Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از شرایط محل برگزاری مسابقات مرحله مقدماتی جام جهانی در بحرین ابراز گلایه کرد.

دراگان اسکوچیچ ظهر امروز چهارشنبه ضمن حضور در نشست خبری قبل از نخستین دیدار دور برگشت مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل هنگ‌کنگ، بازدیدی هم از زمین چمن ورزشگاه شیخ محمد آل خلیفه بحرین، محل انجام بازی‌های تیم ملی ایران داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکوچیچ در بخشی از صحبت‌هایش در نشست خبری با اشاره به عدم انجام بازی‌های تیم ملی در تهران، اظهار کرد:

ما از بازی‌های خودمان میزبانی نمی‌کنیم. ما از AFC خواستیم که زمین بازی را چک کند چون این مسابقه برای ما خیلی مهم است. اگر بحرین میزبان است، پس حداقل باید زمین خوبی را مهیا کند ولی ما از این موضوع نا امید هستیم.

او درباره شرایط زمین مسابقه گفت:

من همین الان در مورد زمین صحبت کردم. این زمین واقعا خوب نیست. ولی می‌خواهم تمام تمرکز تیم من فقط روی بازی کردن باشد. امیدوارم که تیم من شرایط را درک کند و قوی باشند و به آنها اعتقاد دارم.

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به سوال خبرنگار بحرینی مبنی بر اینکه فکر نمی‌کنید که صحبت های شما راجع به زمین بهانه باشد؟ گفت:

من هیچ بهانه‌ای نمی آورم؛ ما قوی هستیم و همه تیم‌ها اینجا با ما روبه‌رو می‌شوند. در مورد این موضوع نگران نباشید. بهانه ای وجود ندارد. اگر شما زمین را ببینید، چیزی را خواهید دید که من هرگز در زندگی ندیده‌ام. این یک بهانه نیست.

اسکوچیچ تاکید کرد:

شما و بقیه تیم‌ها باید با ما رو‌به‌رو شوید و من فرار نمی کنم. ما تیم خوبی هستیم و شما این را خواهید دید. بعد از این کنفرانس شما می‌توانید زمین را چک کنید. اول که به اینجا آمدم، خواستم زمین را ببینم، اما به من اجازه ندادند. می‌توانم شما را دعوت کنم و با من بیاید و زمین را ببینید. خیلی داستان جالبی است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اسکوچیچ تیم ملی مقدماتی جام جهانی تیم ملی ایران اسکوچیچ تیم ملی تیم ملی ایران دراگان اسکوچیچ مقدماتی جام جهانی میزبانی بحرین تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۲۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد شدید فرماندار رزن از نحوه استخدامهای جهاد کشاورزی

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر غفاری آثار شامگاه دوشنبه در نشست با دهیاران با اعلام این مطلب که در سطح شهرستان رزن بیش از ۲۰۰ تحصیل کرده و متقاضی شغل در حوزه‌های مختلف کشاورزی وجود دارد اما مدیریت جهاد کشاورزی استان برای جذب نیروی جدید از افراد غیر بومی در مشاغل و پست‌های این اداره اقدام و پس از مدتی ایشان را به دیگر نقاط منتقل می‌کنند و باعث موجی از اعتراض‌ها و حواشی در شهرستان رزن شده است

وی افزود: در قوانین و سیاست‌های استخدامی کشور، اولویت اشتغال در هر شهری، با مردم بومی همان شهر است، اما آن چیزی که در رزن اتفاق می‌افتد با هیچ‌کدام از این سیاست‌ها همخوانی ندارد

غفاری‌آثار ادامه داد: برای جذب نیروی بومی تاکنون بی تفاوت نبوده‌ایم و به هر دستگاه یا اداره‌ای که توانسته‌ایم نامه‌نگاری و درخواست همکاری کرده‌ایم و ازاینجا به بعد باید مسئولین استانی پاسخگوی این مطالبه باشند و البته از سازمان بازرسی هم می‌خواهیم تا با نگاه ویژه به اینگونه استخدام‌ها در سازمان جهادکشاورزی ورود کرده و به این مسئله خاتمه دهند

فرماندار رزن افزود: بی عدالتی در شهرستان رزن به اوج خود رسیده، نیروی مورد نیاز را در پست‌های خالی جهاد کشاورزی شهرستان جذب و پس از مدتی منتقل می‌کنند و این واقعیت‌های تلخ، دل‌های زیادی از خانواده‌های بومی و ساکن این شهر مظلوم را به درد آورده و فرزندان عزیزشان را راهی دیار غربت کرده است، و متأسفانه این واقعیت‌ها، انگیزه جوانان این شهر را به ماندن در زادگاه و خدمت کردن به همشهریان خود، به‌شدت کاهش داده است.

کد خبر 6098612

دیگر خبرها

  • ستاره بایرن چمن برنابئو را از جا درآورد! (عکس)
  • پافشاری هوادار به برگزاری بازی با پرسپولیس در دستگردی
  • لر آره‌نا استادیوم اختصاصی خیبر شد
  • رای تاریخی در فوتبال ایران/ برگزاری بازی فصل آینده پرسپولیس و سپاهان فقط با حضور تماشاگران خانم
  • برگزاری سومین دوره جشنواره گروه های کر ایران به میزبانی شیراز
  • انتقاد شدید فرماندار رزن از نحوه استخدامهای جهاد کشاورزی
  • اوسمار: می‌خواهیم قهرمانی پارسال را تکرار کنیم
  • ورزشگاه وطنی آماده میزبانی از بازی نساجی - پرسپولیس / فیلم
  • برگزاری هفتمین اجلاس رؤسای دانشگاه‌های برتر ایران و روسیه به میزبانی دانشگاه تهران
  • «جنجال» کلیدواژه دیدارهای پرسپولیس و سپاهان؛ مارادونا، آب‌های آلوده، غش کردن و سرباز احمدی!