Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: یکی از نمادهای معیشت مردم وضعیت منابع آبی است که نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری کمتر از آن صحبت می کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محسن هاشمی، رئیس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه آیین افتتاح پروژه های منطقه ۲۲ در جمع خبرنگاران گفت: همکاران من در شورای شهر و شهرداری تهران آنچه که باید درباره طرح های افتتاح شده مدیریت منطقه ۲۲ را مطرح کردند اما من می خواهم به یکی از موضوعاتی که باید به آن بیشتر توجه داشته باشیم، تاکید کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری کشور گفت: بیشتر نامزدهای انتخابات از بهبود وضعیت معیشت صحبت می کنند اما به یکی از نمادهای معیشت که وضعیت منابع آبی است توجه نمی کنند و کمتر از آن صحبت می کنند.

او ادامه داد: طرح آبرسانی ‌استفاده از پساب که امروز در مدیریت شهری کلنگ زنی و به بهره برداری رسید یکی از اقدام هایی است که این امکان را می دهد از پساب ها بتوانیم بهره ببریم.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهر، هاشمی افزود: استفاده بهینه از آب باعث تولید غذا می شود و تولید بیشتر غذا می تواند باعث ارزان‌ شدن بهای آن شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: نامزدهای انتخابات محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۱۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع بارش‌های پرحجم بهاری / لزوم توجه به هشدارها

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه خبری مدیریت منابع آب، سیف‌الله آقابیگی مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مدیریت منابع آب اظهار داشت: ماهیت بارندگی‌های بهاری با توجه به گرم شدن هوا، بارش‌هایی با شدت زیاد و در فاصله زمانی کوتاه مدت است.

وی افزود: این اتفاق در روزهای اخیر در تفت استان یزد و فین کاشان در استان اصفهان نیز رخ داد که بارش‌های پرحجم موجب آب‌گرفتگی شدید اراضی شد.

آقابیگی خاطرنشان کرد: این نوع بارش عموماً موجب آب‌گرفتگی معابر، جاده‌ها، مسیرهای ارتباطی و اراضی کشاورزی می‌شود که اکیداً به مردم و شهروندان گرامی توصیه می‌شود هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند و نظامات ایمنی اعلام شده از سوی دستگاه‌های مربوطه و رسانه‌ها را مورد توجه قرار دهند تا از خطرات احتمالی در امان باشند.

کد خبر 6087651 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • وقوع بارش‌های پرحجم بهاری | لزوم توجه به هشدارها
  • وقوع بارش‌های پرحجم بهاری / لزوم توجه به هشدارها
  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود