Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@18:40:51 GMT

تمدید مهلت مسابقه کوکب هدایت ویژه وصیتنامه امام(ره)

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۱۲۴۵۹

تمدید مهلت مسابقه کوکب هدایت ویژه وصیتنامه امام(ره)

به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت ایرنا،‌ سردار یعقوب سلیمانی به معرفی شاخصه های وصیت‌نامه الهی سیاسی امام خمینی (ره) در آستانه سی و سومین سالگرد رحلت ایشان پرداخت و اظهار داشت: چهاردهم خرداد ماه یادآور رجعت جانکاه عالِم و رهبری است که بزرگترین معجزه در دوران معاصر را رقم زد. حضرت امام خمینی (ره) الگویی بی بدیل برای تمام نسل‌هاست و یکی از راه های شناخت ایشان وصیت‌نامه الهی سیاسی است که از خود به یادگار گذاشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان در این وصیت‌نامه نقشه راه نظام اسلامی را ترسیم کرده اند.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: وصیت‌نامه امام خمینی (ره) منشوری است که چندین ویژگی خاص دارد و از جمله می توان به «فراگیر بودن» آن برای تمام مخاطبان اشاره کرد. «رعایت اخلاق» و «مقاومت در برابر دشمنانی ها» نیز از مسائل مورد تاکید حضرت امام (ره) در این وصیت‌نامه است.

وی با تاکید بر پرداختن به وصیت‌نامه امام خمینی(ره) در قالب های مختلف فرهنگی گفت: اداره کل اسناد و انتشارات و اداره کل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران با همراهی «نشر شاهد»، به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره) برگزاری مسابقه فرهنگی «کوکب هدایت» بر مبنای وصیت نامه الهی سیاسی امام خمینی (ره) را از ۳۰ اردیبهشت تا دهم خرداد آغاز کرد. با توجه به استقبال مخاطبان، مهلت شرکت در این مسابقه تا هفدهم خردادماه تمدید می شود.

شرکت کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مسابقه «کوکب هدایت» می توانند به پایگاه خبری www.navideshahed.com مراجعه کنند.

همچنین این مسابقه ۲۰ برگزیده خواهد داشت که به هر کدام از برگزیدگان ۵۰۰ هزار تومان اهدا می شود.

برچسب‌ها قیام ۱۵ خرداد رحلت امام خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قیام ۱۵ خرداد رحلت امام خمینی قیام ۱۵ خرداد رحلت امام خمینی اخبار کنکور امام خمینی وصیت نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۲۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،زائرسرای کرامت ۲ ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری و رئیس کمیته امداد خمینی (ره) در مشهد افتتاح شد.
مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: زائرسرای شماره یک کرامت در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۴ هزار ۱۶۱ زائر بود و پارسال این عدد به ۱۸ هزار و ۶۳ مددجو افزایش یافت.

او افزود: با افتتاح مجموعه شماره ۲ کرامت باید برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش ۵۰ درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است،گفت: زائرسرای "کرامت ۲" سالانه ۲۰ هزار مددجو را پذیرا خواهد بود.

 

 

دیگر خبرها

  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»‌ در استان اردبیل
  • تمدید کارت ویژه مهاجرین افغانستانی
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)