Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@04:45:34 GMT

جلوگیری از سفر ۵۰۰ خودرو در ۴ ساعت اول اجرای محدودیت ها

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۱۲۳۷۱

جلوگیری از سفر ۵۰۰ خودرو در ۴ ساعت اول اجرای محدودیت ها

سرهنگ نورالله خادم در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اجرای محدودیت‌های ترددی کرونایی در سه نقطه خروجی پایتخت اظهار کرد: مأموران پلیس راه فاتب از تردد پلاک‌های تهران هنگام خروج و جلوگیری از ورود و وسایل نقلیه پلاک شهرستان به تهران جلوگیری می‌کند.

وی افزود: همکاران ما در سه نقطه از ساعت ۱۲ ظهر مستقر شده اند و این رصد و کنترل تا ساعت ۱۲ دوشنبه ۱۷ خرداد به صورت شبانه روزی ادامه پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه تهران بزرگ با اشاره به محل استقرار پلیس راه گفت: همکاران ما در آزادراه تهران- قم در کیلومتر ۶۵ نعلبندان، محور قدیم قم در گردنه نعلبندان و آزادراه تهران- شمال در ابتدای محور مستقر هستند.

وی افزود: از ساعت ۱۲ که این طرح شروع شده است تا اکنون که حدود ۴ ساعت از اجرای طرح گذشته حدود ۵۰۰ خودرو را به داخل استان برگردانده ایم و از سفر آنها جلوگیری کرده ایم.

خادم گفت: از هموطنان تقاضا دارم از سفرهای غیرضروری پرهیز و با پرسنل پلیس مستقر در این محل‌ها همکاری کنند.

کد خبر 5226634 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راه ممنوعیت تردد محدودیت های کرونایی شهرداری تهران شورای شهر تهران ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش انتخابات 1400 سازمان تامین اجتماعی کیفیت هوای تهران کمیته امداد امام خمینی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران وضعیت معابر گردشگری تهران قوه قضاییه صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۲۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولی پور گودرزی روز چهارشنبه در حاشیه طرح دستگیری سارقان و مالخران وسایل نقلیه به خبرنگاران افزود: ما به صورت مستمر با شرکت های خودروساز داخلی جلساتی را برگزار می کنیم که استاندار تهران هم حضور دارند.

وی ادامه داد: در این جلسات نظرات خود را مطرح می کنیم تا معایب خودروها را برطرف کنند و در این راستا تولید برخی خودروها که امنیت و ایمنی لازم را نداشتند، متوقف شد.

رییس پلیس آگاهی پایتخت افزود: استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی در خودروها راهکاری برای عدم سرقت خودروها بوده و سرنخ خوبی برای پیدا شدن وسیله نقلیه است.

سردار ولیپور گودرزی در ادامه افزود: همکارانم طی چند روز گذشته و با تلاش شبانه روزی و با هماهنگی مرجع قضایی افرادی که در سرقت خودرو و محتویات آن نقش داشتند شناسایی و ۵۷ متهم دستگیر شدند.

از این سارقان و مالخران تعداد ۲۰ دستگاه خودروی مسروقه و ۱۵ دستگاه موتور و ۲ هزار قطعه لوازم خودرو مسروقه، کشف شد.

سردار ولیپور گودرزی یادآور شد: این طرح ها به صورت مستمر و هفتگی در حال انجام است.

کد خبر 6094056

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • تجهیز خودرو‌ها به ردیاب برای جلوگیری از سرقت خودرو
  • ترافیک سنگین و اجرای محدودیت تردد در آزادراه تهران - شمال
  • قتل خشن دو برادر تهرانی با وینچستر در نمایشگاه خودرو
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای خودرو توسط پلیس تهران بزرگ
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو
  • اعمال محدودیت‌های تردد در جاده چالوس
  • اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در مازندران