملی تبدیل کنند. حال در این بازار پرهیاهو که همه به فکر سودآوری بیشتر هستند، انتخاب پلتفرم مناسب، امن و قابل اعتماد که خیالمان را از نگهداری دارایی‌هایمان راحت کند، اهمیت بسیار زیادی دارد.

در این مطلب به معرفی یک پلتفرم (صرافی) به نام "اِکسکوینو" می­پردازیم و دلایل انتخاب آن را ذکر می­کنیم.

اِکسکوینو، اولین پلتفرم (صرافی) جامع رمز ارزها است که به عنوان نخستین شرکت دانش‌بنیان ارائه‌دهنده کیف پول رمزارز در ایران از سال ۱۳۹۶ تا کنون در حال فعالیت است که زمینه­ی انجام تراکنش‌های نامحدود ارزی را فراهم می‌کند.

سامانه اِکسکوینو زیر مجموعه­ی هولدینگ "ارنیکا" است که مالک بخش عمده­ سهام­ شرکت­های فلایتیو، بیت راه، هومسا، کانکتا و کاوان است که در این مدت کاربران چند هزار نفری این وب سایت را در فضایی دوستانه، حرفه‌ای و قابل اعتماد در عرصه خرید و فروش ارزهای دیجیتال همراهی کرده است .

 

دلایل بسیاری وجود دارد تا اِکسکوینو را به پلتفرمی منحصر به فرد تبدیل کند که در زیر به آن اشاره می­شود:

داخلی بودن کیف پولِ اِکسکوینو (نداشتن ریسکِ تحریمِ کیف پول­های خارجی مانند بایننس)

برای نگهداری از سرمایه در صرافی نیاز به ساخت کیف پول داریم که به دلیل وجود تحریم‌ها و مشکلاتی که کاربران ایرانی در ساخت کیف پول در پلتفرم‌های خارجی دارند، باعث می­شود که نگهداری از دارایی‌ها در این صرافی‌ها ریسک بالایی داشته باشد. مثلاً صرافی­های خارجی بسیاری از جمله بایننس، هوبی (Huobi)، کراکن (Kraken) و کوینکس (Coinex) وجود دارند که به بهانه تحریم‌ها، دسترسی ایرانیان را به دارایی‌هایشان مسدود می­کنند.

حتّی با وجود اینکه صرافی بایننس اعتبار بیشتری نسبت به صرافی­های خارجی دیگر دارد، همه کاربران بایننس از تأخیر طولانی در پاسخگویی این صرافی شکایت دارند. بنابراین بهترین گزینه برای نگهداری ارزهای دیجیتال، ثبت نام در سایت‌های مطمئن و ایمن داخلی است که دارای تیم پشتیبانی قوی برای پاسخگویی شبانه­روزی باشد و در صورت بروز مشکلات، شما را در نگهداری از دارایی‌هایتان کمک کند.

در میان صرافی­های داخلی، سامانه­ی دانش‌بنیان اکسکوینو از مطمئن‌ترین سایت‌های داخلی در جهت تأمین امنیت دارایی سرمایه‌گذارن به شمار می‌رود.

این سامانه، کیف پول‌های اختصاصی و رایگان هر کاربر را توسط یک اپلیکیشن با رابط کاربری آسان در اختیارش قرار می‌دهد. دارندگان این کیف پول‌ها به راحتی می‌توانند رمزارز مورد نظر خود را به ارزهای دیگر تبدیل کرده و با تِرید در این حوزه به کسب سود بپردازند. این سامانه با تأمین امنیت تراکنش‌های کاربران، احتمال از دست رفتن سرمایه را به صفر می‌رساند.

امکان خرید و فروش با سرعت بالا و به صورت لحظه­ای با نرخِ کارمزدِ پایین

در اِکسکوینو می‌توانید با ثبت نام در سایت و پس از پشت سر گذاشتن مراحل مربوط به احراز هویت، به راحتی و بدون هیچگونه پیچیدگی و تنها با استفاده از کارت بانکی خود به خرید و فروش بیت کوین، اتریوم، ریپل، لایت کوین، پرفکت مانی و سایر ارزها با منصفانه‌ترین و عادلانه‌ترین قیمت‌ها اقدام کنید. با توجه به نرخِ کارمزدِ پایینِ در نظر گرفته شده برای انجام معاملات و سرعتِ بالایِ انجام تراکنش‌‌‌ها، می­توانید از نوسانات شکل گرفته در بازار ارزهای دیجیتال لذت برده، تراکنش‌های خود را انجام دهید و به دارایی‌های خود اضافه کنید.

داشتنِ ویژگی­های مهم یک کیف پولِ امن

از مهم‌ترین ویژگی‌هایِ کیف پول‌های اِکسکوینو دسترسی کاملاً رایگانِ هر کاربر به بیش از 70 کیف پول اختصاصی برای هر ارز است. همچنین وجود مزایایی مثل حفظِ امنیتِ بالایِ دارایی‌های کاربران، امکان تبدیل دارایی‌ها به یکدیگر (تِرید) در بستری یکپارچه و امن، دسترسی سریع به دارایی‌ها از طریق اپلیکیشن اندروید و حفاظت از دارایی کاربران ایرانی در برابر تحریم‌های بین المللی، این کیف پول را از سایر کیف پول های موجود متمایز می‌کند. همچنین این سایت طی همکاری خود با پلیس فتا، امکان بروز هر گونه سواستفاده‌ مربوط به رمزارزها و کلاهبرداری‌های این حوزه را به کمترین حد ممکن رسانده است.

سخن پایانی

اِکسکوینو نخستین پلتفرم (صرافی) داخلی­ست که زمینه­ی انجام تراکنش‌های نامحدود ارزی را فراهم می‌کند. از ویژگی­­های مهم آن می­توان به: دانش بنیان بودن سامانه، داخلی بودن کیف پول و نداشتن ریسک تحریم، امکان خرید و فروش با سرعت بالا و به صورت لحظه­ای با نرخِ کارمزدِ پایین و امنیت بسیار بالای آن اشاره کرد. اِکسکوینو با برخورداری از تمامیِ خصوصیاتِ ذکر شده از بهترین و قابل اعتمادترین سامانه­ها برای معامله­ی ارزهای دیجیتال، تبدیل آن­ها به ارز دیجیتال دیگر و یا پول ملی محسوب می­شود.

شما می­توانید از طریق ثبت‌نام در سایت یا اپلیکیشن اِکسکوینو درکوتاه‌ترین زمان ممکن و به راحتی کیف پول‌های اختصاصی خود را مدیریت کنید.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: ارزهای دیجیتال خرید و فروش کیف پول کیف پول ها تراکنش ها دارایی ها صرافی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۱۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسانی که اعتمادبه‌نفس آن‌ها نمایشی است، این رفتارها را دارند

اعتمادبه‌نفس، ویژگی‌ای است که همه‌ ما آن را تحسین می‌کنیم و آرزوی داشتنش را داریم.

به گزارش روزیاتو، اما بسیاری از ما برای دستیابی به آن به این جمله‌ معروف عمل می‌کنیم که «تا وقتی که نتوانسته‌ای چیزی را به واقعیت تبدیل کنی، به آن وانمود کن»؛ بنابراین تعجبی ندارد که در بحث اعتماد به نفس بسیاری از اوقات واقعیت آن چیزی نیست که به نظر می‌رسد. گاهی در زیر آن تصویر مطمئن به خودی که از یک شخص می‌بینیم، در حقیقت، فردی مردد به خود و طالب تأیید دیگران وجود دارد.

با این حال، تشخیص این موضوع ساده نیست. حتی کسانی که بسیار بااعتماد به نفس به نظر می‌رسند هم ممکن است در جنگی درونی درگیر باشند که ما از آن به کلی بی خبریم.

پس از کجا می‌توانیم متوجه این موضوع شویم؟ چند رفتار هست که این افراد اغلب از خود نشان می‌دهند.

در ادامه با آن‌ها آشنا خواهیم شد.

۱- کمالگرا هستند

تصور کنید که با یکی از همکاران تان که به داشتن اعتماد به نفس بالا معروف است، بر روی پروژه‌ای کار می‌کنید. به نظر می‌رسد که او همه چیز را تحت کنترل دارد و همیشه کاری عالی از خود ارائه می‌دهند.

با این حال، در این همکاری نزدیک متوجه می‌شوید که او زمان زیادی را صرف بررسی کار خود، اصلاح ریزترین جزئیات و نگرانی برای نقص‌های جزئی‌ای می‌کند که کس دیگری متوجه آن‌ها نمی‌شود.

شاید عجیب به نظر برسد، اما این حد از کمالگرایی اغلب می‌تواند نشانه‌ی این باشد که یک شخص در ظاهر بااعتماد به نفس، اما در درون به دنبال تأیید دیگران است.

روانشناسان علت کمالگرایی را مطمئن نبودن از خود و ترس از تأیید نشدن، تمسخر شدن و طرد شدن می‌دانند.

به عقیده‌ی آن ها، فشار‌های درونی مانند میل به جلوگیری از شکست یا قضاوت منفی، افراد را به کمالگرایی سوق می‌دهد.

دلیل کمالگرایی گاهی می‌تواند تلاش برای اثبات ارزشمندی خود به دیگران و به دست آوردن تأیید آن‌ها باشد. نیاز به انجام بی عیب و نقص همه چیز ممکن است ریشه در ترس از قضاوت یا نقد شدن داشته باشد. افراد کمالگرا با مطمئن شدن از بی نقص بودن ریزترین جزئیات، امیدوارند که جلوی هر گونه بازخورد منفی‌ای که می‌تواند اعتماد به نفس آن‌ها را درهم بشکند را بگیرند؛ بنابراین اگر با شخصی رو به رو شدید که بااعتماد به نفس به نظر می‌رسید، اما وسواسی و سختگیر بود، ممکن است معنایش این باشد که اعتماد به نفس او صرفاً ظاهری است.

۲- همیشه پیش از تصمیم گیری به نظر دیگران نیاز دارند

تا به حال شخصی را دیده اید که با وجود اینکه بااعتماد به نفس به نظر می‌رسد، اما دائماً دنبال نظر یا تأیید دیگران است؟

همانطور که احتمالاً حدس زده اید، این نشانه‌ی ظریف، اما رایجی از مطمئن نبودن از خود است.

این نیاز به نظر یا تأیید دیگران می‌تواند در مورد شغل، تصمیمات یا حتی ظاهر باشد.

گرچه لزوماً چیز بدی نیست، چون همه‌ی ما گاهی به اندکی تأیید دیگران نیاز داریم. اما اگر این امر تبدیل الگویی مداوم شود، ممکن است به نیازی عمیق‌تر برای تأیید شدن اشاره داشته باشد.

۳- انتقادپذیر نیستند

برای بسیاری از افراد پذیرش انتقاد کاری دشواری است، اما نه لزوماً به این خاطر که آن‌ها نیازی به بهبود و اصلاح در خود نمی‌بینند، بلکه به این دلیل که در درون شان از هر انتقادی که ممکن است مؤید ترس آن‌ها از به اندازه‌ی کافی خوب بودن باشد، واهمه دارند.

روانشناسان می‌گویند کسانی که اعتماد به نفس بسیار پایینی دارند، حساسیت شدیدی به هر نوعی از انتقاد، اصلاح یا نصیحت و توصیه دارند، حتی اگر چیزی که می‌گویید سازنده و کاملاً درست باشد.

۴- دائماً در شبکه‌های اجتماعی پست می‌گذارند

همه‌ی ما گهگاه به اندکی تحسین و تأیید دیگران نیاز داریم.

با این حال، برخی افراد به ظاهر بااعتماد به نفس، میل ناسالمی به این امر دارند؛ و اگر بخواهند که همیشه بااعتماد به نفس به نظر برسد، نمی‌توانند از همه‌ی اطرافیان شان طلب تأیید کنند. چرا که باعث برملا راز درونی شان می‌شود؛ بنابراین چطور باید این مشکل را حل کنند؟

احتمالاً با کمک بی نقص‌ترین وسیله‌ی ساخته شده تاکنون برای دریافت تأیید دیگران یعنی شبکه‌های اجتماعی.

شبکه‌های اجتماعی باعث عادی شدن رفتار‌های تأیید طلبانه‌ی نسبتاً ناسالم شده اند.

مادربزرگ خود را در جوانی تصور کنید که با وسواس زیادی عکسی از خود تهیه کند و نسخه‌های زیادی از آن عکس را با همراه این یادداشت برای تمام دوستانش ارسال کند: «دوستش داری؟ لطفاً باخبرم کن.»

عجیب به نظر می‌رسد، درست است؟ اما این در واقع همان کاری است که بسیاری از افراد امروزه در دنیای دیجیتال انجام می‌دهند.

شبکه‌های اجتماعی به ویژه برای کسانی که در درون شان به دنبال تأیید دیگران هستند می‌تواند فضایی برای دستیابی به این هدف فراهم کند. آن‌ها ممکن است که دائماً درمورد موفقیت ها، ماجراجویی‌ها یا حتی اتفاقات روزمره شان پست بگذارند، به این امید که بتوانند لایک و کامنت و شِیر دیگران را به دست آورند.

با این حال، روانشناسان معتقدند این امر می‌تواند باعث تشدید رفتار‌های تأیید طلبانه و تلاش‌های ناسالم برای گرفتن تأیید دیگران شود. به علاوه، این تأیید طلبی‌های افراطی مشکل اصلی و ریشه‌ای فرد را برطرف نمی‌کند، چرا که تأییدی که شخص به این شیوه از دیگران دریافت می‌کند، تأییدی بیرونی است.

پژوهش‌ها هم ارتباط میان فعالیت بیش از اندازه در شبکه‌های اجتماعی با پایین بودن اعتماد به نفس را اثبات کرده است؛ بنابراین اگر با شخصی مواجه شدید که دائماً در شبکه‌های اجتماعی پست می‌گذارد، این امر ممکن است نه صرفاً میل او به اشتراک گذاری، بلکه شیوه‌ی او برای دریافت تأیید دیگران باشد.

دیگر خبرها

  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • دلایل حذف یک سریال از پلتفرم‌های ایرانی
  • همه‌چیز درباره سردردهای بعد از ورزش؛ چگونه درمانش کنیم؟
  • این سردردها نشانه چیست؟
  • دلایل حذف یک سریال از پلتفرم‌ها ایرانی
  • کسانی که اعتمادبه‌نفس آن‌ها نمایشی است، این رفتارها را دارند
  • اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • راه‌های تقویت اعتماد به نفس با افزایش سن