Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-27@07:36:48 GMT

کنترل کرونا با همکاری‌های مرزی + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۱۲۷۰۶

وزیر بهداشت گفت: همکاری درباره رفت و آمد‌های مرزی در خصوص کنترل کرونا و همچنین بیماری‌های نوپدید و واگیر از جمله محور‌های دیگر اجلاس اکو بود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،    "سعید نمکی" در حاشیه اجلاس وزرای بهداشت اکو در تهران با اشاره به برگزاری مجازی این اجلاس به میزبانی ایران، گفت: این اجلاس بعد از گذشت ۵ سال برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر بهداشت، درمان و آموزش های پزشکی افزود: برنامه دو سالانه سلامت در منطقه اکو برای اولین بار تصویب شد و بزرگترین محور‌های آن شامل اهداف توسعه پایدار، تقویت سیستم سلامت همگانی، کنترل بیماری‌های واگیر و غیر واگیر و شرایط اضطراری در مقوله سلامت است.

وزیر بهداشت گفت: همکاری درباره رفت و آمد‌های مرزی در خصوص کنترل کرونا و همچنین بیماری‌های نوپدید و واگیر از جمله محور‌های دیگر اجلاس بود، ضمن اینکه تبادل در ساخت واکسن، دارو وتجهیزات پزشکی و دسترسی به خدمات بهداشتی و درمانی در زمینه ارتقای سلامت می‌تواند مثمر ثمر باشد تا بتوانیم در خصوص کنترل کرونا گام‌های موثری برداریم.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: وزیر بهداشت ، دکتر نمکی ، کرونا ، اجلاس اکو ، سلامت ، بیماریهای واگیردار ، بیماریهای غیرواگیر

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: وزیر بهداشت دکتر نمکی کرونا اجلاس اکو سلامت بیماریهای واگیردار بیماریهای غیرواگیر کنترل کرونا وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۲۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر دفاع به قزاقستان برای شرکت در اجلاس وزرای دفاع شانگهای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به‌منظور شرکت در اجلاس وزرای دفاع کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، تهران را به مقصد آستانه پایتخت قزاقستان ترک کرد.

سخنرانی و گفت‌وگو با وزرای دفاع حاضر در این اجلاس از برنامه های امیر سرتیپ آشتیانی در این سفر خواهد بود.

 سازمان همکاری‌های شانگهای(SCO) سازمانی اوراسیایی میان‌دولتی است که برای همکاری‌های چندجانبه امنیتی، اقتصادی و سیاسی تشکیل شده‌است، استفاده از ظرفیت های سازمان شانگهای به منظور تحکیم و اعتماد سازی بیشتر به منظور توسعه وگسترش همکاری های دفاعی و نظامی با کشورهای عضو، فرصت های جدیدی برای جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورها در حوزه دفاعی و نظامی قرار داده است.

دیگر خبرها

  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • امیر آشتیانی با وزیر دفاع قزاقستان دیدار و گفتگو کرد
  • دیدار وزیر دفاع ایران و چین در حاشیه اجلاس سازمان همکاری‌های شانگهای
  • هفته سلامت، نقش فعالیت‌های تشخیصی آزمایشگاهی دامپزشکی در بهداشت دام
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان برای شرکت در اجلاس وزرای دفاع شانگهای
  • وزیر دفاع به قزاقستان سفر کرد
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران