Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@05:20:03 GMT

تیراندازی مرگبار به کارمند دیجی‌کالا در تهران

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۱۲۷۸۰

تیراندازی مرگبار به کارمند دیجی‌کالا در تهران

مردی جوان که کارمند شرکت دیجی‌کالا بود، با شلیک گلوله در مقابل منزلش به قتل رسید.

به گزارش مشرق، صبح امروز خبر تیراندازی مرگبار به مردی جوان در منطقه کیانشهر، خیابان رجب‌زاده شمالی به پلیس ۱۱۰ اعلام شد که به سرعت تیمی از مأموران کلانتری ۱۵۸ کیانشهر در صحنه جرم حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: شلیک مرگ؛ بررسی عوارض وفور اسلحه در خوزستان

بررسی اولیه نشان مقتول ۳۱ سال سن داشته، کارمند شرکت دیجی‌کالا بوده و در زمان قتل، با خودروی پراید خود، از پارکینگ منزل خارج شده و قصد رفتن به محل کار را داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحقیقات بیشتر از اهالی محل نشان داد، فردی پای پیاده به محل آمده و پس از تیراندازی به سمت مقتول از محل متواری شده است همچنین در بررسی‌ها مشخص شد که گلوله به گردن مقتول خودرو و وی بر اثر شدت جراحت وارد در همان محل، جان خود را از دست داده است.

در نهایت جسد مقتول با دستور بازپرس کشیک قتل به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات بیشتر برای شناسایی و بازداشت متهم این پرونده ادامه دارد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فلسطین پلیس آگاهی دادسرای امور جنایی کلانتری پلیس پیشگیری پلیس 110 پلیس اخبار حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۲۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ساعت ۱۸ و ۵۴ دقیقه دیشب (پنجشنبه) آتش سوزی انبار کالا در بزرگراه شهید رجایی جنب بیمارستان هفتم تیر اعلام و همکاران ما در اولین فرصت در محل حادثه حضور یافتند.
ملکی افزود: با تلاش چندین ساعته آتش نشانان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران آتش مهار و مراتب جهت بررسی علت حادثه در دستور کار قرار گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه انبار مذکور حاوی مواد و اسپری‌های آرایشی بهداشتی بوده است گفت: این مواد قابل اشتعال، در کنار مجموعه‌ای از وسایل یدکی و لاستیک‌های دوچرخه قرار داشت که باعث سرایت آتش به آن‌ها شد.
آقای ملکی اضافه کرد، خوشبختانه، آتش با تلاش آتش نشانان به سایر کالاها، کانتینر‌ها و انبار‌های کناری سرایت نکرد ولی انبار مواد آرایشی و وسایل دوچرخه به طور کامل در آتش سوختند.
مدیر جانشین کلان اورژانس جنوب استان تهران هم با اشاره به نداشتن مصدوم در این حادثه گفت: در ساعت ۱۹ و ۳ دقیقه با اعلام حریق همکاران اورژانس تهران در این محل حاضر شدند. آقای داودی افزود: فقط به همکاران آتش نشان که دچار سوختگی سطحی شدند، خدمات رسانی شد.

دیگر خبرها

  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد
  • بررسی معاملات بورس کالا
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو
  • آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان