Web Analytics Made Easy - Statcounter

واکسیناسیون سراسری اصلی‌ترین راه مقابله با ویروس کرونا به شمار می‌رود که از اوایل امسال در کشور ما نیز آغاز شده است. در همین راستا سامانه‌ی اسنپ اعلام کرده که قصد دارد در فرایند ایمن‌سازی مردم کشور در برابر کرونا همراه کاربرانش باشد و در راستای این مسئولیت اجتماعی خود، از اول خرداد، طرح تسهیل مراجعه به مراکز واکسیناسیون را با شعار «اسنپ، هم‌مسیر شما تا واکسیناسیون»‌ شروع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فاز نخست این طرح حمایتی، از اول تا ۱۵خرداد، از مبدا یا به مقصد مراکز واکسیناسیون شهر تهران و حومه، سفر نیم‌بها برای مراجعه‌ی سالمندان به این مراکز در نظر گرفته شد. 

آنطور که روابط عمومی اسنپ می‌گوید، با توجه به اثربخش بودن این طرح، این سامانه در نظر دارد فاز دوم طرح حمایتی سفر به مراکز واکسیناسیون را در سایر شهرهای کشور و برای سایر گروه‌های سنی ادامه دهد. به این ترتیب، از ۱۵ تا ۳۱خرداد، علاوه بر تهران، شهروندان شهرهای مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز، اهواز، ساری، رشت، قم، قزوین و کرج می‌توانند برای رفت‌و‌آمد به مراکز منتخب واکسیناسیون شهر خود از تخفیف ویژه‌ی اسنپ بهره‌مند شوند. 

جزییات تخفیف واکسیناسیون

تخفیف ۵۰ درصدی اسنپ ویژه‌ی دو سفر (مجموعا تا سقف ۳۰هزار تومان) از مبدا یا به مقصد مراکز منتخب واکسیناسیون مشخص شده روی نقشه‌ی اسنپ، از ساعت ۷ صبح تا ۱۵ بعدازظهر ، قابل استفاده است. برای استفاده از این سفر نیم‌بها تنها کافی است بعد از انتخاب لوکیشن دقیق یکی از مراکز واکسیناسیون در اپ اسنپ، عبارت vaccine را در بخش «کد تخفیف» وارد کنید. همچنین می‌توان از گزینه‌ی «سفر برای دیگری» به منظور درخواست اسنپ برای سایرین استفاده کرد.

با وجود آنکه هنوز لیست جامعی از مراکز واکسیناسیون کرونا به طور رسمی منتشر نشده است، اما اسنپ سعی کرده کلیه‌ی مراکز فعال در شهر تهران را پوشش دهد و در دیگر شهرها نیز مراکز منتخبی در نقشه‌ی خود نشانه‌گذاری کند تا افراد بتوانند با تخفیف به این مراکز رفت‌وآمد کنند.

برای یافتن مراکز منتخب دارای تخفیف اسنپ، می‌توانید عبارت «واکسن»، «واکسیناسیون» یا «کرونا» را در بخش جست‌و‌جوی نقشه‌ی اسنپ جست‌وجو کنید یا برای پیدا کردن این مراکز دنبال آیکون  روی نقشه باشید. همچنین برای اطلاع از این مراکز می‌توانید به بلاگ اسنپ بروید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

 

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 محسن رضایی اکبر کمیجانی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رحلت امام خمینی واکسن واکسیناسیون کرونا مراکز واکسیناسیون اپ اسنپ ویروس کرونا اسنپ رپرتاژ آگهی انتخابات 1400 محسن رضایی اکبر کمیجانی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رحلت امام خمینی مراکز واکسیناسیون ی اسنپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۲۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادارات فرهنگ و ارشاد، نقش ویژه‌ای در ترویج فرهنگ ثبت رسمی دارند

سیدمهدی هاشمی در دیدار با محسن روحی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی شمال استان کرمان در خصوص وضعیت حدنگاری و موانع پیشبرد حداکثری صدور اسناد مالکیت اشخاص حقیقی و توسعه همکاری‌ها گفتگو کرد.

هاشمی  گفت: یکی از موانع تحقق حدنگاری، تقاضا محور بودن صدور اسناد مالکیت است و در این خصوص باید با تبیین و اطلاع‌رسانی مزایای اسناد مالکیت حدنگار، مالکین اراضی و املاک نسبت به اخذ سند ترغیب شوند.

وی افزود: ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی فرهنگ عمومی، نقش بی‌بدیلی در توسعه فرهنگ ثبت رسمی و سوق دادن آحاد جامعه به معامله اموال غیرمنقول بوسیله اسناد مالکیت رسمی دارند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان تصریح کرد: متاسفانه بخشی از افراد نیازی به ثبت رسمی معاملات احساس نمی‌کنند که تولیدات هنری و اقدامات تبیینی رسانه‌ها می‌تواند در این زمینه گره‌گشا باشد.

وی ضمن اشاره به اینکه فاقد سند بودن بخشی از اراضی و املاک تبعات متعدد حقوقی، اقتصادی و اجتماعی را پدید آورده است، گفت: بی‌هویت بودن اراضی به یک ابرچالش تبدیل شده است و همه مسئولان ارشد کشور با درک روشنی از این واقعیت، پای کار حدنگاری آمده‌اند.

عضو شورای قضایی استان کرمان گفت: بدین منظور اعتبارات ویژه‌ای برای تهیه نقشه منازل شهری و روستایی تخصیص یافته است و به ویژه برای کاهش بار مالی کشاورزان تاکنون قرارداد‌های نقشه‌برداری و تشکیل پرونده رایگان برای نیمی از اراضی زراعی رفع تداخل شده استان کرمان منعقد شده است و برای باقی مانده اراضی نیز مراحل عقد قرارداد در حال پیگیری است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • بزودی، ابلاغ نقشه راه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان
  • ادارات فرهنگ و ارشاد، نقش ویژه‌ای در ترویج فرهنگ ثبت رسمی دارند
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود