Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-29@20:20:02 GMT

نظر کاندولیزا رایس درباره ترامپ

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۱۲۱۶۳

نظر کاندولیزا رایس درباره ترامپ

کاندولیزا رایس به این مساله اشاره کرد که چطور ترامپ بدون آنکه تجربه‌ای قبلی در امور دولتی و مردمی داشته باشد توانست نقش رئیس جمهوری آمریکا را برای خودش تضمین کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، کاندولیزا رایس که نخستین بار در زمان جورج بوش پسر مشاور امنیت ملی آمریکا بود و بعد به عنوان وزیر خارجه آمریکا انتخاب شد، برای اولین بار به صورت علنی اذعان کرد که به دونالد ترامپ رای نداده و منتقد او بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به این مساله اشاره کرد که ترامپ توانایی این را دارد که به صورت مستقیم با مردمی ارتباط بگیرد که از روند جهانی شدن و نخبگان نادیده گرفته می‌شوند.

وی ادامه داد: آنچه من را به این مساله جذب کرد این بود که اول از همه من یک متخصص علوم سیاسی هستم و اینکه یک رهبر پوپولیست وارد عرصه شد که هرگز در کار دولت نبود و این چیزی بود که هیچ کدام از ما به این مساله اصلا توجه ویژه‌ای نداشتیم.

رایس همچنین گفت که چندین بار با ترامپ دیدار داشت اما هرگز این دیدارها در چارچوب مسائل سیاسی نبود.

رایس همچنین برای نخستین بار اذعان کرد که به مردم گفته که به ترامپ رای نمی‌دهد و ادامه داد: او روی نقطه ضعف مردمی که احساس می‌کردند از روند جهانی شدن کنار گذاشته شده‌اند و از سوی نخبگان به آنها بی اعتنایی شده،‌ دست گذاشت و موفق هم شد. او با گفتن این جمله که "می دانید،‌ شما در این انتخابات شرکت می‌کنید و آنها شما را فراموش می‌کنند. آنها دیگر به شما نگاهی نمی‌کنند" قلب مردم را لمس کرد و رای آورد. این چیزی است که ما باید هنوز هم به آن توجه کنیم.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۲۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم


به گزارش تابناک؛ رویترز نوشت: جو بایدن در یک مناظره تلویزیونی گفت: من هستم، نمی دانم چه زمانی اما خوشحال می‌شوم که با او مناظره کنم.

این اظهارات واضح ترین اظهارات بایدن در مورد چشم انداز مناظره ریاست جمهوری بود. بایدن قبلاً متعهد به مناظره با ترامپ نبود و ماه گذشته گفته بود که این موضوع به رفتار رئیس جمهور سابق بستگی دارد. ترامپ که پیش از پیروزی در رقابت‌های مقدماتی جمهوری‌خواهان در ماه گذشته از مناظره با رقبای خود امتناع کرد، در هفته‌های اخیر بایدن را به چالش می‌کشد تا با او درگیر شود و به او پیشنهاد داده است که «در هر زمان و در هر مکان» با او مناظره کند.

بر اساس نظرسنجی رویترز/ایپسوس در اوایل ماه جاری، بایدن در میان رای دهندگان ثبت نام شده ۴۱ به ۳۷ درصد نسبت به ترامپ برتری دارد.

گفتنی است بایدن و ترامپ در دو مناظره تلویزیونی انتخابات ریاست جمهوری در طول مبارزات انتخاباتی ۲۰۲۰ با یکدیگر روبرو شدند.

 

شفقنا

دیگر خبرها

  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما داده است
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • تجلی شرافت انسانی در خیزش نخبگانی
  • آمریکا هزینه سنگینی برای بی حیایی دختران ایرانی در نظر گرفته است
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی