Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@00:19:52 GMT

تفاوت دستمزد حیرت انگیز آگوئرو در سیتی و بارسا

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۱۱۶۴۰

تفاوت دستمزد حیرت انگیز آگوئرو در سیتی و بارسا

سرخیو آگوئرو دو روز پیش بود که با قراردادی دو ساله به بارسلونا پیوست.

به گزارش "ورزش سه"، روز دوشنبه انتقال سرخیو آگوئرو به بارسلونا نهایی شد. ستاره آرژانتینی از دو روز پیشتر در بارسلون حضور داشت و پس از مذاکرات نهایی با خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا در نهایت تصمیم گرفت پیش از عزیمت به کشورش قرارداد دو ساله ای با باشگاه کاتالان امضا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب آگوئرو از فصل بعد با لیونل مسی دوست صمیمی اش در بارسا هم تیمی خواهد بود و می تواند پس از یک سال از جدایی سوارز، جانشین مناسبی برای او باشد.

 

 

 

 

طبق ادعای موندودپورتیوو، آگوئرو برای پیوستن به بارسلونا فداکاری بسیار بزرگی انجام داده است. ستاره ای که امروز قدم در 33 سالگی گذاشته، در سیتی 23 میلیون یورو ناخالص دستمزد می گرفت اما از این پس در بارسلونا تنها شش میلیون یورو ناخالص دریافت خواهد کرد؛ یعنی کاهش 17 میلیون یورویی در دستمزد که حیرت انگیز جلوه می کند.

 

 

 

 

ستاره آرژانتینی از یوونتوس هم پیشنهاد خوبی داشت ولی هم تیمی شدن با لیونل مسی و رویای پیوستن به بارسا که از کودکی با خود داشت، باعث شد تا او با کاهش قابل توجه دستمزد، در نهایت راهی باشگاه کاتالان شود. در قرارداد آگوئرو البته بندهایی وجود دارد که در نهایت می تواند باعث افزایش دستمزد او شود ولی این افزایش به اندازه ای نیست که حتی نیمی از دریافتی اش در سیتی را هم پوشش دهد.

 

بارسلونا منچستر سیتی سرخیو آگوئرو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا منچستر سیتی سرخیو آگوئرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۱۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسا مجوز گرفت: نوکمپ با یک سورپرایز ساخته می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا برای افتتاح و استفاده از اسکای‌ واک که قرار است گیلاس روی کیک ورزشگاه اسپاتیفای نوکمپ باشد، مجوزهای لازم را دریافت کرده است.

بر اساس اخبار اخیر، یکی از هیجان‌انگیزترین ویژگی‌های سقف جدید استادیوم اسپاتیفای نوکمپ، قابلیت «اسکای واک» خواهد بود، مسیری که در آن مناظر خیره‌کننده‌ای از استادیوم از ارتفاع حدود ۷۰ متری و همچنین مناظر خیره‌کننده‌ای از شهر بارسلونا را می‌توان مشاهده کرد.

طبق گفته موندو دپورتیوو، النا فورت، معاون سازمانی بارسلونا، قبلا در جلسه باشگاه در تاریخ ۱۱ آوریل به اعضا توضیح داده بود که گفت‌وگوهایی درباره تضمین امنیت اسکای واک صورت گرفته است و بزودی اخبار جدیدی از راه خواهد رسید.

حالا که مجوزها داده شده‌اند بارسلونا می‌تواند اسکای واک را کامل کند و مسیر ساخت آن را پیش ببرد. بر اساس شنیده‌ها، تا زمانی که سقف ورزشگاه به‌طور کامل نصب نشود، اسکای واک تکمیل نخواهد شد.

بنابراین تا تابستان ۲۰۲۶ نمی‌توان از آن استفاده کرد و لذت برد. پروژه اسکای واک قرار است یک تور و گردشگری ویژه در نوکمپ باشد که در آن هواداران برای تماشای شهر از سقف استادیوم بلیت ویژه‌ای را خریداری خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • بارسا مجوز گرفت: نوکمپ با یک سورپرایز ساخته می‌شود
  • بازیکنان غیرقابل فروش بارسلونا در تابستان 2024
  • بارسلونا فقط به یک بازیکن در خط حمله‌ خود اعتماد دارد
  • آبادان علیه رکورد حیرت انگیز محرم
  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • انتخاب عجیب برای جانشینی لواندوفسکی: داروین نونیز!
  • گوتی داغ رئیس بارسلونا را تازه کرد!
  • بارسا هم در شب قهرمانی رئال جام گرفت!
  • ژاوی: بارسا نباید این فصل را فراموش کند
  • تشکیل حیرت‌انگیز یک دریاچه در کویر اصفهان + فیلم